[PS4] [PS3] Naruto Ultimate Ninja Storm

Discussie in 'Games' gestart door arma22, 22 mei 2008.

1. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Uitgever: Namco Bandai Games
    Ontwikkelaar: CyberConnect2
    Genre: 3D Fighting
    Release: November 2008
    Website: http://www.ultimateninjastorm.com/

Informatie:
    Naruto Ultimate Ninja Storm is het nieuwste deel uit de Ultimate Ninja reeks die op de PS2 is begonnen. Namco Bandai heeft bekend gemaakt dat er 25 personages uit de anime serie in de game zullen zitten, en spelers krijgen de mogelijkheid om hun personages aan te passen met verschillende jutsus. De omgevingen zullen nu ook in 3d zijn en niet in 2d zoals dat bij de voorgaande delen was. Je kunt ook een team van 3 ninja's samenstellen om het tegen je tegenstander op te nemen. Je teamgenoten kunnen je nu tijdens het gevecht beschermen maar je kunt ze ook de opdracht geven om samen een aanval uit te voeren. In Ultimate Ninja Storm krijgen spelers ook de mogelijkheid om in de story mode vrij rond te lopen in de Hidden Leaf Village en de Forest of Death om zo meer dan 100 missies te kunnen doen. Er zit ook een multiplayer in maar helaas is al bekend gemaakt dat deze niet online zal zijn.

Screenshots:

Filmpjes:

[gt]32842[/gt]

[GT]35737[/GT]

[GT]35735[/GT]

[GT]35732[/GT]

[GT]35729[/GT]

[GT]35727[/GT]

[GT]35725[/GT]

[GT]35721[/GT]

[gt]38879[/gt]

Boxart:

Laatst bewerkt: 27 aug 2008
  2. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dit is de 1e thread die ik op dit forum aanmaak. Ik hoop dat het allemaal goed is gelukt

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ziet er nice uit, maar ik vraag me af wanneer ze nou eens met een echte Naruto Action/Adventure komen. Naruto op de 360 kwam al een stukje in de buurt, maar een echte action/adventure van Naruto zou geweldig zijn. Het verhaal ervoor is er iig.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik geloof dat je met dit spel echt het verhaal volgt tot en met 136 oid. Het is iets meer fighting maar wel met verhaal.

Deze komt er dan ook sowieso.

@Arma: complimenten voor je eerste gamethread :)

5. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt tof te worden deze game maar ik ben eerlijk gezegd meer aan eht wachten op Ultimate ninja 3 en de 2 shipuden games op de ps2, schandalig dat die ngo gewoon niet uit zijn hier

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ja, maar dat is dus bijna hetzelfde idee als de Ubisoft game. Doe mij maar een echte Action/Adventure, daar is de serie gewoon geknipt voor.

7. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is weer wat nieuwe info vrijgegeven + gameplay footage en we kunnen binnekort een demo verwachten!

hier kan je het lezen. (je hoort op de filmpjes wel de engelse stemmen, maar in een filmpje ergens anders is een interview waar ze zeggen dat ook de japanse stemmen erin zitten, en zie je ook gameplay met de japanse stemmen)
    Dat zie je hier
    ik vind het er wel aardig uitzien, ik hou de game wel even in de gaten.

Laatst bewerkt: 28 jun 2008
  8. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Deze game ga ik zeker wel halen. Ziet er erg goed uit.
    Hier nog een filmpje van gametrailers. Ik weet niet of het hetzelfde is. Ik zal het bij het eerste bericht plaatsen

[gt]35557[/gt]

9. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Filmpjes van de gameplay!

[GT]35737[/GT]
    [GT]35735[/GT]
    [GT]35732[/GT]
    [GT]35729[/GT]
    [GT]35727[/GT]
    [GT]35725[/GT]
    [GT]35721[/GT]

Ziet er erg vet uit. Wel Engelse stemmen, maar dat kan de gameplay pret niet drukken. Ik heb ook gehoord dat de Japanse er wel in zitten, dus dat komt wel goed.

Laatst bewerkt: 2 jul 2008
  10. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er geen online versus mode inzit, want dit zou de reden voor mij kunnen zijn om een PS3 aan te schaffen!

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoe zit het met het verhaal? Want ik zie alleen maar gevechten? Hoe wordt het verhaal 'verteld'?

12. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    gameplay movies zien er strak uit!

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Weekje nog en dan mogen we de demo verwachten (zat nu al in qore)

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Demo is erg cool,maar wat me opvalt is dat de demo ingame niet in Dolby Digital draait?
    Hebben jullie dat ook? Verder heb ik alle PS3 games en demos in DD. Ik merk het ook echt..het geluid is fors minder dan met DD.

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Komt dit spel pas echt in november? Ik dacht dat het spel wel wat eerder kwam aangezien er nu al een demo is.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat een gave demo! Met mijn zoon al tientallen rondjes gedaan. Sommige technieken snap ik niet helemaal. Wanneer start die ultimate jutsu precies? en hoe zit het met getimed blokken? Lukt me iig niet helemaal.

Zo nog wel een stapel vragen, maar eerst maar eens kijken of ik hier respons op krijg.

Als dit wordt gecombineerd met de verhaallijn wordt dit een must-buy!

17. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    De ultimate Jutsu voer je uit door 2 keer op "Driehoekje" te drukken, gevolgt door Rondje. En het starten gaat bij sommige personen niet direct... zoals bij Kakashi bijv al is te merken. Als hij eerst onder de grond gaat en daarna pas een 1,5 seconde later de aanval uitvoert.

pas in November maar in Japan/US al in Oktober. Dus waarom zou je niet de US versie al importeren, sinds de PS3 toch regiovrij is(voor games tenminste).

Laatst bewerkt: 22 jul 2008
  18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het is zeker een leuke demo, maar ik geef toch de voorkeur aan The Broken Bond die in november op de 360 verschijnt. De platformelementen van dat spel wegen bij mij een stuk zwaarder dan deze fighting game, maar volgens mij worden het allebei prima spellen.

19. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    deze game bevat ook platform elementen hoor

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Trailer.

[gt]38879[/gt]

Deel Deze Pagina