van teamxbox : "[The Xbox boot] is about three times faster than Playstation 2, thank you, from the time you turn it on to the time you actually are in the game. It's incredibly important to game players," said O'Rourke. We took the liberty to highlight some of the key points and revelations from the speech: Over 100 games by end of fiscal year (June 30, 2002) 80 exclusives in development, 40 from third-party One-step broadband gaming New Online gaming features: Multiplayer communities, episodic content, communication Ok het ligt ook aan de games maar is de PS2 zijn aars dan nu al gekickt?
how about.......yep! ik weenie maakt me niet uit ik interreseer me niet voor ps2 ik koop geen mager kippetje als ik een lekker volle chick ken kopen. kortom, waarom ps2 als het xbox kan???? ja toch! "Niet ps2'en, lekker xbox'en!"
haha hmmmmm... Lees dit maar eens : http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=169/
tsja eigenlijk kan je natuurlijk pas kijken welke console de beste is als ze er allemaal zijn he, de screens etc van de xbox draaien op onvolledige hardware en de PS2 zijn graphics zijn ook niet bepaald toppie op een wel volledige console..
neej sorry ps2_kenner. ik ben het niet met je eens. waarom niet? niet omdat ik tegen de ps2 ben. helemaal niet. ik vind de gamecube hardstikke cool. maar daar heb je geen Halo op of DOA 3 of Project KX of project ego of munch. Ik heb toevallig wel verstand van processoren en computer architectuur. en ik kan je zo vertellen dat de xbox een voorsprong heeft. ik ben ook niet gecharmeerd van die intel processor. maar we zullen het er maar mee doen. het punt is hierbij niet zozeer de processor. dat de processor 733 mhz is is best leuk zelfs. hij had ook lager geklokt kunnen zijn de grap is de graphische chip van nvidia een snellere geforce 3 met een paar extra grapjes er aan naaj dat versla je niet zo makkelijk. die gamecube is ook erg mooi. maar ik vind mario niet zo boeiend en om er alleen rogue squadron2 op te kunnen spelen vind ik het ook zonde om hem te kopen. als ik kijk naar wat er voor de box uitkomt vind ik dat wel heel wat indrukwekkender dan voor elke andere console. het is in the end een geval van smaak. ik weet niks over de gamecube en interreseer me er niet voor zolang er geen boeiende spelletjes voor komen. net zo als de ps2. de xbox is supereur aan de ps2 op elk gebied voor mij. mijn mening is natuurlijk onder voorbehoud want de xbox moet nog uitkomen maar dat is hoe ik het op dit moment zie. ik zal als de xbox tegen valt helemaal geen console kopen. koop ik gewoon een geforce 3 voor mijn pc. somige xbox spellen zien er ook bagger uit. maar de meeste niet., al die fighting games en die shooters en adventures die spreken mij wel aan. unreal championship. Halo, munch, zelfs Shrek lijkt me wel humor en dan komen er nog project ego, etc als je ps2 zo gaaf vind vind ik dat best. het is ongetwijfeld een gaaf ding. maar als ik hem wou dan had ik hem al gehad, het heeft geen nut om op een xbox site jouw ps2 te gaan promoten. als mensen die ps2 willen dankopen ze hem. als ze een xbox willlen dan doen ze dat. ik vind de ps2 en nintendo spellen gewoon niet boeiend. ook al ziet nintendo er misschien beter uit (twijfel) we zullen zien waneer ze uitkomen. maar het is of een xbox of niks voor mij. ik denk dat de xbox wel leuk word. de gamecube en de ps2 ook hoor. maar niet voor mij. ik denk dat veel mensen zo denken, het maakt niet uit of de hardware beter is, maar het helpt dat het wel zo is. download die doa en shrek clip waarvan ik op de frontpage de link heb gezet maar. NICE Xbox. dank u en trug naar uw ps2 site whaha, naja of je moet iets constructiefs en interresants xbox-achtigs posten?
ik vind het ten eerste wel ff goed dat er nu iemand zit die NIET voor de Xbox is, zodat je een beetje discussies kan houden mij staand e games op de NGC ook niet aan, liever PS2 dan NGC, ik had nog bijna een PS2 gekocht laatst.. (eigenlijk alleen maar voor GT3 ) Als de Xbox tegen valt? ehm verkopen en geen andere console, ik vind het dan niet meer waard om nog een PS2 te kopen, en een Paarse NGC hoef ik ook nie Games als HALO en DOA 3 gaan natuurlijk flink roelen, alleen enorm jammer dat HALO geen internet support meer krijgt.. (pc versie wel)
jah ik ben eerlijk en ik blijf altijd een PC mens. ik zal echt niet rouwen als de xbox het niet goed doet. maar voor zover hij voor mij leuke spellekes heeft dan istie mijn vriendje ik ga OOK halo pc kopen (natuurlijk) en die gaat NOG MEER rulen. maar xbox heeft doa 3 etc vechtspelletjes moet je op een console spelen die je mee kan slepen naar je vrienden. \lannen is ook leuk maar kost zoveel moeite. geef mij dan maar een kleine boxje om mee te slepen alla xbox met doa 3 en andere coole games om samen te doen! daarom wil ik een box
Ach jemig gaan we nu specs vergelijken. Ik vind persoonlijk tot nu toe dat de xbox weinig xbox only toppers heeft kwa spellen dat ik zou willen. Ik heb ook een ps2 en ben er zeer tevreden over, gran turismo 3 a spec is gewoon een spel waar je een ps2 voor zou kopen. Niet dat er voor de rest geen vette spellen zijn. Maar het boeit me geen flikker hoor het is een xbox forum dus weet toch wel dat jullie de xbox beter zullen vinden.
Het is dan wel een Xbox forum, maar iedereen mag zijn mening hebben en het zou goed zijn als je door dit soort forums erachter kan komen wat voor console jij graag wilt hebben. GT3 wou ik ook graag hebben vandaar dat ik bijna een PS2 had gekocht, maar wat de Xbox allemaal gaat brengen VIND ikallemaaal interessanter dan dat van de NGC en PS2
jep het gaat natuurlijk ook op wat voor spellen je valt (sjonge jonge). Iedereen heeft een andere smaakt. Houd je van kleurrijke, (soms een beetje TE kinderachtige) spellen, koop dan een NGC. Houd je van race, knok en schietspellen, koop je een PS2 (of misschien zelfs een Xbox) . Houd je van vooral PC games, koop je zeker een Xbox. Daar gaat het om. De specs zeggen natuulijk wel wat, maar echt veel verschil zit er bij de 3 consoles niet in. NGC is wel IETS sneller dan de andere 2, maar voor de rest zijn ze ONGEVEER gelijk. Dan kom je dus bij het punt :"van wat voor spellen houd ik, hoe hoog ligt mijn budget, van welk merk ben ik fan". Want een ECHTE Microsoft-fan koopt bij voorbaat al geen PS2 of NGC
JA precies ik vind een ps2 juist zo vet omdat ie lekker afwijkt van de pc. Spelletjes zoals gran turismo, knock out kings, tekken, dynasty warriors 2, cool boarders 2001, metal gear solid 2, twisted metal, omnishua ofzo die komen niet zo vaak op de pc uit en ook minder op xbox denk ik. En wouter als je deze post ziet van je weet je zowiezo al dat je meer aan de xbox ze kant staat, als iemand goed wil kiezen kan ie beter op een onafhankelijk, onpartijdig forum gaan kijken.
onpartijdige forums zijn er niet, het ene forum is Nintendo fan, de ander juist enorm PSX etc.. Consoles hebben ook vaak andere games en dat staat mij ook aan, ik kraak de PS2 niet af, maar vind de Xbox gewoon een betere keuze. DVD erin en spelen maar, zoals elke console maar gewoon het gemak om nix te installeren etc en om toch nog realistische games te spelen Xbox : Halo, DOA3, ook Knockout kings, Amped Freestyle Snowboarding, Obi Wan, Shenmue, Gotham
Ik denk dat de pc zal blijven rulen want iedereen mag zeggen wat hij wil maar qua online-gaming is er geen enkele console die beter zal doen. Onlangs zag ik een preview van Duel ... een soort pokemon-game waarin jij de kans krijgt om meer dan 300 creatures te trainen en je bent verplicht om de game online te spelen, om je creature ervaring te laten opdoen. En dan is er natuurlijk MAX PAYNE ik weet niet wat jullie denken maar dat spel is wel superb, de matrix effects zijn prachtig om te zien, jammer dat ze hier de multiplayer hebben uitgelaten en dat het verhaal lineair is. Ik weet eigenlijk nie goed welke games er op de x-box zullen verschijnen, project gotham ziet er goed uit maar zijn de controls goed??, NFL ziet er ook zeer mooi uit maar opnieuw dezelfde vraag, want goeie en realistische american football games hebben we nog nie veel gezien op een console, geef toe Ik zal nooit mijn pc inruilen voor een console maar het gemakkelijk kopieren van games maakt het een stuk minder aantrekkelijk voor de game developers om nog zin te hebben om een game te ontwikkelen voor pc, de stap naar PS2 of X-Box zal gauw gezet zijn en dan staan we daar met onze pc's Ik hoop dat ze dergelijke spellen als Diablo II uitbrengen dat zijn de soort games waar ik mij vooral mee bezig houd en AITD 4 en CS en of course MP What dou YOU think??
CS kan je niet verwachten op een console, die komt gewoon niet Tuurlijk ik zal altijd een PC houden, maar een console is voor de games (kheb natuurlijk ook pc games, maar console speelt makkelijker, en ik kan niet altijd op de pc) Online gamen, hmm zal denk ik altijd beter zijn op de PC, MAAR daar is het weer makkelijker om te cheaten.. op de PC kan je makkelijk updates uitbrengen, voor deXbox gaat dat nu ook makkelijker (niet dat ik ze wil hebben hoor). Je krijgt nu idd veel meer games die je 'met zijn allen' online speelt, dit proces versnelt alleen maar door snellere verbinding/pc's en die komen/zijn er! Lees de Netforce Explorers (voor de jeugd is da ) boekies van Tom CLancy eens.. dan ga je gewoon met een implantaat het web op, in virtual reality maar ik ga teveel offtopic...... online gaming is de toekomst
ik think dat dit de crap is die ik niet mag van ps2 kenner "NGC is wel IETS sneller dan de andere 2, maar voor de rest zijn ze ONGEVEER gelijk" ik geloof dat ik niet duidelijk ben geweest in te zeggen dat jij dat helemaal niet weet ps2 kenner. net zo min als ik. en zoals ik al zei, het boeit me niet. mooi dat je dat ten minste ziet dat het daar niet om gaat. dus kom hier dan ook niet met je lariekoek over "ps2 is sneller en gamecube ook" voor mijn part is het waar. maar JIJ weet dat niet ik ook niet en niemand behalve de mensen die het getest hebben. dat is tog nie zo moeilijk te bgrijpen? daarmee is de discussie tog afgelopen? iedereen zijn eigen console iedereen blij ja tog! ik ben denk ik in een sclechte bui maar ik zie niet waarover we mekaar nou over lopen te jennen, naja anyways effe over pc pc is voor mij ook het ultiem. ik vind de xbox leuk! ik ben er enthousiast over maar spelletjes speel ik op mijn pc nog het liefst. maar die xbox kan ik lekker meenemen naar vrienden ETC daarom xbox niet omdat er betere gameplay , graphics (hoewel dat wel zo is denk ik)of spelletjes op zitten wat mij betreft. continuez. argh ik word gek van deze nutteloze discussie waar ik ook aan meedoe
Nou halo komt ook op pc met multiplayer en doa is op elke console al misbruikt niet echt geweldig dus. Maarja ik zeg ook niet dat de xbox niet gaat rulen maar vind de ps2 eigenlijk een best leuke console.