1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] PlayStation Move

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 27 jun 2010.

  1. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor EyePet kun je een Move Edition Upgrade downloaden van de PlayStation Store
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Move pakket binnen (Halo Reach nog niet :'-().
    Leuk om te gebruiken bij Flight Control HD (zie vorige pagina). Leuke "actie-puzzel" game.
    Nu ff opladen eerst.
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    thanks gevonden in de store staat nu gewoon een apart kopje! voor move had ik niet gezien
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Voor kinect zijn nu juist vet veel ''hardcore'' games aangekondigd op de TGS. (ik heb daar nu zelf meer vertrouwen in dan eerst)

    Ik wacht zelf eerst nog wel ff met de move, misschien voor LBP 2 indien het fijn werkt.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zonder een seconde gameplay, ik moet het nog zien.

    RE5 werkt bij mij iig (nog?) niet lekker met Move. Elke keer als ik me bevrijd van een horde zombies door te schudden is het richten helemaal out of sync
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Accessoires zoals de Vingerpistool zijn gratis :p
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    gisteren opnieuw RE5 geprobeerd nadat iemand mijn 'probleem' had opgelost. RE5 heeft ook voor de move namelijk nogal een vreemde control-scheme. Als je richt met je pistool dan wordt de pointer in het midden gezet, ongeacht de stand van je move. Als je hem dus naar links hebt gericht en je gaat naar het midden, dan staat je pointer helemaal rechts. Beetje wennen, maar het spel werd ineens wel heel erg goed speelbaar :+

    (mooi spel trouwens)
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Zo t is stil omtrend de move! zijn jullie er nu al op uitgekeken?
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    RE5 nu wat gespeeld en morgen Heavy Rain als het goed is. Maar verder is het bij mij Reach wat de klok slaat, damn wat een spel
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Toch besloten ermee terug te gaan (of iig om het te proberen, stomme clamshell verpakkingen). Als er in de toekomst vette games voor komen koop ik em tegen die tijd dan wel weer, maar voor nu vind ik het geldverspilling. €90 die je gewoon op de plank laat verstoffen. Voor dat bedrag kan ik andere mooie dingen/games kopen die ik wél gebruik.

    Als ze em bij de MM niet aannemen... tsja, dan hoop ik maar dat Sorcery goed wordt. 8)
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dacht dat de nieuwe Harry Potter ook Move compatible werd? Dan is het voor jou toch al geslaagd :+
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar ik wil alle HP's op de 360 hebben. :+

    edit: Zo, ik ben weer €90 rijker. :cool: Ze deden er gelukkig niet moeilijk over.
    Het is een leuk apparaatje, het werkt goed, maar uiteindelijk is het niks voor mij.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2010
  13. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    kvind tot nu toe table tennis geweldig :p zelfs mijn moeder lijkt het leuk ^^ helaas niet genoeg ruimte hier op me kamer :mad: ik denk dr nog een motion controller bij te kopen want ik denk dat sommige games die 2 ondersteunen dan leuker worden :D
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren Racket Sports gekocht bij de MM voor €30
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Vanmiddag voor het eerst met de Move gespeeld, was langer bezig met het kloten om de game (tafeltennis) op te starten dan het spelen zelf. Meteen dat ding teruggelegd, niks voor mij.
     
  17. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de PS3 Pack gehaald met de move controller. Mwa, ik vind het toch wii-achtig. daarvoor koop je de PS3 niet..
     
  18. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen harde cijfers van europa, maar in de VS flopt Move kei en keihard. Na een maand 300.000 doorverkocht (jaja 1.000.000 geshipt, maar die liggen dus allemaal nog in de winkels). Auw auw auw. Ik denk (kijkende naar de winkels) dat het hier niet veel anders gaat, anderhalf miljoen geshipt, maar ik zie overal dikke voorraden liggen.

    Enerzijds goed nieuws, het bevestigt onze visie dat het gewoon een Wii is. Ik sprak de jongen van BS in HC en die vertelde me dat klanten om de Nunchuck vragen van Sony. Nou dan weet je meteen hoe de gebruikers er naar kijken.

    Anderzijds ook geen goed nieuws. Is de bewegingshype voorbij? Was het een hype? Als een Move voor 59 euri niet verkoopt, wat gebeurt er dan met een Kinect voor 149?

    Ik vind wel dat Sony uitzonderlijk weinig tot wellicht geen marketing ondersteuning biedt voor de Move. Ik heb niks op TV en niks in de winkel gezien qua materiaal. Wij pakken dat echt heel anders aan, maar ja wij zien het ook als de launch van een nieuwe console, terwijl Sony de Move een accessoire noemt. (Ze hadden er zelf ook geen knallende aantallen van verwacht hebben ze volgens mij zelf gemeld)

    Wel spannend hoor. Nog 2 weken voor onze launch en dit gebeurt er met de Move... Ik houd geen nagels over zo.
     
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ze zijn de hype begonnen met P&R bij alle game-events, echter hierna hebben haast geen ruk gedaan.

    Hier ligt de fout, alsof ze er zelf niet meer in geloven. Heb haast geen reclame erover gezien op tv.
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik denk dat de Kinect nog harder flopt.
    Nieuwe gebruikers zijn 400 euro kwijt als ze een 360 kopen + Kinect.
    En ik denk dat de huidige 360 spelers, zoals ik, geen interesse hebben in Kinect.
     

Deel Deze Pagina