De ps2 heeft een actie van drie zegels inleveren voor een gratis spel. Weet iemand misschien uit welke spellen je kunt kiezen? Of weet iemand misschien waar je meer over deze actie kunt vinden? Alvast bedankt! Wouter Xbox.
zegeltjes zitten als het goed is ergens in het doosje ofzo ik zal kijken of ik het foldertje nog kan vinden en je een scan kan geven ofzo
helaas al mijn foldertjes zijn weggegooid]:- maar ik heb hier wel een link waar volgens mij alle spellen bij staan die meedoen http://www.freerecordshop.nl/pages/marketingactions.asp?ProductID=128860 en anders zou ik eens bijd e freerecordshop gaan kijken voor een foldertje
Welke games heb je gekozen ? (gekocht bedoel ik ?) Ik heb Ratchet & Clank, Formula One 2002 en WRC II Extreme gekocht en heb vrijdag The Getaway binnengekregen.
Hm, hm.... Hij is alleen vrij kort en de besturing te voet is iets minder maar verder is ie top. Zeker eentje voor de collectie. WRC II kan ik ook iedereen aanraden. Twee keer zo groot als CMR 3 met alle rijders/wagens/rondes van het wk en echt tig kleine dingetjes die het gewoon de beste rallygame ever maken.