Heey, Ik hoorde van een Train Simulator spel voor de playstation 3, welke dus Railfan is. Nu zijn er 2 versies van dit spel uitgekomen, echter alleen in Japan. Beide versies zijn echter wel regiovrij, waardoor ze dus gewoon op een europese PS3 af te spelen zijn. In dit spel bestuur jij een trein en moet je zorgen dat je op tijd rijd en de passagiers een goede reis bezorgd. Railfan: Chigago Transit Authority (2006) Railfan: Taiwan High Speed Rail (ook wel Taiwan Takatetsu genoemd) (2007) Heeft iemand hier ervaring met één van deze spellen? Zit er namelijk over na te denken om dit spel aan te schaffen. PS: Mijn excuses dat de eerste afbeelding zo groot is.
Ik heb even gezocht op Internet. Moet zeggen, briljant om zo'n game uit te brengen, jammer dat ze ons dan weer overslaan. Dit is misschien wel net zo'n vaag spel als Afrika. Maar goed, vrachtwagensimulators op de PC vind ik ook tof. Als ie te importeren is, wil ik er wel eens naar kijken. Vond dit filmpje: [yt]Wsddoe61z5A[/yt] Het ziet er ook niet slecht uit ofzo En ik vond een recensie van ik denk een trein-fanaat.
Spel is prima te importeren, onder andere via eBay. Ook op play asia etc is het spel te koop. Ik heb toevallig een PSP versie via marktplaats in Nederland kunnen verkrijgen, maar meestal wordt het wel importeren...
Dit is 1 van de games die ik nog moet importeren.. ik heb inmiddels ryu ga gotoku 3 en wangan midnight ge-importeerd en het is inderdaad prima te doen.. moet je wel even japans leren nog.
Er zijn wel een aantal sites die uitleggen wat welke tekens betekenen. Op zich best goed te doen! Is er ook een europese versie van dat wangan midnight?
Helaas.. zal er ook nooit komen vrees ik, zelfs geen NTSC versie. Maarrrr, zo goed is de game ook weer niet.. als je hun shutokou battle/tokyo xtreme racer serie mooi vindt, dan kun je er plezier uithalen, maar het voelt een beetje aan als een gestripte versie van die games... niet vrij rondrijden en anderen uitdagen, weinig "pimp" opties voor je bakken, geen garage, weinig tune opties, je rijdt eigenlijk alleen maar scenarios tegen rivalen bekend uit de strip/manga serie. Op zich wel leuk, maar niet al te bijzonder tenzij je een fan bent van wangan manga en/of de shutkou battle games. Het verhaal is niet te volgen als je geen japans kunt, maar het is ook weer zo dunnetjes dat je ervan zelf wel uitkomt wat je moet doen. Ik wacht nog steeds op een nieuwe tokyo xtreme racer/shutokou battle game.