1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat die lens het begeeft hoor je steeds vaker, komt dit door die laatste update(s)? 2.0 en 2.01
     
  2. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    zou het niet weten...
    zou normaal allemaal niet mogen tog..

    ik ga deze generatie tog herdenken als de generatie van de kapotte consoles hehe..

    mijn oude atari en snes werken nog perfect..
    steeds meer geld betalen voor mindere kwaliteit pffff
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Het valt mij op dat de Xbox 360 veel mooier beeld geeft dan de ps3 in 1080P

    Zoals Pro evo en fight night!

    Bedankt voor de lijst.
     
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Weet iemand of ik de Eye Toy games kan gebruiken in combinatie met de Playstation Eye van de PS3? Kan ik dus bijvoorbeeld Eye Toy Sports kopen zonder camera want ik heb de Playstation Eye al.
     
  5. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind juist dat de PS3 een veel strakker en mooier beeld geeft (op mijn TV's in ieder geval). Heb zowel de PS3 als de 360 via HDMI en vind de PS3 beduidend een mooier/fijner beeld geven.

    Phoe, dat is een goede vraag. Heb er eigenlijk niks over gehoord. Zal eens even wat zoeken op internet.
     
  6. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen, ik denk er dus overna om een ps3 aan te schaffen maar toch heb ik een paar vragen:)

    1 - word de ps3 standaard aangeleverd met een hdmi kabel? aangezien me hd uitgang als is bezet door de 360. en kan hdmi ook op 720 p?

    2 - welke kan ik beter nemen die van 400 en 500?

    bij voorbaat vele dank:)
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2007
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Nee er zit geen hdmi kabel bij. Het tweede gedeelte van die zin snap ik trouwens niet.

    Ik zou de goedkopere nemen. Je hebt misschien geen bc met ps2 spellen en een usb poort minder. Maar je bent EN minder geld kwijt EN je hebt een console die bijna de helft zuiniger is. Vooral de zuinigheid was voor mij doorslaggevend.
     
  8. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Potver net te laat :+
     
  9. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    ah tof :) hdmi uitgang op een tv lijkt een beetje op een usb poort toch achter in je tv? dus je moet 1 kabel in je in je tv stoppen toch? ik vraag dit voor zekerheid:)
     
  10. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is meestal wel verstandig om je hdmi kabel in je tv te stoppen als je beeld op je tv wilt.
     
  11. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:. hdmi zorgt ie naast een videosignaal ook voor een audio signaal?:thumbs: last question voordat ik naar de stad sjeees;)
     
  12. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    ja, audio en video in 1 kabel.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Echter je kan op de ps3 ook een losse optische kabel aansluiten rechtstreeks op je receiver. Kan voor dts vaak wel handig zijn. (zijn er uberhaupt tv's met digital out?).
     
  14. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij heeft mijn 37m86 dat.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Nice, mijn th-37pv45 niet, maar goed daar game ik toch alleen stereo op ;)
     
  16. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Laatst bewerkt: 5 dec 2007
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Surround (DTS) 5.1 geeft echt een extra dimensie aan gamen. Ik game beneden op 2.1 omdat ik gewoon niet teveel spullen in mijn kamer heb. Maar boven volop op 5.1 dts en dat is vooral met games als CoD4 ed erg genieten! Maar goed dit is meer een discussie voor de surround-thread ;)

    Heb trouwens nog nul komma nul problemen met de hardware van de ps3. Heerlijk :D
     
  18. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ook niet, ben alleen 1 keer geschrokken. Hij liep vast bij het updaten naar FM 2.0 en toen moest ik hem even aan en uitzetten, wat dus aangegeven wordt om dit vooral niet te doen tijdens een update. Maar na het opnieuw opstarten ging hij gewoon verder.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ander vraagje: ik heb nu een usb stick vol met .p3t bestanden.
    Echter de ps3 herkent ze niet als themes!

    Met de ps3 vanaf de site downen lukt ook al niet en onder foto's of wat dan ook herkent ie de bestanden ook niet (de stick zelf wel.)

    Wat doe ik fout?
     
  20. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Vind hij helemaal geen bestanden op je usb-stick of alleen de p3t bestanden niet?

    Volgens mij moest ik altijd mn stick selecteren en dan op driehoekje drukkken om de bestanden te vinden. Weet niet of dit je helpt hoor, maar ik zit nu niet achter mn ps3 dus kan niet kijken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina