1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Games Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 5 aug 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, tuurlijk. Ik bel even naar de MM Arena. Die winkel ligt toch zo dichtbij. :+

    @UpInSmoke0611; krijg ik dan ook korting? :+
     
  2. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Haha die heb ik ook zien staan toen xD

    @Dulle ik wist niet je daar ver van woonden ;)
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wel waar! Mijn locatie staat onder mijn avatar!
    :+
     
  4. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Nog NOOIT gehoord van dat plaatsje :):
     
  5. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb de game ook voor mijn zoontje gehaald. Waarschijnlijk is je neefje online gegaan en heeft hij zijn account gekoppeld aan de Disney site, dit zorgde voor vastlopers en andere bugs maar is inmiddels gepatched. Wat hij kan doen is alles verwijderen van zijn HDD, ook save games etc, en vervolgens helemaal opnieuw starten. Je kan inmiddels gewoon je account linken, maar het kan zijn dat als hij zijn account al gelinked had dit voor de problemen zorgt. Ik had dit al gelezen bij de release en heb dus niet mijn account gelinked totdat de update er was, ik heb dan ook nog nergens last van gehad.

    Game is wel tof, vind hem persoonlijk stuk beter als Skylanders. Meer variatie in gameplay en de Toybox houdt de kids wel ff zoet.

    Puppeteer is binnen! _O_
    Gelijk maar even spelen voordat GTA arriveert haha.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hehe, Dinosaurus games. Vroeger was ik als de dood voor die Turok en Dino Crisis games. :+
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nooit Dino Crisis gespeeld. Dat ze die eens snel gaan remaken! :mad:
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tokyo Jungle niet wat voor jou?
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk het wel. Duurt nog lang voor ie naar Plus komt.
     
  11. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Die Dino game is in de US toch al verkrijgbaar, zal die hier toch ook wel snel uitkomen.

    KH: reMIX vanmorgen opgehaald en even gespeeld, ziet er goed uit en ben benieuwd hoe 3 gaat uitzien op de PS4. Gewoon zwaar tijd tekort nu met Puppeteer en KH en dan ook nog eens GTA dinsdag. Hoop dat ze GTA nog een maandje uitstellen ofzo :+
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe bevalt Puppeteer?
     
  13. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Mustbuy wat mij betreft. Presentatie van de game is echt geweldig en zit vaak met een lach te spelen. Personages zijn ook allemaal erg leuk en game voelt echt als een sprookje. Gewoon kopen deze want volgens mij ligt zo'n game jou ook wel. Was wel mooie Vita titel geweest.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, doodzonde dat er geen Vita versie is. Bij de aankondiging dacht ik in eerste instantie zelfs dat het een Vita game was.
    Was nogal een teleurstelling toen de waarheid boven tafel kwam. :+
     
  15. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Vandaag ook Puppeteer gekocht, gewoon omdat sprookjesachtige avonturen games met een twist gewoon erg mooi zijn. Straks uitproberen.
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb Puppeteer ook vandaag gehaald! De presentatie is inderdaad geweldig en sprookjesachtig. Het verhaal wordt ook op een leuke wijze verteld. Maar het speelt ook gewoon lekker weg, zeker wanneer je met de schaar aan de gang bent. Moet wel even wennen dat je Ying Yang met de rechterpook moet besturen. Je bent eigenlijk constant 2 characters aan het besturen. Al is Ying Yang meer voor het ontdekken van dingen.
     
  17. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Speel het met iemand samen. Hoef mij dus geen zorgen te maken om Ying Yang en dat is wel erg prettig moet ik zeggen. Het is erg leuk gemaakt en geen straf om later iets opnieuw te spelen omdat je nog wat hoofden wilt halen of zielen moet bevrijden.
     
  18. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Iemand die Final Fantasy XIV: A Realm Reborn speelt?
     
  19. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik heb de game vorige week opgepikt na alle positieve reviews. Verhaal is top en de soundtrack is episch, echter is het niet mijn ding helaas...
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat is een mmo toch?

    Zijn er hier nog mensen die GTA V voor de PS3 gaan halen? Volgens mij vallen de verschillen deze keer wel mee. Ik heb hem liever voor de 360, maar heb geen zin om nog voor gold te gaan betalen.
     

Deel Deze Pagina