1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    oh jottem. :+
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die van mij werkt ook nog perfect, ik heb ook de launch PS3. Als ik om me heen zie hoe vaak die nieuwere modellen kaduuk gaan (neefje heeft al 3 nieuwe PS3's gekregen) en hoevaak ik mijn 360 heb moeten vervangen is het echt top dat dat oude ding nog steeds vlekkeloos draait.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Trieste losers zijn het.

    Wie denken ze wel dat ze zijn? Ze doen net of ze voor een goed doel strijden, maar het zijn gewoon egotrippers.

    Hopelijk worden ze gepakt, met een flinke straf.

    Ze denken Sony hiermee te pakken, maar ze treffen de onschuldige klanten (gamers dus) het hardst.
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Mijn launch is allang stuk, had hem haast niet gebruikt en klantenservice van sony is 3x kut.

    Speel amper op de ps3, het is nu een verlept blu-ray speler geworden. Denk dat ik hem verkoop na uncharted 3 en SotC opnieuw te spelen.
     
  5. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Zelf gemaakt :) Playstation opengemaakt en wat stroomdingetjes aangedraaid. Loopt nu als een trein.
     
  6. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    hey,
    Ik heb pas een nieuwe Sony tablet 16g wifi aangeschaft, en ik zou oude PS spellen voor dat apparaat moeten kunnen aanschaffen via de playstation store.

    kan iemand mij hiermee helpen, want ik heb geen enkel idee hoe dat zou moeten.

    Bij voorbaat dank!
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    mubi zou twee weken gratis moeten zijn, maar ik moet gewoon betalen? Hoe zit dat?

    verder kan je nu ein-de-lijk zien welke films in je eigen regio beschikbaar zijn. Dat zijn er bij ons dus maar een kleine 850.... zonde want ik zie dit soort services wel zitten
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    SEN account. Hm...Ik wist niet eens dan PSN account een officiële naam was. :+ Dacht dat dat gewoon de naam was wat 'iedereen' eraan had gegeven omdat het Playstation Network heet. :p
     
  9. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Vraagje heb sinds kort een ps3 (gekregen) xbox blijft toch mijn trouwe hoofd console. Heb hiervoor een official ps3 headset gekocht echt lukt het mij niet de volume van de microfoon aan te passen. Je kan kiezen uit 1 2 3 4 5 en off echter zijn 1 2 4 en 5 grijs kan dus alleen kiezen voor 3 en off. Iemand enig idee hoe dit kan?
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb een blu-ray vraagje. Ik heb nou al bij drie films (Zombieland, Forrest Gump en The Simpsons Movie) geen volledig beeld. Dus heb aan de boven- en onderkant zwarte balken. Is dit normaal bij blu-rays? Of is er een mogelijkheid om het fullscreen te krijgen. Kijk btw gewoon op de PS3 :)
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Veel Blu-ray films hebben zwarte balken ;)

    Je kan de film door de tv laten uitrekken maar de beeldkwaliteit gaat er behoorlijk op achteruit.

    Achterop het doosje van de DVD/Blu-ray vindt je de beeldverhouding 1.78:1 , 1.85:1 , 2.40:1 enz.
    Aan deze getallen kan je zien of de film fullscreen is of dat er zwarte balken zijn.

    De Blu-ray StarTrek The Next Generation heeft zelfs grote zwarte balken links/rechts omdat de film opgenomen is in 4:3
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    En welke van deze moet fullscreen beeld opleveren?
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij moet dat 1.78:1 zijn.

    De meeste films worden opgenomen met de beeldratio 2.40:1 want is het het formaat dat gebruikt wordt in de bioscopen.
    Je kan wel nagaan dat een overzetting van 2.40:1 naar 1.78:1 problemen geeft.

    Ik heb liever een film met zwarte balken waarvan de verhouding kloppen dan een film die helemaal in elkaar gedrukt of uitgerekt is.
     
  14. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Oftewel, 1.77:1, 1.78:1 en 1.85:1 geven volledig beeld en 2.39:1, 2.40:1 geven balken onder en boven.

    Bij de meeste bioscopen zal 2.39:1 volledig beeld geven (Cinemascope) en zullen 1.85:1 en 1.77:1 zorgen voor balken links en rechts (Widescreen).
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2012
  15. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand de juiste instellingen voor de audio uitvoer audiosysteem?
    [​IMG]
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat hangt er helemaal vanaf wat je versterker ondersteund?

    Waarop en hoe is de PS3 aangesloten
     
  17. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn PS3 (60Gb) kan PS2 games afspelen maar ik gebruik die functie nooit.
    Ik heb er geen problemen mee dat de Orbis alleen Orbis games kan afspelen.


    Ik selecteer altijd alle geluid opties en heb daarmee nog geen problemen gehad.
     
  19. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, niet dat ik geen geluid heb want dat is verder ok maar misschien kan ik er nog meer uithalen. Ik vind die vergelijken van PS2>PS3 niet opgaan omdat Ps3 games speelt iedereen wel en wil je ook op je dure nieuwe Orbit kunnen spelen. Mijn 80 Gb heeft ook geen backwards compatible en mis dit eigenlijk wel. Dat idee dat je games registreert en zo niet meer kunt doorverkopen is een nog veel slechter idee en hiermee snijdt Sony zich flink mee in de vingers!
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vermoeden is nu dat het een vervanging word voor project $15.

    Dus dat de game niet onbruikbaar word maar dat bepaalde onderdelen (zoals tegenwoordig vaak de MP) weer unlocked moet worden bij een 22e hands versie

    Als dat zo is vind ik het niet erg, zullen we met zn allen wat minder vangen als we een spel doorverkopen maar vind ik lang zo erg niet als het idee dat ik SP games niet meer aan vrienden kan uitlenen.

    Want bij dat laatste haak ik echt af, dan komt er gewoon weer een heule dikke game-pc
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina