[PS3] Fat - 13 spellen - 2 controllers

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Tival, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tival

Tival Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier een Playstation 3 Fat met 40GB schijf staan. Ik weet het productiejaar niet precies, maar ik denk dat hij een jaar of 3,5 is. Ik kreeg hem namelijk bij mijn vorige telefoon en dat abo is 3,5 jaar geleden afgesloten. Ik heb dus ook geen bon meer en de garantie is verlopen.

Hij doet het echter nog perfect, heb er in al die jaren nog nooit problemen mee gehad, behalve dat hij nu net iets te veel stof vangt. Ik gebruikte hem nog wel eens om blu-rays af te spelen, maar ik doe tegenwoordig alles digitaal eigenlijk. Zitten 2 controllers bij (1x six-axis & 1x six-axis rumble) en 13 spellen:

* Ratchet & Clank: Tools of Destruction
    * Ratchet & Clank: Quest for Booty
    * Soul Calibur IV
    * Metal Gear Solid IV: Guns of the Patriots
    * Grand Theft Auto IV
    * Devil May Cry IV
    * Prototype
    * Star Wars: The Force Unleashed
    * Mercenaries 2: World in Flames
    * Uncharted: Drake's Fortune
    * Little Big Planet
    * Gran Turismo 5 Prologue
    * Tony Hawk's Proving Ground

Mijn favoriete spel krijg je opgestuurd als ik hem weer vind:

* Tekken 6

Wat een vet spel was dat, jammer dat hij kwijt is (:?), maar als ik hem vind stuur ik hem op naar je ;). Er zitten geen A/V kabels bij, die heb ik namelijk in gebruik, dus je zou zelf even een HDMI kabeltje moeten kopen. Ook zit er nu geen power kabel bij, maar daar heb ik er nog wel 1 van liggen voor je.

Ik zie playstations met weinig spellen voor 250 voorbij komen hier, dus ik dacht dat 300 best een prima prijs zou zijn? Voor 350 euro wisselt hij direct van eigenaar.

Versturen zie ik eigenlijk niet zitten vanwege het gewicht, maar als je in de buurt woont wil ik hem wel langs komen brengen. Stuur gerust een DM of reageer hier onder, ik zal zsm ingaan op biedingen en vragen.

EDIT: Hmm.. ik heb Assassins Creed ook nog ergens liggen, die krijg je ook als ik hem vind. ;)

2. Tival

Tival Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verkoop deze voor een vriend. Zodra er interesse word getoond zal ik je doorverwijzen naar zijn e-mail adres!

Laatst bewerkt: 15 apr 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina