- Playstation 3 40gb met doos, handleidingen en bon; - Hoogwaardige HDMI kabel; - Dualshock controller; - Bluetooth headset; - Little Big Planet; - Pro Evolution Soccer 2009 (PES 2009); - Call of Duty 4 (COD 4); - Top Spin 3; - Fifa 08; - Uncharted (nieuw in seal); - Wipe Out (op hd); - War Hawk (op hd); - Tekken DR (op hd); - Star Dust HD (op hd); - Destruction Derby (op hd); - Street Fighter Alpha (op hd); Alles in dit fantastische pakket is in absolute nieuwstaat en zou zo voor nieuw door kunnen. U kunt een bod uitbrengen op het hele pakket. Richtprijs is € 525,- Eventueel wil ben ik ook bereid om te ruilen tegen de volgende producten: Nokia E90, Nokia E71, Nokia E51 of een psp 3000 met in ieder geval pes 2009 of fifa erbij. Eventueel is een xbox elite met gow2 en pes/fifa erbij ook bespreekbaar. Uiteraard zult u dan wel een bijbetaling moeten doen. De hoogte hangt af van het product dat u aanbiedt. Let wel op ik heb alleen interesse in producten die (net als mijn spullen nieuw of in nieuwstaat zijn en compleet met doos en alle toebehoren.