1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] PlayStation Move

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 27 jun 2010.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    voor de non-sports games? Niet meer dan je nu nodig hebt. Je kan gewoon op de bank zitten en spelen, het is geen Kinect :+
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En zelfs de sports games zal je waarschijnlijk zittend kunnen doen. :p Maar er is geen minimumafstand die je moet hebben van de camera tot de controller?
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    60 cm is minimum, vanaf 1,80m optimaal
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    60 cm heb ik nog wel. :+ Zit volgens mij een metertje of 2 van mijn TV af, dus dat moet lukken.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    RE5 gold edition valt net op de mat (was maar 15,- nieuw). Staat op 'move compatible'. Zijn er edities van die direct move compatible zijn?
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb em.
    [​IMG]

    Ik weet eigenlijk niet wat me bezield om dit ding te kopen. Heb er nooit interesse in gehad, totdat ik vanmorgen blijkbaar opeens op mijn kop was gevallen. Nu ie zo voor me ligt denk ik al 'wat moet ik nou met dat ding'. :+

    We zien wel... Vind ik het niks beschik ik altijd nog over Marktplaats. Is het leuk... mja mooi meegenomen! :p

    Tafeltennis ging gelukkig wel zittend. Wel jammer dat je jezelf ziet tijdens het calibreren, maar goed. Minor issue. ;)
    Leuk om te merken dat alles wat je doet echt effect heeft. Hoe hard je slaat. backhand/forehand. Lobje. Sping geven. Werkt allemaal prima. Alleen al met die tafeltennis demo zal ik me lang bezig kunnen houden, dus dat bespaart me wel weer geld.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    same here, bij al die casual spellen zijn de demo's al voldoende

    straks nog Echochrome II proberen en RE5

    Beat Sketcher wilde voor geen meter bij mij, kon maar door een deel van het beeld heen bewegen :mad:
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit was ook meteen de laatste keer dat ik iets bestel bij Bol.com
    Ze hebben alleen de Navigator opgestuurd omdat de rest van de bestelling nooit zou zijn ontvangen :confused:

    Ik heb de AC2 LE ook nooit gekregen volgens Bol.com was de TNT met het pakket vandoor gegaan :lol:
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    balen zeg!

    Net RE5 met move gespeeld. Wel ERG wennen. Je schiet met de move, je loopt met de nav, hierdoor lijk ik niet echt cameracontrol te hebben of zat dat uberhaupt niet in RE5?
     
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha jij bent ook redelijk impulsief he ?

    Ik lees hier ook goeie reacties en dan gaat t bij mij ook kriebelen om hem ook te kopen... :lol:

    Lijkt mij wel lache ! en geloof ook wel dat het heel accuraat werkt.

    Maar zou je het ook vanaf mn fateaul kunnen bedienen met ong een metertje van mn tv af ?

    En wat is aan te raden ..dat start pakket , of moet er dan ook zo'n Navigator meteen bij ?
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nou, normaal gesproken juist niet. 8) Ik ben een heel erge twijfelaar waardoor ik vaker dingen juist niet koop dan wel. Om dan in 1 keer €90 uit te geven aan zoiets als Move waar ik eigenlijk...tsja... geen interesse in had is best vreemd.
    Misschien eens controleren of er vanmorgen wat vreemds in mijn ontbijt zat. ;)

    Maar hier zie je nu ook iets wat met Kinect niet zal kunnen. Move heeft (blijkbaar) nog een 'impuls-buy' prijs, waar Kinect toch echt te duur zal zijn om dat zomaar te doen.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    1 meter is wel heel dichtbij, zit je echt zo dicht op je tv? je kan ook de ds3 gebruiken als nav, kan je zelf proberen of dat bevalt ;)

    iemand antwoord op mijn RE5 vraag?
     
  13. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik ook benieuwd naar, Ik geloof best dat het wel zal werken.
    Maar ik las al ergens dat het minimaal 60cm was en dat 180cm optimaal is.
    Wat mij dan doet afvragen hoe minder optimaal het is als je dichterbij zit.

    Hoe dan ook, Voor die €60 zal ik eerdaags wel een starter set halen.
    Zo duur is het immers niet, En als het echt niet bevalt kan het altijd nog marktplaats op.
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat bol met 10% korting goedkoper is. :p

    Move en sub controller zijn gearriveerd. Nu wachten op de starterspack.
    Naja ik heb geen haast. Maar vast beginnen met die demo's downloaden dan of zo.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Trouwens even een vraagje. Is het normaal dat de kwaliteit van de Eye zo kut is? In mijn herinnering is de PS2 Eyetoy nog beter.

    De foto's: http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3946390&postcount=618

    En toen was het nog normaal licht.

    Nu zal dat voor de Move geen problemen opleveren (de Eye zal zo een grote oplichtende bol wel opvangen), maar het viel me wel gelijk op. Net alsof je op je TV een heel slecht signaal hebt.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dunno, de eye nooit gehad

    dit snap ik trouwens niet

    ik ben links, maar hoezo callibreren? Ik hou hem toch gewoon in mijn andere hand?
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Callibreren verhoogd de nauwkeurigheid bij gamen in de linkerhand.
    De PS3 weet dat de bewegingen aan de linkerkant van het scherm beginnen en kan hiermee rekening houden tijdens het gamen.

    Vond tennis altijd een leuke game op de Wii maar op de PS3 is dit fantastisch.

    Heb de Move gisteren maar gekocht bij de MM , de postbode brengt straks pas de Navigator van Bol.com

    Game graag in een iets verduisterde kamer en dat is de beeldkwaliteit van de Eye heel slecht.
    Kan games zoals Eye of Judgement en Eye Pet dan ook niet spelen.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    maar ik kan toch nergens aangeven dat ik links ben?

    Net heel even RE5 geprobeerd

    normale controller: bewegen met de linker analoge stick, camera met rechts
    move: bewegen met de nav, camera met.....eeeh niks? Alleen als je stil gaat staan door te mikken kan je rond kijken

    zie ik iets over het hoofd ofzo? Speelt erg vreemd zonder tweede analoge stick
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb de optie van links nu maar in sommige demo's tegen gekomen.

    RE5 heb ik nog niet geprobeerd.
    Gisteren wel de update (Move) voor Planet minigolf geinstalleerd maar de gameplay is verschrikkelijk.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gelukkig ga ik dat soort games niet missen, maar toch. Wát een kwaliteit... Terwijl mijn kamer eigenlijk goed verlicht was op dat moment.

    Nog dan een minpuntje van de Eye (of eigenlijk de PS3 Slim). Je moet dat ding aan de voorkant van de PS3 inpluggen. Dat vind ik er toch behoorlijk lelijk uitzien; er is al een overvloed aan kabels/rotzooi/controllers.

    [​IMG]


    Straks iig maar eens verder spelen. Eens zien hoe de games speelbaar zijn in deze kleine ruimte.
    Je ziet blijkbaar niks over het hoofd:
     

Deel Deze Pagina