[PS3] God of War Collection

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Cyrax, 22 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mensen,

Ik bied bij deze bovengenoemde game te koop of te ruil aan. Het is de US versie maar die draait zoals bekend gewoon op de PAL PS3. Ik heb de game 1x gespeeld, maar ik heb de PS2 versies van de game al reeds uitgespeeld dus ik ga dit waarschijnlijk niet meer spelen.

Mijn voorkeur gaat uit naar ruilen, graag wel recentere games. Ik ben zelf echt op zoek naar blazblue calamity trigger voor de PS3. Bied je deze aan --> een deal. Er kunnen overigens zowel PS3 als 360 games worden geboden.

2. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Kick

3. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Hoppaaaaa, ik kan me niet voorstellen dat niemand iets moois te ruilen heeft.

4. Robinio

Robinio Lead Webdesigner FGM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niets te ruil op moment helaas maar ik wil hem wel van je overkopen is het deel 1 en 2 van god of war of alle 3?

5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Het liefst ruil ik de game, ik heb hem echt net en maar 1 x heel even gespeeld. Als ik verkoop op dit moment is het gewoon zonde van de game. Of je moet een goed bod doen.

God of War Collection is overigens een PS3 versie van GoW I & GoW II volledig geremastered op 720p. Geen God of War III dus, die heb ik ook maar verkoop ik niet.

Laatst bewerkt: 25 jun 2010
  6. Robinio

Robinio Lead Webdesigner FGM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf namelijk god of war 3 maar ik wil graag die andere delen nog hebben. maargoed als u liever ruilt mischien dat u de topic dan naar te ruil schuift? en sinds de nieuwprijs niet zo veel meer is denk ik dus ook beter dat je em wilt ruilen._0/

7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik wil hem best verkopen maar ik ga hem niet wegdoen voor € 15,00 of iets dergelijks. Ik verschuif dus helemaal niets, als u dat goed vindt natuurlijk 8)

Toch bedankt ;)

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Kick

9. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Kick

Topicstatus: