1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3/PS4] Persona 5

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 24 nov 2013.

  1. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    ik hoop stiekem ook op een Vita release

    Al is het nieuws van de PS4 release al tof genoeg!

     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je bent niet de enige :D
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Vita zou ook cool zijn....Heb dat misschien nog wel liever dan een PS4 release.

    Maar wel blij dat ie op de PS4 komt; wil de PS3 niet meer zo vaak aan te hoeven zetten.:+
    (eigenlijk alleen voor SSX dan, en voor mezelf nog voor de FFX/X-2 remasters...ben aan het eind van FFX, maar moet een hoop grinden nu...en laat ik daar nou een hekel aan hebben gekregen na die vele FF games.=(
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    DAMN! You know me :whistle:
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Ik wist dat hij me bekend voor kwam. Nu al de beste Persona game voor Dulle dus. :cool:

    [​IMG]
     
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Met de PS4-release ben ik al heel blij. Vita zou helemaal nog tof zijn en dan met cross-buy en cross-save :)
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk niet dat het gaat gebeuren, maar dit zou dan wel de eerste game zijn waar ik daadwerkelijk gebruik maak van cross save. :D
    Was me zelf nog niet eens opgevallen 8)
    Wel matig plaatje hoor, waarom heeft ie blauw haar? :+
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    [​IMG]

    Yesyesyesyesyesyes.
     
    MAD 1976 vindt dit leuk.
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ps4 release! Gelukkig. Minder van dit soort releases op de PS3, tijd voor current gen.
     
    MAD 1976 vindt dit leuk.
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies!:thumbs:

    EN niet alleen omdat het Persona is, maar meer JRPGs please!
     
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ben wel benieuwd naar de game, maar ik hoop dat ze dit keer wel gewoon de Japanse stemmen als optie beschikbaar maken, want ik ga echt dit soort games niet met belachelijke engelse dub spelen...
     
  12. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Second that, ik crave jrpgs op dit moment voor de ps4. Jammer dat playstation now er eigenlijk niet al is:+. Had dan lekker al de Tales of's van de ps3 kunnen spelen, die ik gemist heb last-gen.
    Waar is Persona eigenlijk mee te vergelijken?
    Ik heb pas een paar gameplayvideos van 4 gekeken, en vond het er wel okayish uitzien eigenlijk. Het wekt zeker mijn interesse, maar waardoor zijn er zoveel mensen zo lyrisch over? Ik vond de combat er bijvoorbeeld nou niet zo fantastisch uit zien.

    En ik hoop ook dat ik deze generatie, geen enkele jrpg meer hoef te gaan spelen met Engelse dub inderdaad.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het verhaal, de personages, de sfeer. De combat is ook niet wat het speciaal maakt. Er is niks mis met de combat, maar het is bv waarom je aan het vechten bent.
    Er is geen enkele andere game wat zo een band met de personages weet te creëren. Waar je 100+ uur speelt en nog steeds baalt dat het afgelopen is.

    We hebben nu een Like knop, maar ik zou op dit moment ook graag een Dislike knop hebben gehad. :+
    ...Belachelijke dub, kom op zeg. 8) Wat jou persoonlijke voorkeur ook is, veel betere Engelse dubs ga je niet vinden.
    (en als ik al 1 ding belachelijk moet noemen is het Teddie in het Japans :lol:)
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2014
    Conscience vindt dit leuk.
  14. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Like! De Engelse voice acting is echt een van de beste, zo niet de beste voice acting die ik in een game heb meegemaakt.
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Helemaal mee eens! Engelse stemmen zijn perfect in P4!:cool:


    Bovendien zal ik wel nooit snappen waarom sommigen de Japanse stemmen willen hebben.
    Veel te schreeuwerig, stemmen lijken zo veel op elkaar.....en ik versta er geen drol van.
    Dan moet je lezen én kijken....als het engels is kan ik volop genieten van het kijken.:+
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    [​IMG]

    Tease voor een Persona concert in Japan begin volgend jaar. Achterste is het hoofdpersonage van P5. Persona 5 soundtrack tease? Is al meer nieuws dan de PS Conferentie kon geven. :cool:
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    [​IMG]

    Fuuuuuck, dat concert. Muziek uit Q is ook baas.

    Overigens is het gewoon een teaser naar Persona Dancing All Night. Gast uit P5 zit ook in de game. :+
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik doe de soundtrack voor minder hoor. Ik ben een nachtegaaltje. :cool:

    Ik zit ook al lang genoeg op die game te wachten, damn. Zou bijna vergeten dat ie uitkomt. :p
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik wil voordat ik op de PS4 dit jaar aan Persona 5 begin nog graag minimaal één PS2 Persona uitspelen. Heb er nooit een gespeeld en dus ook geen ervaring mee. Maar zou ik dan gaan voor Lucifer's Call, 3, 3 FES of 4?
     

Deel Deze Pagina