Nog meer mensen die fifa gaan aanschaffen voor de ps3? Zeker met het hele online gebeuren zou het wel leuk zijn om een groep met Nederlanders te formeren! Morgen de demo, ben benieuwd!
Ga Fifa 2009 zeker halen, moet alleen nog even kijken of ik Fifa via Gamehubs etc (goedkoop maar een week na de release in huis) bestel of gewoon op de release hier in de winkel
Ook ik ga hem voor de PS3 halen. (bijna alle spellen tegenwoordig) Heeft iets te maken met de betrouwbaarheid van de 360, HDMI, etc. Kan eigenlijk niet meer wachten om te spelen......
Ik las op de officiƫle ps forum dat er een vertraging is vd Store Update, vanwege technische problemen. Dus misschien komt de demo helemaal niet vandaag.
Ben hem ook aan het downloaden maar wordt mij te laat denk ik (downloaden gaat traag). Zal de demo dus pas morgen avond kunnen spelen
ik heb hem net even gespeeld. Mijn eerste indruk was dat het er allemaal heel mooi en realistisch uitzag. De animaties in dit spel zijn subliem en ook de sfeer is echt geweldig. De gameplay vind ik nog even wennen. Ik heb de controls ingesteld zoals bij pes, niet alles is precies hetzelfde, maar grotendeels wel. Dus dat is een pluspunt. Het passes vloeien best wel lekker en je kan mooie combinaties maken. De CPU maakt ook mooie akties en zet nooit dezelfde soort aanvallen op. Wat me wel opviel is dat soms de speler waar je naar toe paast de bal lijkt te negeren en hem laat gaan. Daarnaast vind ik dat de bal afschermen nauwelijks in dit spel kan, als de tegenstander naast je is ben je de bal bijna altijd kwijt. Of ik kan gewoon niet goed afschermen. Wat ook raar oogt is wanneer de spelers de bal proberen weg te koppen, die animatie lijkt dan in slow motion te gaan. Wat ik wel mis is de side step zoals die in pes is en de simpele schaar beweging. Dat zijn toch wel de basic tricks om een speler voorbij te komen. Ik weet niet hoe ik een speler voorbij kan komen in fifa. Ohja nog een opmerking. Ik zat in die arena te oefenen met John terry en wat blijkt die gast kan ook gewoon al die truukjes uitvoeren met dezelfde souplesse als ronaldihno