[gb]inFamous[/gb] Ontwikkelaar: Sucker Punch Uitgever: Sony Computer Entertainment Europe Genre: Actie en Shooter Platform(s): PlayStation 3 Spelers: - Opties: - Releasedatum: Juni 2009 Officiële Website: Sucker Punch [gb]Informatie/gb] In inFamous ontdek je wat er gebeurt als een doorsnee man plotseling superkrachten ontwikkelt. Neem je meedogenloos wraak of bescherm je onschuldige burgers? Misschien een beetje van allebei? Je komt voor dit soort dilemma's te staan tijdens de levendige interactie in een drukke, levensechte stad. Je acties hebben grote invloed op de bewoners en hun omgeving. Stukje bij beetje ontrafel je in inFamous een mysterie en word je beroemd of berucht. Je gevechten tegen sterke, klassieke schurken geven je het gevoel dat je langzaam in een echte superheld verandert |GamingOnly.nl Features * Geniet van het ultieme gevoel van vrijheid die je superkrachten met zich meebrengen. Jij bepaalt hoe de wereld om je heen eruitziet * Gebruik verschillende krachten met meerdere variaties, afhankelijk van de keuzes die je maakt * Wees een ware superheld en laat je door dankbare burgers op een voetstuk plaatsen of jaag ze de stuipen op het lijf [gb]Screenshots/gb] [gb]Filmpjes/gb] [gt]47423[/gt] [gt]47100[/gt] [gt]46964[/gt] [gt]46635[/gt]
inFamous ziet er zeker goed uit maar ik denk toch dat ik Prototype ga halen. Lijkt mij net iets leuker en omdat ze kort achter elkaar gaan uitkomen haal ik inFamous wel als hij in de budgetbak ligt
Ik verwacht dat Infamous een stuk mooier wordt dan Prototype, maar Prototype wel meer hersenloos vermaak wordt. Daarnaast vind ik het wel leuk om alle noemenswaardige ps3 exclusives te hebben. Ik dacht overigens dat deze in mei kwam?? Dat wordt ws: Wolverine, dan Infamous en dan Prototype Spel ziet er goed uit en mooie startpost!
Hij komt volgens mij in mei uit (zou eerst juni, maar is naar mei verschoven) ik hoop eigenlijk nog ff op een demo. Al moet ik zegge: Prototype > inFamous
ik vind infamous er juist ietsje interessanter uitzien omdat ik het idee heb dat ik wel ongeveer kan inschatten hoe Prototype gaat spelen aangezien het van de makers van Ultimate Destruction is.
Ik dacht juist te hebben gelezen dat ze hem hebben vervroegd. Op de Twitter pagina van één van de medewerkers stond laatst ook, one word: GOLD!
Deze lijkt me wel leuk, voor een paar uurtjes. Denk niet dat het heel bijzonder gaat worden, dus voor de volle mep laat ik hem sowieso liggen.
http://playstation.joystiq.com/2009/04/13/infamous-gets-anti-delay-releasing-in-may/ 21 mei kunnen we de demo verwachten
Ik heb de democode zojuist gekocht op Ebay ( couldn't resist ) , gedownload ( 1183 MB ) en vind hem helemaal geweldig!!! Wil hem met een drietal mensen sharen voor een zacht prijsje ( moest zelf ook betalen..lol ). Heb overigens geen flauw idee hoe sharen werkt, maar wie interesse heeft PM me ff. Misschien lukt het en hoef je niet te wachten tot 21 mei grtz:b:
Zag hem net staan op eBay voor $15,99. Maar de prijzen zullen wel variëren. Erg veel geld, voor een demo vind ik.
Ik heb hem voor 7 euries gezien. Ik zit toch nog te twijfelen. Ok het is maar 7 euro. Maar het blijft toch een demo. Over 3 weken ligt het spel in de winkel. Daarnaast valt de demo een beetje tegen (dat lees ik tenminste op diverse forums)