Ik weet niet in hoeverre dit al bekend was, maar ik las het net, en PS2 mensen scheppen er altijd zo graag mee op dat hun PS3 zo supah wordt Oud nieuws? Niet gelijk boos worden plz Heel erg sorrie dan... Lees het hele verhaaltje hier: Teamxbox
Nee, in het artikel staat dat het tot (edit: eind) 2007 duurt voor die af is... (voor zover ik weet is het wel betrouwbaar)
Wat is die cell chip presies? is dat niet iets van dat alle ps3 over internet een grote prosessor vormen ofzo?
Dan zou het nieuws van alle grote nieuwssites dus onbetrouwbaar zijn?? en teamxbox betrouwbaar?? Trouwens waarneer gaat sont leren dat je met processing power nog geen mooie plaatjes krijgt daarvoor heb je echt een videokaart nodig van of ATI of Nvidia (de grootste op dit gebied)
Een chip die in 3d werkt waardoor er meer data per seconde verwerkt kan worden, maar geloof er niks van dat het in de praktijk zo werkt als ze denken dat het werkt op papier. Misschien is dat wel de reden dat hun prototype niet het resultaat gaf wat ze hadden verwacht.
Er ook data in de chip van boven naar benden en links en rechts gezonden kan worden en elke variatie die je daar mee kan maken.
Ik had meteen vanaf het eerste moment dat ik het hoorde, ergens in september vorig jaar al het vermoeden dat het dikke vette bullshit was dat die chip in de ps3 zou komen. Dan vragen jullie je natuurlijk af: Waarom zeggen ze dat dan?? Net rond die tijd begon de xbox wat populairder te worden onder de gamers. Die gasten van Sony hadden ook wel in de gaten dat de xbox technisch beter was. Door te zeggen dat er in de volgende playstation een chip zou komen die iets van 200 keer sneller is dan een gemiddelde pc van nu, wouden ze ervoor zorgen dat de mensen met een ps2 niet over zouden stappen naar de xbox. Als je in de waan wordt gelaten dat de nieuwe aankomende console, van je vertrouwde merk een supervet apparaat wordt. Dan heb je ook eerder zoiets van 'dan wacht ik wel tot 2005 en dan koop ik de ps3 wel'
ach het was met die emotion engine net hetzelfde. Daardoor zouden al de bewegingen in de games er realistischer uitzien enzo, maar geen mens die daar iets van merkt. Met brute kracht (hehe ) kom je veel verder dan met van die exotische ideetjes waar geen enkele gamedeveloper weg mee kan en waar geen enkele programeur iets van begrijpt
" whats it gonna be boy...yes...or....nonono no...let me sleep on it" ehm....sorry...liet me even meeslepen... Volgens mij is dit gewoon 1 grote publiciteits stunt van Sony en krijgen ze OF die chip niet op tijd klaar om met de volgende generatie consoles te concureren (dus ergens in 2007 idd) OF ze brengen de PS3 uit zonder die chip (of een tussenversie waar je een onbetrouwbare PS3 krijgt, maar dat zullen ze niet zo snel doen) Maarja...misschien zit ik er wel helemaal naast en wordt die PS3 echt een super console (aan sony: en als dat zo is, dan liefst wel voodat ik een xbox next koop, thx )
Ik denk niet dat ie er in zit. Sony is wel goed op het gebied van electronica, maar fabriekanten zoals intel en AMD weten wel wat meer van proccesors af dan Sony. Dan vraag ik me af, waarom zouden Intel en AMD die chip dan niet eerder uitgevonden hebben? En een spelcomputer blijft een spelcomputer, allemaal goede technologie, maar het mag nog steeds niet te duur worden omdat niemand het dan meer koopt. Dus het komt er op neer dat de nieuwste technologie nooit echt als eerste in een spelcomputer zou zitten. Mijn mening he
Maar dat is ook zo. Nu zijn die chips van ATI supersnel, maar als je een gloednieuwe koopt kost je dat 400,- euro... en als je nagaat dat een Xboxje maar 200 kost... Ik heb een pc met een Geforce 4, alles loopt lekker soepel, maar je koopt geen vette pc om er echt alleen maar spelletjes op te doen (altans ik niet). Dat is juist zo mooi met consoles, ze zijn een stuk goedkoper, zeker nu met die prijsstunts. Ik weet het niet met dat Sony, met de ps2 gaat het best, maar verder absoluut niet. Sony maakte in het eerste kwartaal super veel verlies... Als ze van de ps3 echt een revolutie maken zal dat wel behoorlijk prijzig zijn. Maar jah, Sony blaast wel vaker (te) hoog van de toren. We zullen wel zien met die ''Cell''-chip...