1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Games Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 5 aug 2013.

  1. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Is iedereen hooked aan gta v ofzo? :confused: iedereen uit mn lijst speelt die game haha
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Moet je dat serieus vragen? 8) Heb je onder een (gaming) steen geleefd? :+
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik niet, ik geef helemaal niets om die serie. Ik snap sowieso de heisa niet rond die game.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik doe net de disc in m'n 360

    '27 friends are playing GTA5'

    :+

    ik ben er wel fan van, zit altijd veel humor in en de gameplay is altijd vermakelijk
     
  5. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Haha vind het gewoon allemaal TE voor een game. Niet mijn spel verder ook, dus begrijp het sws minder goed maar toch. Zelfs de hype voor nextgen in nie zoooo groot.
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Net even bij vriend gta5 gezien, ziet er leuk uit, muziek is vet. Maar is niet mijn game. Vroeger niet en nu ook niet. Denk dat veel mensen gewoon met de hype meegaan en de game nooit uitspelen.
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat is zelfs met vele andere titels ook zo, alleen is gta v dit keer echt mega free roaming....

    Too much to do, ben zelf ook nooit van de gta serie geweest, maar ik kan hier niet omheen. Deels hype, doch volledig terecht ;)
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja wat ik in 2 uurtjes zag moet die game echt huge zijn. En echt overal gebeurd wat, de wereld zit vol leven, geen dode saaie wijken. Echt nice.

    Maar nog steeds de game trekt me niet. Weet eigenlijk niet precies waarom.

    Begrijp deze hype beter dan de COD hype, die ik echt niet snap 8) Snap sowieso niet hoe je als gamer maar 1 game altijd wil spelen, steeds weer hetzelfde. Maja das een andere discussie :+
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Same here.

    Het is gewoon niet mijn genre denk ik...

    Als ik de filmpjes en zo zie denk ik; ziet er vet uit....maar zodra ik daadwerkelijke gameplay zie weet ik; nope, tis echt niet mijn game.
     
  10. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    De hype had me ook bijna over de streep getrokken, gta heeft me alleen nooit getrokken. Maar omdat je iedereen erover hoort, reclames en zelfs op de Veronica gids zijn er advertenties van gta te vinden. Toch heb ik me nog kunnen weerhouden, maar ik denk als ik hem eenmaal zou kopen dat ik idd de eerste paar missies speelt en dan zo goed als niet meer aanraakt.
     
  11. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Okeeeeeejjjj ik twijfel nu echt om gta v te halen xD ben morgen toch bij intertoys :mad:
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    >>>
     
  13. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Zonde hoor want je mist echt een heel goed verhaal. GTA is altijd echt super qua verhaallijn.

    Maarja niet iedereen kan natuurlijk GTA leuk vinden:+

    Zelfde als hierboven.

    Ieder zijn genre natuurlijk, maar je mist echt wel een goede game.

    Naja als ik dit zo lees dan ga je GTA V denk ik ook niks vinden. Het is wel een nieuw deel, maar het principe blijft gewoon hetzelfde natuurlijk.

    Ik heb hem wel gekocht. Deels door die hype en deels omdat ik GTA gewoon super vind. Ik speel die games ook weer niet zoals Fallout of Skyrim:+. Dat ik echt elk hoekje ga verkennen, maar de missies en het verhaal is altijd wel echt top. Als je daarmee klaar bent kan je natuurlijk lekker online gaan kloten.
     
  14. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Het klote binnen de game zoek ik eigenlijk juist niet, geef mij maar gewoon 1 duidelijke maar vooral goede verhallijn zoals we dat kennen van uncharted en thelastofus.

    Daar komt denk ook meteen me twijfel vandaan, gta schijnt een goed verhaal te hebben maar de game leent zich zooo goed voor het klote en rondhangen dat het bijna verplicht volgens mij is.

    Mp van gta lijkt me helemaal niet interessant. @Dulle, thanks voor herinnering maar er blijft toch een soort van kriebeling wanneer je hoort over de game.
     
  15. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Naja om eerlijk te zijn vind ik dat kloten in me eentje toch wel snel vervelen.

    Ik wil ze niet steeds erbij halen, maar het is natuurlijk geen Fallout of Skyrim waar je in elk hoekje wel iets kan vinden zoals wapens of armor. In GTA is het meeste toch gewoon voor de sier wat er staat.

    Ik speel GTA echt voor die lange verhaallijn. Als dat klaar is, dan juist online samen met wat maten gaan kloten zoals bungie jumpen of racen etc.
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Juist de verhaallijn in GTA games staat mij juist zo tegen (net als Saints Row)...ik heb gewoon écht niks met die 'gangsta'-shit.
    Gaat me alleen maar irriteren, hoe langer ik het speel.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ...Waarom staat er een Mars thema op de disc van Heavy Rain (de planeet mars, niet het personage :+)
    Ik hoop dat het een woordspeling is, niet dat ik me straks opeens op Mars bevind 8)

    Maar goed, controller vs Move. Had iemand een voorkeur?
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Mars? Is het niet de maan?:confused:
    Maar nee, je blijft gewoon op aarde.

    Ik heb geen move, dus geen idee....controller werkt prima, maar volgens mij werkt de move ook erg lekker dacht ik gelezen te hebben...
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nog een vraagje; heeft het enigszins nut om te exploren, of zul je toch alleen maar tegen onzichtbare muren aanlopen en teruggeduwd worden naar je eigenlijke doel?

    Jason is een kut kind.
    Zijn vrouw is een kut vrouw.
    In de beelden was duidelijk te zien (dacht ik :+) dat Ethan Jason uit de lucht plukte en zelf in zijn rug werd aangereden. Wat doet zijn vrouw?: 'OMG JASON'
    Ja zeg.
    En 'ik' dan?
    Ik werd geraakt!

    Volgens de beelden.

    De game is het er niet mee eens en Jason is blijkbaar kassiewijle.

    En waarom laat Ethan het water lopen tijdens het tanden poetsen. Wat een verspilling! :mad:

    Ik heb de hoogste difficulty gekozen.
    Geen enkel personage zal levend het einde halen. Sorry. :D

    In de tutorial was het trouwens nog het leukste om expres te falen. :lol: Moet opletten dat ik dat niet blijf doen zodra het er echt om gaat.
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Exploren heeft in die zin nut dat je dan (op de stukken dat dat kan) je meer clues/hulpmiddelen kunt vinden.


    Je laat iedereen dood gaan? Sadistische basterd ben je zeg!8)


    Ik heb alle eindes een keer gedaan, er zitten wel wat tussen waar ik kippevel van kreeg...maar goed, ik ben dan ook echt een goedzak in games; wil altijd alles doen als paragon:+ of 'held'
     

Deel Deze Pagina