PS2ers :(

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nielzo, 20 mei 2003.

  1. nielzo

    nielzo Guest

    Ik wil even weten of jullie dat nou ook hebben dat je de hele dag ermee geconfronteerd word dat mensen zeggen dat de PS2 beter is dan de xbox???
    Ik word hier echt zo (...) ziek van dat al die gastjes uit mn klas gewoon de hele dag er over door blijven zijken. Maar vandaag was echt "de emmer die de druppel met emmers deed overlopen". Nu begon zelfs mijn zus erover:mad: :mad: :mad:





    (Ik wil hier niet zeggen dat alle PS2ers niet lief zijn)
     
  2. ITNL

    ITNL Guest

    die ventjes zijn gewoon triest. ze kunnen er gewoon niet tegen dat de xbox beter is en dan gaan ze maar zeiken.
     
  3. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ow ow, ik mag niet replyen want ik ben zelf al een fan-boy.

    But I totally agree :D
     
  4. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zowel Xbox als Ps2 eigenaar en heb de PS2 zelfs na de Xbox gekocht. Sommige spellen zijn op de Ps2 cool en sommige op de Xbox. Eet zeg maar van 2 walletjes en ik kan best begrijpen waarom mensen de Ps2 beter kunnen vinden en waarom ze de Xbox beter kunnen vinden.

    En Nielzo, als jij de Xbox leuker vindt dan blijf je toch lekker daar op spelen en laat je de rest kopen wat ze willen. Dat ze het "verkeerde" in jou ogen kopen das toch hun verlies en niet het jouwe ?
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2003
  5. Nielz

    Nielz Hoei!

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stel me ook vaak verdedigend op als iemand wat slechts over de Xbox te vertellen heeft :p. Maar sommige mensen nemen die gevoelens een beetje te serieus en gaan er helemaal op in :).

    Ik respecteer die andere consoles, en zie ook de voordelen in de Gamecube en Playstation 2.

    Ik heb gewoon voor de Xbox gekozen omdat:
    1|Ik wilde DVD's kunnen kijken (daarmee valt de GC al af)
    2|Ik meer van de games houd die op de Xbox uitkomen
    3|Ik vertrouwde Microsoft erop dat ze de console goed in leven hielden.
     
  6. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    jah heb ik ook wel eens maar tot day ik ze vraag wat er dan zo beter aan is en veder als die controller komen ze nie......
     
  7. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Nu heb ik er niet zo'n last meer van. Maar met de PS1 was het echt triest. Al die mensen die bleven volhouden hoe scherp en vloeiend alles wel niet liep. Pure indroctinatie van Sony. Als je bij Tombraider een rondje draaide schokte het beeld als een...eh..
    ...heel erg in ieder geval. Hoewel de N64 fuzzy was en met "gecensureerde" games, vond ik de games daarop vele malen beter dan de PS1.

    En ja, hoewel ik er nu geen last meer van heb begrijp ik die mensen die de PS2 de hemel prijzen ook niet. Ik heb er zelf een, maar alleen van Pro Evolution Soccer 2 vind ik het beeld echt scherp, de rest is (bijna) allemaal wazig. Alleen de spellen GTA3 en GTA Vice City zullen qua speelbaarheid niet snel overtroffen worden op de Xbox of Cube....

    Ik denk dat mensen met een Cube meer recht hebben om een discussie aan te gaan met Xboxers. Als ik kijk naar spellen als Metroid, Zelda en in de toekomst F-Zero en Mariokart zien die er net zo mooi (of misschien wel mooier) uit dan die van de XBOX.
     
  8. ITNL

    ITNL Guest

    lol mooier dus zeker niet
     
  9. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    luistert: het is simpel, sluit vrede met een ps2 gast, ga wat bij 'm gamen, laat 'm wat bij jou gamen en tadaaa!! een nieuwe vriend! daarbij komt dat je nu ook nog es games op 'n ps2 kan spelen, zonder er zelf een te hoeven kopen.

    er zijn op de ps2 best wel leuke games te spelen, maar op een xbox ook. mijn beste vriend is een ps2-er, en dat gaat prima. hij komt hier wat halo spelen, en we doen bij heb gewoon wat GTA of Devil May Cry (niet 2).

    ik vind het ondertussen echt heel flauw om te zeggen dat een Xbox suckt, dat is gewoon niet waar. geen enkele console sucks, ze hebben alle 3 goeie titels!
     
  10. mischa

    mischa Guest

    uhm heb je nog nooit panzer dragoon orta gezien pacboy?
    dat is zo f*cking mooi!!!
    alleen beetje saai maar dat overtref je niet gauw!
     
  11. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    (toch blijf ik die-hard Xboxer)
     
  12. Zexy.Poo.Maker

    Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, jij bent zeker zo'n Greenpeace figuur maar dan voor consoles 8)
     
  13. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    idd Zexy.Poo.Maker, een Xbox = retegaaf, maar dat wil niet zeggen dat je niet moet profiteren van de kwaliteit titels op een ps2.

    edit: niet dat ik een ps2 heb, daarvoor ga ik dus gewoon naar die gast!
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2003
  14. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb 'm niet alleen gezien, maar ook gehad en inmiddels weer verkocht. Maar ja, van dat mooier was iets te overdreven, dat geef ik toe. Maar de spellen die ik noemde zijn zeker WEL even mooi als die van de Xbox. Ik heb in ieder geval alle consoles en vind de topspellen van de XBOX en de Cube goed aan elkaar gewaagd. En als ik F-Zero zie op de Cube denk ik niet dat die op de XBOX mooier zou zijn....
     
  15. Tis gewoon een kwestie van jalouzie. Die gasten proberen de xbox af te zeiken zodat ze minder spijt van hun PS2 hebben.:'-( :p :D
     
  16. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen die een Xbox afzeikt is niet goed bij z'n kop! check de line-up en je kunt niet meer om bill's doos heen!
     
  17. Sneaker

    Sneaker Aspirantgamer

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga jullie eens iets vertellen :).
    het verleden heeft geleerd dat de meeste hardcore console fans niet openstaan voor nieuwe dingen. ikzelf ben zelf deeltijds- verkoper en maak elke week mee dat veel mensen zelfs nu nog een ps2 willen kopen. ikzelf raad de meesten dit af en som daarop de pro en contra's van elke console op.
    feit is ook dat vooral ouders, die voor hun kinderen een console kopen mij als eerste zeggen "jamaar, de ps2 heeft meer games".
    ook hierop weet ik een zinnig antwoord te geven;).
    uiteindelijk verkoop ik meer xboxen dan ps2. pas op ik dwing hun niets op. ik geef hun alleen alle informatie die je moet weten voor je een nieuwe console koopt.

    maar niet getreurd. de xbox doet het verbazend goed. 't is gewoon een nieuw product (ja zelfs na een jaar. da's noormaal voor een console). sony had zijn producten, in het begin, ook niet allemaal massaal verkocht. je moet het gewoon tijd geven. volgens marketing research, is men de ps2 over 3 jaar zelfs vergeten:). 't is wel waar dat sony al een ps3 aan het ontwikkelen is, maar deze wordt pas in 2005 op de markt lanceert. in die tijd is er al lang een (verbeterde) xbox2 uit:).
    dus laat de ps freaks maar zoveel zeveren als ze willen. diegenen die nu nog een ps2 kopen, zullen het zich binnenkort beklagen. 't is gewoon een feit:).
     
  18. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook 1 goede vriend ertussen die echt ps2 only is..

    Elke x als ie bij mij komt staat zn mond open...
    Liet ik em DOA3,JSRF,Splintercell spelen...(werd ie helemaal gek)

    Halo moet ik em nog laten zien..volgende keer als ie bij mij is krijgt ie de volle lading..Halo ,DOAX,UC*Live*,Panzer Dragoon Orta,Cap vs snk 2 EO *live*als ik kan..

    Die gast is echt stinkend jaloers op XBOX ...is erg leuk om die reacties v hem te horen..(hij weet wel dat de XBOX beter is en meer opties heeft, maar als ie opnieuw moet kiezen tussen ps2 en xbox kiest hij wel ps2 terwijl hij coolere game-ervaring voor zn geld zou krijgen met de mighty box).

    Ik heb er niet echt moeite mee dat mensen zeuren over ps2...ik geniet volop en zij missen alle vette dingen..als ik iets op de ps2 bij vrienden of familie speel ben ik totaal niet ""impressed"" of enthousiast maar andersom wel...maarja xbox gamers zijn ook wel wat gewend..

    En met games zoals sudeki,Star wars Kotor, Brute Force,PGR2,Ninja Gaiden, Dino Crisis 3, Break Down, Kameo Halo 2 ,Fable , BC ,Perfect Dark Zero in het vooruitzicht blijf ik smilen:cool:
     
  19. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat iemand die wat meer 'into' gamen is juist meer open staat voor andere consoles dan de 'domme massa' die op de bekende naam van de Playstation afgaat. Ikzelf wel in ieder geval. De echte fanboys die willen niet verder kijken dan hun neus lang is, die hebben ooit een console gekocht op basis van de commercie van dat produkt en steunen die nu koste wat het kost. Je moet elke console echter de kans geven, want zowel de Xbox, als Gamecube en zelfs de PS2 hebben elk hun eigen kwaliteiten in huis.
     
  20. alibi

    alibi Guest

    het is gewoon onzin om een bepaalde console te "ver-eren"!! elke console heeft gewoon z'n kwaliteiten!! ja misschien als niet verder wil kijken dan een Xbox of een andere console...

    ik ben geen voorstander van een console.(zie m'n sig!) de Xbox heeft misschien wel de beste graphics en de beste taktiek kwa online-gaming, maar Xbox heeft weer geen spel zo goed uitgewerkt als Gran Turismo en GTA!!zoals ik al zei, elke console z'n voordelen.....

    ik had er trouwens vanmiddag een discussie over!! 8) was erg grappig!! :+ klik

    domme fanboys....O-)
     

Deel Deze Pagina