[PS4] [PS3] Mgs4 E3 topic

Discussie in 'Games' gestart door boss, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Omdat er geruchten zijn dat er 2 trailers komen en ook nog eens geruchten zijn dat in Holywood binnenkort een mgs films gemaakt gaat worden onder toezicht van Hideo Kojima(geruchten he), maak ik toch maar een apparte topic hiervoor. Ik was eerlijk gezegd aan het twijfelen of mgs4 op E3 aanwezig zou zijn(dacht TGS),maar nu met al die geruchten begin ik te denken dat mgs4 weer gaat rocken op E3_O_ . Met een trailer, met Engelse voice-acting_O_ (hoop ik :D ). Dus eens E3 begint kan je hier alles kwijt, was het mooi, was het minder dan je had verwacht, is er iets bekend gemaakt over de mgs film, en ga zo maar door:).

Greetz

2. Tecnomic

Tecnomic Guest

He boss!

Ik begin dan wel aan de aftrap :cool:

klik!

Hij is al vaker gepost, maar hij blijft super indrukwekkend :9

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, deze keer hoop ik wel op ingame interface en stuff. En dan natuurlijk overgangen naar tussenfilmpjes. Ik kan niet wachteeeeeee!!!!!!!!!
    En hopelijk al een coole sounttrack en stuff(anuwel ik dat betwijfel...)

4. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Even over die film. Escape from New York.... daar zat ook ene Snake Pliskin in....?

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd, Hideo Kojima vond het een heel cool personage. Maar het heeft niets met Snake te maken. Maar hij verwijst wel in mgs2 naar pliskin. Snake zegt, my name is pliskin,...

6. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ook lijkt Solid Snake als 2 druppels water op Snake Plissken (Kurt Russel).
    De naam snake heeft Hideo ook van die film.

FF over de E3, ik hoop dat ze een vette trailer laten zien op de E3. Elke trailer van MGS was geweldig en als er een trailer komt dan zullen veel games minder aandacht krijgen omdat iedereen op die beelden zal geilen. Meer info zou ook wel nice zijn.

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd, zijn haar is is identiek, sigaret in de mond, hij praat zo, en ga zo maar door:D. Hideo Kojima heeft ook vroeger al in intervieuws gezegd dat hij dat personage enorm cool vind, alleen vind ik de uiteindelijk snake in mgs nog een stuk cooler:D...

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Metal gear trailer!

Oke mensen, hier alvast een opwarmertje voor de E3 er is:
    http://www.tmf.nl/games/ (klik op het rode tekstje(eerst rechts mgs movie) en dan op watch this movie)
    :D :D :D :+

Laatst bewerkt: 2 mei 2006
  9. JeePee

JeePee Guest

_O_ :+

10. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    deze vrijdag een audiotrailer
    Metal Gear Solid 3: Substistence ligt nog niet eens in de rekken, maar achter de schermen zijn Hideo Kojima en z'n team al volop bezig met de opvolger te ontwikkelen. MGS4 zal Guns of The Patriot heten en zich zo'n tien jaar na Bigg Shell afspelen. Snake is een pak ouder geworden, maar qua technologie is hij een pak beter uitgerust.

De fans kijken natuurlijk reikhalzend uit naar E3, dat volgende week in Los Angeles van start zal gaan en waar Kojima al eerder bevestigde een nieuwe trailer aan het publiek te tonen. Op de Electronic Entertainment Expo zullen trouwens twee van onze redactieleden (we zeggen niet wie) het geluk hebben deze unieke gebeurtenis mee te maken. Op de blog van Kojima vinden we trouwens een leuk nieuwtje terug: de eerste 90 seconden van de nieuwste E3-trailer zal namelijk vanaf vrijdag daar reeds in audiovorm terug te vinden zijn. De grootste wijziging in het spel ten opzichte van de Tokyo Game Show (waar de eerste trailer werd getoond), is dat de textures een fikse opknapbeurt gekregen hebben. Voor deze eerste gebruikte men immers licht opgepoetste MGS3 textures, aangezien men anders niet in staat was de trailer klaar te stomen voor het evenement.

What if I told you that the MGS4 sound director (Mr. Tojin) and I infiltrated the Kojima Productions' mixing studio to bring you a pirated mp3 of the first 90 seconds of our upcoming Metal Gear Solid 4 trailer? What if I told you that we will upload that file this Friday for the world to hear? What if I told you that this was all a mean joke? Well, forget about that, because we are dead serious! Rearmed and ready for the world to experience, the MGS4 trailer is coming and we will give you all an audio-only, sneak peek this Friday on Session 15!

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Oooh yeah, graphics opgepoetst. Je zag ook wel in de vorige trailer(tgs) dat de textures beter konden, was een beetje wazig als je goed keek. Maar het zag er al super uit, en nu nog eens beter!? Hell yeah, het leven is mooi!:D

12. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Het gaat uiteindelijk toch om de gameplay, hoe mooi het spel dan ook mag zijn. En natuurlijk het verhaal wat altijd top zal zijn. Werkt Harry Gregson Williams nog steeds mee met deel 4??

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou het eigelijk niet weten. Laten we hopen van wel,want die sounttracks waren de bom!

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, ik heb dat sarcastisch filmpje nu al zoveel keer gezien, en het blijft gewoon goed voor mij_O_ , degene die mgs1 gespeeld hebben, moeten het echt gezien hebben:D, hier nog eens de rechtstreekse link, ik ben me al dagen aan het ziek lachen met dat filmpje hahaahah:
    http://www.newgrounds.com/portal/view/297383 (klikken, watch this movie(met getekend snake gezichtje...)

15. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Newgrounds heeft altijd vette flashfilmpjes, die metal gear awesome is echt geweldig. _O_

Psycho mantis tegen Solid:

"You like men"
    "you can see into my mind?!"
    "no"
    "fuck"

Laatst bewerkt: 6 mei 2006
  16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    MGS 4 is voor mij de enige PS3 game die echt indruk maakt. Maarja, elke MGS game is tot nu toe een meesterwerk, zelfs het veelbesproken deeltje 2.

17. Tecnomic

Tecnomic Guest

De eerste echte next gen game! Geen een 360 game komt in de buurt van MGS 4 tot nu toe...

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    uhm... hoe ruik je dat nou weer :confused:
    geloof als er een groot mgs fan is ben ik het wel maar om het nou next gen te noemen, neej denk het niet (boeit me eigenlijk niet zoveel) heb je gezien wie er allemaal voorkomt in de trailer :eek: _O_ :eek: _O_ :eek: _O_ :eek: _O_ :eek: _O_ :eek: _O_ :eek: _O_

19. Tecnomic

Tecnomic Guest

Dude doe eens heel snel wat aan je ogen :{ Dit is by far de meest indrukwekkende next gen game.

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gears of War.

Ps, dacht dat jij graphics niet het belangrijkst vond?

Laatst bewerkt: 9 mei 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina