[PS4] [PS3] Bayonetta (te) traag

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 5 jan 2010.

1. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Dag allemaal,

Gisteren heb ik de game Bayonetta voor de PS3 gekocht maar ondanks dat ik het echt een supervette game vindt is hij op de PS3 bijna niet te spelen.

Laden duurt echt megalang en zelfs het oefenen van de combo's ben je snel zat.
    Laden om alleen al een item op te pakken is toch echt belachelijk! Ik breng niet graag een game weg (kon redelijk leven met de problemen die Fallout3 in het begin had) maar deze ga ik echt terugbrengen naar de winkel.

Meer mensen die hier last van hebben? Xbox versie schijnt gewoon super te lopen!

overzicht van de problemen die ik heb:
    - laden voor een level duurt erg lang
    - laden voor een filmpje
    - laden voor het menu
    - laden wanneer je een nieuw item oppakt
    - vaak framedrops
    - tijdens een filmpje een keer gehad dat het geluid niet synchroom liep met het beeld
    - screentearing

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ruilen voor een nieuwe disc? Misschien 'productie-fout'?

3. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Is een bekend probleem bij de PS3-versie geloof ik...

4. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Helaas niet.. gewoon slechte port van 360 naar ps3.
    Ik ga hem inderdaad omruilen en wachten totdat er een fatsoenlijke patch komt.

5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sega :emo:

6. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Ondertussen zit ik met een waardebon van frs te wachten op darksiders ;) eindelijk een game die iets beter op de ps3 loopt haha!

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Oblivion is er ook 1 ;)

maar dan heb je ze zo ongeveer ook wel allemaal gehad :+

8. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dragon Age was toch ook beter op ps3?

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    HIj heeft ietsje scherpere textures op de PS3 maar de PC versie van Dragon Age is verreweg de superieure versie.

Wel echt slecht van Sega, ik volg al een hele poos de multiplatform faceoffs die ze op Eurogamer.net altijd doen tussen 360 en PS3 en in de loop van de tijd is het echt zo dat het niveau van de PS3 ports erg sterk gestegen is en het vaak zo is dat het iets "anders" eruit ziet en performed in plaats van "minder". En dit wordt dan veroorzaakt door het simpele feit dat het nu eenmaal 2 verschillende hardwareconfiguraties zijn met verschillende zwakke en sterke punten.

En dan komt SEGA even langs met de slechtste port sinds de Orange Box... en dan ook nog voor een release die in het thuisland Japan echt huge is.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    het enige spel ooit wat ik heb ingeruild omdat ik de framerate-issues niet trok....dus ja iets betere textures maar compleet onspeelbaar.

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.494
    Hoi HanTheMan,

Dit is een bekend verhaal. Bayonetta PS3 is een extreem slechte port van de 360 versie. Er gaat nog wel een patch voor uitkomen. Als je een 360 hebt zou ik niet twijfelen over de aankoop; Bayonetta is wat dat betreft net zo "uniek goed" qua game als Demon's Souls is, maar dan moet hij wel goed draaien op de PS3! Mocht je toch nieuwsgierig zijn naar de game, check dan de GT review in de Bayonetta 360 topic. Ik heb hem er gisteren in geplakt. Ook daar worden enkele van deze problemen kort aangetoetst. Succes met Darksiders! Die schijnt trouwens iets beter te draaien op de PS3?

Laatst bewerkt: 7 jan 2010
  12. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Er is inmiddels een patch verschenen. Heeft deze enige verbetering met zich mee gebracht?

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Vind het belachelijk dat de patch niet afkomstig is van Sega maar van Sony.

14. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Ik zou ook graag weten of die patch echt verbeteringen brengt dan zit de kans er in dat ik hem weer aanschaf!

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.494
    Hebben jullie geen 360 dan? Ga gewoon voor die versie, want die draait al prima.

16. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Nee anders had ik die zeker in huis gehaald.

Deel Deze Pagina