Ik was zojuist op gametrailer ff trailers ant checke en wat zie ik daar een nieuwe ninja gaiden en er staat ps3 dus ik was hmm wtf, weet iemand hier meer van check de trailer op: http://www.gametrailers.com/ Ziet er wel goed uit (alleen ben ik een beetje anti-ps3 ^^;
Naja het schijnt dus een soort van remake/uitbreiding van de oude Ninja Gaiden. Moet zeggen dat ik hem ook wel graag op de XB360 zou zien, maar heb toch liever een Ninja Gaiden 2 als ik zou moeten kiezen
Zit er idd mooi uit! Volgens mij ook een remake, allemaal bekende plaatsen. Deze moet ook op de 360 komen Of ninja gaiden 2
Deze is PS3 exclusive. Zie een quote op deze pagina voor de bron. Ninja Gaiden 2 is nog niks van bekend.
Ben ik met je eens idd, nieuwe plaatsen zien er wel goed uit, hoewel ik ook mijn twijfels heb over dat stukje met motors en camera's Maar laten we hopen ook op de 360
Ik dacht dat Team ninja een deal had met MS ofzo :/ maar het is toch al wel soort van aangekondigt dat er een ninja gaiden 2 komt op de 360.
Het zou natuurlijk wel tha bomb zijn als Team Ninja dat stukje met de X van Xbox erin laat zitten... Oeps, sorry, dat stukje helemaal vergeten te herprogrammeren (ik denk dat de mensen die het spel hebben gespeeld wel weten wat ik bedoel )
Dat weten de PS Fanboys ook eens eindelijk dat spellen ook moeilijk kunnen zijn, wel vet btw voor de Ninja Gaiden fans. Ik heb NG en NGB helemaal grijs gespeeld en zal deze ook wel kopen voor de PS3.
vind dit echt zwaar kut had het dan op de 360 uitgebracht of helemaal niet maar nietr op de ps3 fuck sony
nou in principe is dit uitmelken hoe je t ook bekijkt, en ik zie t liever niet dan op de PS3 ik vind ninja gaiden hoort bij de xbox en god of war ofzo bij de ps. net ff trailer gezien en het ziet er wel gruwelijk vet uit hoewel t niet heel veel mooier is dan ninja gaiden(black) op de 360 in HD
Sorry maar Ninja Gaiden "hoort" dan nog altijd bij Nintendo als we zo gaan praten. De eerste delen van die serie zijn namelijk op Nintendo consoles uitgekomen. Je bent gewoon gefrustreerd dat ie (nog) niet is aangekondigd voor de X360....too bad.
jonge ik ben ook fucking gefrusteerd dat ie nog niet aangekondigd is voor de 360. hij zal ook wel op de pc uitkome of niet zero met zo`n controller....
Wat heeft de controller er nu mee te maken ? Ninja Gaiden zie ik echt niet voor de PC uitkomen, maar dat vind ik ook niet erg....heb Devil May Cry 3 al namelijk Maar dat ik zo op swordman reageerde is meer vanwege het feit dat als de game voor de X360 zou zijn aangekondigd ie waarschijnlijk niks te klagen had gehad
Ik snap niet waarom mensen hem exclusief willen hebben .... ik zie hem liever op meer platforms verschijnen. Heeft iedereen plezier ervan. Stiekem hoop ik dan ook nog op een 360 Sigma En natuurlijk een "echte" ninja gaiden 2