Playstation 3 komt nog deze zomer Sony komt nog deze zomer in Japan met de Playstation 3, Tegen het einde van dit jaar zal deze ook in ons land op de markt komen. Persbureau Bloomberg weet dit te melden. Als bron wordt een Taiwanese toeleverancier genoemd. Technische details zijn nog nauwelijks bekend, wel zal de chip worden gefabriceerd door IBM en Toshiba. Deze "Cell" chip zou beter overweg kunnen met geluid en met grafische data via internet.
...... Jah had ik gehoord al in julie op markt in Japan en Europa komt later... Maar geloof er eigelijk helemaal geen Fl*ker van want ze zijn helemaal bezig met life en zo voor ps2 en er is verdder niiks over het apparaat bekent veel sites zeggen dat ie uitkomt en de rest zegt dat het een haox is maar jah de tijd zal onz leren.
is niet waar...die "Cell" chip moet nog ontwikkelt worden en de fabriek die dat ding gaat maken is pas eind 2004 klaar....dus...... Allemaal gelul en bullshit in space....
tuurlijk is het gelul, sony maakt heus niet dezelfde fout als met de ps2, door de ps2 2 jaar eerder dan de Xbox uit te brengen..met oudere hardware dus..
de PS3 wordt toch compatibele met Xbox spellen?!? Tuurlijk komt de PS3 nog lang niet uit; het geld stroomt nog steeds binnen bij Sony door de PS2. Die wachten nog wel een tijdje hoor. Eerst nog een compactere PSTwo uitbrengen en daarna pas zorgen maken over een next-gen. Uiteraard zijn ze al druk bezig met de ontwikkeling ervan, maar dat zijn alledrie de consolemakers. Nee, ik verwacht de Japanse release van de PS3 pas in 2005, misschien eind 2004. Dus dan zijn wij pas in 2006 aan de beurt...
Ik heb het ook maar ergens zien staan. Het lijkt mij ook sterk hoor. Want idd, het geld van de ps2 stroomt nog binnen en die console loopt nog als een trein. Dus waarom ze de ps3 in de zomer al zouden uitbrengen vraag ik me dan ook af
Dat ding komt gewoon begin 2005 in Japan en eind 2005 bij ons. Zoals vanaf het begin al gepland. Ik denk wel dat het voor Sony een groot voordeel is geweest dat de PS2 veel eerder was dan de Xbox. Wat weet de gemiddelde n00b nou van technische specificaties ? Niks, dus. En ze hadden wel al een user-base van dik 20 miljoen voordat Xbox en GameCube kwamen. De gemiddelde gamer denkt nu nog steeds dat de PS2 de beste van de drie consoles is en dat Xbox een flop is. Van zo'n vooroordeel kom je maar moeilijk af.....
Ik zie het helemaal niet zitten. Die nieuwe generatie consoles komen al zo vroeg. Dat zal een generatie verder nog vroeger worden. En nog vroeger.
De PS3 wordt in 2005 in japan gepresenteerd en zal daar dan nog later uit gaan komen en in Europa zal hij waarschijnlijk eind 2006 verschijnen.