PS3 deze zomer

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door The Bear, 12 mrt 2003.

1. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Playstation 3 komt nog deze zomer

Sony komt nog deze zomer in Japan met de Playstation 3, Tegen het einde van dit jaar zal deze ook in ons land op de markt komen. Persbureau Bloomberg weet dit te melden. Als bron wordt een Taiwanese toeleverancier genoemd. Technische details zijn nog nauwelijks bekend, wel zal de chip worden gefabriceerd door IBM en Toshiba. Deze "Cell" chip zou beter overweg kunnen met geluid en met grafische data via internet.

2. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    ......

Jah had ik gehoord al in julie op markt in Japan en Europa komt later... Maar geloof er eigelijk helemaal geen Fl*ker van want ze zijn helemaal bezig met life en zo voor ps2 en er is verdder niiks over het apparaat bekent veel sites zeggen dat ie uitkomt en de rest zegt dat het een haox is maar jah de tijd zal onz leren.

3. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
  4. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    is niet waar...die "Cell" chip moet nog ontwikkelt worden en de fabriek die dat ding gaat maken is pas eind 2004 klaar....dus......

Allemaal gelul en bullshit in space....

5. Hotshot

Hotshot Guest

tuurlijk is het gelul, sony maakt heus niet dezelfde fout als met de ps2, door de ps2 2 jaar eerder dan de Xbox uit te brengen..met oudere hardware dus..

6. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, en Xbox Next komt vrijdag, symbolish 14 maart.

Man, wie gelooft deze bull shit

7. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was dat een fout van Sony dan?

8. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    de PS3 wordt toch compatibele met Xbox spellen?!?

Tuurlijk komt de PS3 nog lang niet uit; het geld stroomt nog steeds binnen bij Sony door de PS2. Die wachten nog wel een tijdje hoor. Eerst nog een compactere PSTwo uitbrengen en daarna pas zorgen maken over een next-gen. Uiteraard zijn ze al druk bezig met de ontwikkeling ervan, maar dat zijn alledrie de consolemakers.

Nee, ik verwacht de Japanse release van de PS3 pas in 2005, misschien eind 2004. Dus dan zijn wij pas in 2006 aan de beurt...

9. Hotshot

Hotshot Guest

Aan de ene kant wel ja, de PS2 heeft dus zwakkere specificaties..

10. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook maar ergens zien staan. Het lijkt mij ook sterk hoor. Want idd, het geld van de ps2 stroomt nog binnen en die console loopt nog als een trein. Dus waarom ze de ps3 in de zomer al zouden uitbrengen vraag ik me dan ook af:confused:

11. rdfoxy

rdfoxy redfoox

Leuk Bevonden:
    0
    dacht al kan toch helemaal nie ze zeiden eerst 2005 ofzo

12. the_mad_man

the_mad_man True Noir

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb ook 2005 gehoord

13. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ding komt gewoon begin 2005 in Japan en eind 2005 bij ons. Zoals vanaf het begin al gepland. Ik denk wel dat het voor Sony een groot voordeel is geweest dat de PS2 veel eerder was dan de Xbox. Wat weet de gemiddelde n00b nou van technische specificaties ? Niks, dus. En ze hadden wel al een user-base van dik 20 miljoen voordat Xbox en GameCube kwamen. De gemiddelde gamer denkt nu nog steeds dat de PS2 de beste van de drie consoles is en dat Xbox een flop is. Van zo'n vooroordeel kom je maar moeilijk af.....

14. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje erg vroeg, niet?

15. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat ff geluk, anders zou xbox weer minder verkopen, en das natuurlik niet god voor onze games...

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zie het helemaal niet zitten. Die nieuwe generatie consoles komen al zo vroeg. Dat zal een generatie verder nog vroeger worden. En nog vroeger.

17. Da_G

Da_G Method Man

Leuk Bevonden:
    0
    De PS3 wordt in 2005 in japan gepresenteerd en zal daar dan nog later uit gaan komen en in Europa zal hij waarschijnlijk eind 2006 verschijnen.

Deel Deze Pagina