[PS4] [PS3] Folklore

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 1 nov 2007.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Afgelopen mei liet Sony de game Folklore zien tijdens de Gamers Day. Een tot nu toe onbekende game. Het was een typisch Japanse game, dus men ging er vanuit dat het een Japan-only game was. Maar nee hoor. 12 oktober jongstlede is deze bijzondere game ook in Europa uitgekomen.

Genres: Adventure
    Developer: Gaia Industries
    Publisher: Sony Computer Entertainment
    Releasedate: out now
    Website

Screenshots

Filmpjes

[gt]26280[/gt]

[gt]24370[/gt]

[gt]23631[/gt]

[gt]25945[/gt]

Boxart

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Filmpjes doen het niet? Komt dat misschien omdat er geen enters tussen zitten? Dit zou wel eens mijn eerste ps3 game kunnen worden, want ik heb op dit moment er een bod op staan op ebay voor 30 incl verzenden.

Ik weet niet wat het is met deze game, niks lijkt er ontzettend uit te springen, maar aan de andere kant heeft het wel ontzettende charme. Zal me benieuwen :)

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Thanks, filmpjes doen het nu wel. :)
    Game is zeker de moeite waard, als fullprice game, maar voor 30 euro helemaal. Hele aparte en bijzondere game. Enorm sfeervol en alle verschillende Folks zien er echt fantastisch uit. Tevens is het verhaal spannend, waardoor je constant door wil blijven spelen. Je hebt er daarnaast ook wel de nodige uren voor nodig om de game uit te spelen.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Heb de game nu na een lange tijd twijfelen toch maar voor een mooi prijsje aangeschaft. Zal m morgen wel binnen krijgen. Wat ik er van begrijp is het een combinatie tussen een action/adventure en een rpg? (Het blijft vaag wat het nou eigenlijk is) Helemaal lekker, omdat ik Haze voorlopig niet voor full price ga kopen, als tussendoortje tot MGS4.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb het spel ook voor 20 weten te bemachtigen (is trouwens bij Saturn voor 34,- nieuw te krijgen). Hoop ook dat het vandaag of morgen binnen is. Ben benieuwd! Het is idd een combi tussen actie en rpg maar iets meer rpg.

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Haha, toevallig dat we hem allebei rond dezelfde tijd hebben gekocht. Toch nog iemand om mee te praten over de game :+

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    En niemand die ons tegenhoudt als we willen spammen :9

;)

Serieus: heeft er iemand ervaring met de sixaxisbesturing? Want met deze game wordt ie nl als 'leuk' beschreven! :eek:

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Sixaxis en leuk?

Na Heavenly Sword weet ik wel anders en in GTA heb ik het niet eens geprobeerd :+

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    http://www.ps3party.nl/content/previews/2718/

http://www.insidegamer.nl/playstation3/folklore/impressies/15370

http://www.fragland.be/reviews/Folklore/1160/

Dus ik ben erg benieuwd!

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de game deze week gekocht bij Saturn, hele toffe game en ik ga er vanavond flink mee verder :)

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    Heb de game eindelijk een stuk doorgespeeld, maar ben erg teleurgesteld. Het vechten werkt tot op zekere hoogte erg cool, maar ik vind de game erg onpersoonlijk, eerlijk gezegd. Er zit er verhaal in, maar zo voelt het echt helemaal niet omdat je in de Netherworld alleen maar onpersoonlijke enemies staat te bevechten en af en toe maar verhaalprogressies krijgt.

12. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    heb de demo een keer gespeeld, was niet echt onder de indruk, maar nu ik verder filmpjes en screens zie lijtk het me toch wel interresant, is dit een aanrader?

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dunno. Het spel ligt onaangeraakt in de kast. Teveel om te spelen. :+

14. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ben ook bang dat als ik he mga halen hij toch in de kast ligt met GTA IV en binnekort MGS4

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.758
    In mijn ogen niet. Ik had toch gehoopt op meer verhaal en meer sfeer. Ik bedoel, het is eigenlijk gewoon een offline MMORPG. Loop daarheen en ondertussen moet je 80000 van dezelfde vijanden verslaan. In een echte jrpg is dit niet saai, maar hier wordt het na een tijdje toch echt behoorlijk saai. Dit komt ook omdat het ook weinig sfeervol is tijdens die "dungeons" terwijl daarbuiten echt mooi gebieden zitten. Voor mij een miskoop, helaas.

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb ook de demo geprobeerd. In het begin was het saai omdat het verhaal niet echt meeslepend wordt verteld. Maar het vechten vond ik dan weer erg leuk gedaan, dat werkt zeker goed met die sixaxis. Dat je zo moet slaan totdat het icoontje rood wordt en daarna schudden met de controller. Daardoor kreeg ik wel plezier in de demo. Als ik het spel later echt voor een prikkie kan krijgen, dan zal ik hem wel een keer kopen. Maar voorlopig niet.

Deel Deze Pagina