1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door JeePee, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nah, 2008 niet. Daarvoor zouden ze dit veel te vroeg bekend maken. Ik denk maximum juni 2007.
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is officieel: 23 maart...

    http://www.xgn.nl/ps3/nieuws/4205/playstation-3-europese-launch-details/
    1 miljoen voor Europa, is wel mooi.
     
  3. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
  4. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Waar is ons extraatje!!!!! :eek:
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat die niet in Maart uitkomt :lol:
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heel netjes! Had het niet verwacht, maar toch 23 maart.
    De launch line-up is behoorlijk goed! Zelf gaat het mij om de volgende titels:

    -Resistance
    -MotorStorm
    -F1 Championship
    -Ridge Racer 7

    Wel heel erg netjes 1 miljoen stuks.
    Heb gelukkig al een PS3 gereserveerd, laat maar komen! \o/
     
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    MAAAAR er zijn maar 1 miljoen exemplaren voor de PAL regio. Dus midden-oosten, Europa, Australie, UK en Main Land Europe

     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb inmiddels vernomen dat er ongeveer 40.000 stuks naar Nederland komen voor de launch.
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Denk dat er veel mensen dien een PS3 hebben gepre-orderd in de kou zullen staan. We zullen de komende maanden in dit deel van dit forum dus veel gezaag horen :+.

    De lauch lijkt me ook niet verre van top. Buiten de PS3 een paar exclusives en de helft van de multi-platform games, zijn de rest van titels al maanden beschikbaar op de PS3 en zelfs hier voor de 360 :'-(.

    Je mag zeggen wat je wil, maar ik vind het een achterhaalde lauch line-up.
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor de Xbox 360 bezitter misschien wel (alhoewel de exclusives voor mij reden genoeg zijn om er eentje te halen), maar voor de miljoenen PS2 gamers en gamers die geen 360 hebben, is de launch alles behalve achterhaald.
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Toch moeten zij er ook de volle pot voor betalen, terwijl het oude(re) games zijn en blijven. Ok, je moet nog overal de volle pot voor die games betalen maar er is dus geen enkele verandering tussen de Amerikaanse versie van 3 maanden geleden en de Europese versie die nog niet uit is.

    De Amerikaanse versie zal dus een paar maanden vroeger platinum worden terwijl wij hier nog de volle pot voor moeten betalen (en op de 360 zullen ze tegen dan hier ook al goedkoper zijn).

    Ookal spreek ik hierboven mijzelf soms tegen, ik blijf het gewoon stom vinden.
     
  12. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    1 miljoen voor Europa en 40.000 stuks voor NL is heel erg veel hoor. Dat is veel beter dan bijvoorbeeld destijds bij de launch van de PS2. Hoe ik dat weet? Omdat ik toen de baan had bij PlayStation die ik nu heb bij Xbox. Toen kregen we zeggen en schrijven 4.000 stuks voor Day 1 en de eerste 6 weken geen nalevering. Slechtste launch ooit van wie dan ook. Maar je ziet: de PS2 is toch de meest succesvolle console allertijde geworden, dus een launch zegt niet zo veel.

    Qua line up is dit ook de beste van alle 3 de PlayStations (of 4 als je de PSP meetelt), dus dat zit wel goed. Inderdaad een beetje achterhaald, maar inderdaad voor hordes gamers maakt dat niet uit. Dit is hun eerste kans op veel van die titels.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2007
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ach ik ben benieuwd hoe het straks met de launch gaat lopen ... Voorlopig blijf ik de prijs te hoog vinden
     
  14. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja prijs is het enigste wat mensen echt gaat kunnen tegen houden. Niet dat ik hem echt te duur vindt. Ik wil gerust 599 Euro geven aan de 60 GB. Maar er komen nog goede titels uit op X360 dus zal even duren eer dat ik hem koop.
     
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Schandalig hoge prijs zeg, misschien dat hij er ooit nog een keer komt als hij de helft is, maar voorlopig vind ik dit veel te veel.

    600 euro neerleggen voor een console.. En dan nog games.. Voor dat geld heb je een 360 of Wii met xx aantal spellen..
     
  16. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jan 2007
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    ga maar naar de site zolang hij er nog is. niks photoshop
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Een plaatje van PGR3 met een nep GTHD logo op een PSP site... Iemand die zoekt naar een nieuwe baan zou ik zeggen :9
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Is wel lachen :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina