WouteR is benieuwd waarom je dit in Xbox Games Chat post. Sowieso blaast de PS3 elke huidige console weg, niks aan te doen. > Console Wars.
kan iemand wat voorlopige specs van de ps3 posten of een link geven aub.. en hoe zit dat met die processor wet?
Lijkt me logisch dat de PS3 beter zal zijn dan de Xbox qua graphics, de Xbox is dan alweer behoorlijk verouderd.. De Xbox2 zal daarintegen weer net iets beter zijn dan de PS3 denk ik, want van die verhalen dat MS als 1e komt met de volgende generatie geloof ik weinig.. Maar we zullen zien, het is toch allemaal nutteloze speculatie op dit moment.. Eigenlijk boeit het me niet zoveel, ik geniet nu nog lekker van me Xbox, en XBL moet nog beginnen in maart.. En ik ga toch niet meteen zo'n nieuwe generatie console aanschaffen voor een belachelijk hoge introductie prijs..
Ik denk dat specs opzich niet eens zo veel uitmaakt. Het is de marketting die je console verkoopt. Dus in theorie kan de Xbox met de PS 3 concureren. Nadeel is wel dat sony nu al de hype machine start. En dat het geen slechte verkopers zijn. Dus de kans dat het lukt is heel klein.
over marketing gesproken, ik zie tegenwoordig minstens 2 keer die gamecubereclame per dag.. niet slecht, die xbox reclame met die tafeltennisers zag ik lang niet zo vaak..
xbox kan niet concureren met de ps3......zelfs de ps2 verkoopt nog steeds beter ! en sony heeft toch best een grote aanhang van mensen die eerder een ps3 kopen dan een xbox 1 of 2, dat is gewoon zo. maare...ik ga toch maar wel voor de xbox 2
Ja ja 2 keer per dag he... man dan moet je echt niks te doen hebben op een dag . (Xbox reclames zijn er meer dan genoeg hoor geloof me.)
Hangt ervan af naar welke zender je kijkt. Want op Kindernet (ofzo iets) komt de Xbox bijv. niet en wel vaak op Yorin enz. Ik had gister de TV aan staan, ik hoorde echt dik vaak 'Splinter Cell nu te koop..etc' Maar was net steeds te laat om de reclame echt te zien.
K heb nog nooit die Nintendo reclame gezien. Maar die Xbox reclame is wel zo slecht, daar trek je echt een geen mensen mee.
Onzin, er zit een pc gfxkaart in ik denk dat de cube met minder geheugen 95% van de Xbox gfx haalt. Starfox gezien? omg die grfx zijn te mooi.
Xbox kan echt veel mooiere games dan op GameCube. Daarom zeggen alle cubers altijd het gaat om gameplay, wat uit eindelijk ook waar is natuurlijk. Maar dan mag het nog wel in een mooi jasje of niet?
Nah ik bedoel meer dat ik meestal niet zo veel TV kijk. Moet andere dingen doen op een dag ^_^. Was een beetje als geintje bedoelt.
sony zal gewoon een tijd doorgaan met ut verkopen van de ps2, waarom een betere duurdere op de markt zetten als die oude nog goeth verkoopt ?