MotorStorm word samen met Resistance als een van de grote PS3 launchgames gezien. In deze game kun je verschillende voertuigen lekker door de modder heen scheuren. Naastdat het spel heel tof en uitdagend is in de singleplayer, veranderen in de multiplayer elke keer de track. Info over de game Ontwikkelaar: Evolution Studio Uitgever: SCEE Genre: Simulation Racer Online: 16 man Release: 23 maart 2007 Welcome to MotorStorm™, the world’s most brutal off-road racing event where the goal is to win at all costs. Choose from seven vehicle types, from high-flying dirt bikes to powerful big rigs, and destroy anything that gets in your way in a no-holds barred sprint to the finish. Try and survive. * Real-Time Deforming Terrain: The terrain literally gets torn up with each passing vehicle, causing each lap to be different. Advanced particle effects cause debris and muck to “stick” to each vehicle. * Vehicular Combat and Damage: Destroy anything that gets in your way. Smash your opponents and view spectacular Hollywood-style crash sequences. * Take the Race Online: Intense head-to-head off-road racing. Challenge the competition over voice chat. * Amazing Gameplay Experience: State-of-the-art visuals, featuring high dynamic range lighting, motion blur and depth of fields are all displayed in glorious High-Definition (720p). * Player-centric Action: There’s never a dull moment, as you’re always in the thick of the action. AI opponents simulate human traits, like showing off, attacking, taunting, and doing whatever it takes to win! Boxart Screenshots Filmpjes Ik zou iedereen willen aanraden om de filmpjes te kijken, aangezien de game grafisch absoluut niet tot zijn recht komt op de screenshots. De filmpjes Websites Sony MotorStorm webpage Official game site. Bespreek hier alles over deze modderige game!
Deze game moet echt goed zijn volgens mijn broer. Heb hem jammer genoeg niet kunnen spelen in de VIP ruimte van Sony destijds op de Gamexpo, maar hij moet echt te verslavend zijn. Vind het wel leuk gedaan dat je ''haast'' nooit op dezelfde baan rijdt omdat dit door het spel telkens word gegenereerd, met nieuwe levels die hij zelf aan maakt, alhoewel ik denk dat dit ook maar minimaal zal zijn. Leuke startpost Kameo
Op HD ziet deze game er mooi uit, alleen op normaal scherm een heel stuk minder. Online zal deze game wel leuk gaan worden denk ik.
Lijkt me echt een heel vet spel, vooral online.. maar ik zie 16man online staan in de OP, ik dacht dat dit er 12 waren?
Ja, en dus ? Wat heeft de 360 nu weer met Motorstorm te maken...? Verder lijkt mij dit spel een beetje te woestijnig, wat denk ik snel een beetje eentonig en saai wordt.
Geef alleen aan dat niet alleen PS3 games er minder mooi uitzien op een normale TV, maar 360 games. Is ook logisch denk ik. Nette screens Boss, ziet er goed uit!
Mwoah, ik vond het meer een opmerking die wel vaker gemaakt werd en zoals gezegd ligt dit niet aan de systemen maar aan de ontwikkelaars, en bovendien ziet het er op een HDTV altijd wel beter uit (er zijn vast en zeker uitzonderingen). Maar als ik die screens zo bekijk ziet MotorStorm er best aardig uit. !
@boss: wow... Ziet er echt gelikt uit, zeker voor een eerste generatie spel. Jammer alleen dat de PS3 zo prijzig is (hoewel een Xbox360 premium met HD DVD op dezelfde prijs zit) en nog niet duidelijk is of HD of BleuRay de nieuwe standaard wordt. Maar het is zeker een mooi apparaat, nu maar hopen dat de prijsoorlog snel aanvangt. Heb de tv al, maar geen zin om zoveel geld neer te tellen voor een nieuwe console en weer opnieuw te moeten beginnen met een collectie aan leggen. Bovendien zijn de oude Xbox en de spellen ervoor bijna niets meer waard.
Dit is inderdaad pas een eerste generatie spel en het ziet er nu al waanzinnig uit. Ben benieuwd waar de PS3 over een jaar staat. Het ziet er in ieder geval heel positief uit!
Ziet er zeker heel goed uit, ik heb hem gereserveerd en zal zeker op dag 1 even lekker online gaan racen..
Ik hoor wel steeds dat de game verder geen inhoud heeft, maar dat het er zeer goed uitziet... Ik denk met deze graphics, en let wel, een GOEDE online ervaring met vele opties, zou deze game mij wel kunnen bekoren... maar dan moet online wel erg goed zijn, want eenmaal single player career uitspelen en je bent wel klaar.. Maar goed, we zullen wel zien, het ziet er super uit..
Dat ligt ook voor een deel aan de games hoor. Als ik bijvoorbeeld de vergelijking maak met PGR3 op een normale TV en een HD tv dan vind ik het reuze meevallen. Het enige was wegvalt is de glans, en alle detais blijven gewoon goed te zien. Dat was bij motorstorm dus echt niet. Op een HD scherm heeft Motorstorm echt veel detai, en veel vervaagt gewoon op een normale tv. Ik vind trouwens dat alle screens een verkeerd beeld geven van de game. Hij valt tegen, en dat merk je pas als je de game aan het spelen bent. Het enige waardoor je crashed is als je een bocht bijvoorbeeld verkeerd neemt en tegen een muur of bord oprijd. Of de hele tijd de turbo in houd. Maar heb niet een keer meegemaakt dat ik explodeerde vanwege een andere racer.
Dit is echt het enige spel wat ik vet vind aan de launch lineup, net als toen met de PSone dat Destruction Derby (geweldig de eerste 2 delen daarna zeer bagger) uitkwam dat was toen een reden voor mij om een PS te kopen. Maar laterhand was ik meer blij met me Xbox, daarom hoe vet me dit spel ook lijkt blijf ik bij de Xbox, en wacht wel op een soortgelijk spel. Want 600euro of later goedkoper uitgeven voor 1 spel (zullen vast wel meer uitkomen ooit maar over het al geheel vind ik de franchises op de Xbox leuker) wat me aanstaat vind ik zonde. Zo dat was een informatieve tekst jeej... :{
zag wel een filmpje op www.gametrailers.com dat een een buggy ontplofte en er daarna een quad met volle snelheid tegen een brokstuk aanklapte en ontplofte. Dat was wel lachen. Dit spel gaat vooral leuk zijn in het online gedeelte.
Het is een arcade racer, dus er zouden wel nog meer mogenlijkheden moeten zijn om te kunnen crashen. Maar mischien heb een verkeerd beeld voor ogen gehad voordat ik de game ging spelen. Ik had qua crashes een beetje het Burnout gevoel. Dat kreeg ik door de screenshots en de filmpjes die er heel spectaculair eruit zien, maar in de echte game was dat gewoon een stuk minder. Dat was alleen een beetje een tegenvaller.