[PS4] [PS3] Resistance: Fall of Man

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 13 feb 2007.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Resistance: Fall of Men is een van de grote launchgames van de PS3. De game is ontwikkeld door Insomniac Games, een ontwikkelaar die onder andere Ratchet and Clank heeft ontwikkeld. Insomniac staat bekend om zijn bizarre wapens en ook in Resistance: Fall of Men zijn we deze wapens weer terug.

Info over de game

Ontwikkelaar: Insomniac Games
    Uitgever: SCEE
    Genre: First-person Shooter
    Online: 40 man
    Release: 23 maart 2007

In Resistance: Fall of Man™, the U.S. and Britain band together in a last-ditch effort to save Europe and Asia from a horrific scourge. In mere decades, the Chimera – a species of unknown origin propagating a virus that converts other life forms into more Chimera – has overrun Russia and all of Europe. Humanity’s hope for survival is slim, and the tide of the battle rests on the shoulders of U.S. Army Ranger, Sgt. Nathan Hale.

* Players dive into a deep frightening story that rewrites the 20th century and pits the United States and Britain against a horrific species of unknown origin.

* Encounter a wide variety of fluidly moving characters and creatures that exhibit more sophisticated behaviors and interact with their environments more realistically.

* Greater processing power on PLAYSTATION®3 and Blu-ray Disc™ technology enables more immersive visual and sound effects that heighten the chaos of large-scale warfare.

* A powerful rendering engine allows a greater variety of highly detailed and interactive environments for a console FPS experience, including large battlefields and sprawling military command centers.

* Engaging single player campaign, a co-operative mode and one of the most complete multiplayer offerings in a console game.

* Insomniac Games has combined its passion for creating exotic weapons and vehicles with a proprietary physics system to create a unique human and alien arsenal.

Boxart

Screenshots

Filmpjes

Klik hier voor filmpjes van Resistance

Websites

Sony webpage Resistance
    Official game website Resistance

Bespreek hier alles over deze hele toffe sci-fi shooter!

Laatst bewerkt: 13 feb 2007
  2. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Erg vet sfeertje, kruising tussen CoD en Half-life imo:)

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Deze game heb ik wel in me handjes gehad tijdens de Gamexpo. Was echt te vet om een 50'' inch Sony Bravia Plasma. Tzag er best goed uit, al had ik naar een tijdje het gevoel dat ik iets mistte....

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Resistance is wel echt een shooter die je moet liggen. Het is een apart sfeertje en daar moet je van houden. Persoonlijk vind ik het een heel tof sfeertje. Kan niet wachten om met deze game aan de slag te gaan. :)

5. JeePee

JeePee Guest

Rumble :+?

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    40 man online lijkt me trouwens wel heel gaaf. Ben heel erg benieuwd naar de wapens, die zijn altijd bijzonder van Insomniac.

7. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben benieuwd of dat goed gaat werken met 40man online, kan niet wachten om het te proberen :)

8. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat maar niet zo'n halo-bunnyhop-fragfest wordt... :b:

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Volgens mij kon je niet springen :eek:. Althans in SP kon dat volgens mij niet....

10. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Dit lijkt me ook heel gaaf, en het schijnt ook goed te werken. De maps schijnen goed in elkaar te zitten, en dat is ook wel nodig met 40 man. Weet iemand of het World Wide servers zijn waarop gespeeld gaat worden? Of wordt europa gescheiden?

11. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
  12. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Europa wordt gescheiden, met Moterstorm ook..

Op zich iets minder, maar ik vind gamen op Live eigelijk ook leuker met Nederlanders en eventueel een paar Britten erbij, dus maakt me niet zo heel veel uit..

Online schijnt het verder wel top te werken omdat Resistance met dedicated servers werkt..

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  14. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    hehe jah.
    het ziet er nu al goed uit.
    zeggen dat dit nog met gewone kabels waren op een gewone tv/hdtv

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad ja. Je hoort ze zeggen dat het op een tv zonder HD was. Is dus een normale tv geweest of een normale lcd tv. Zag er wel goed uit.

16. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jaja.
    weet niet met wat ik het moet vergelijken.
    ale ik vind het wat weg hebben in de mix van black, call of duty en battlefield.
    hehe.

is wel 1 ding dat ik mij een irriteer en dat is bij veel games, er is veel details gestoken in de omgeving maar het grass mmm spijtig majah

17. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    Sony baas Phil Harrison heeft laten weten dat gamers rond april extra downloadbare content voor 'Resistance: Fall of Men' zullen kunnen afhalen.

Harisson: "We're going to release additional content for Resistance. I don't think we've gone into detail on the schedule, but we have some really, really cool things that will be extending the story, extending the locations, some brand new content, starting in April

Verder liet het Sony opperhoofd ook weten dat een 'Resistance' sequel zeker tot de mogelijkheden behoort. Eerst afwachten of het spel ook zal aanslaan in Europa, maar je kan er zeker van op aan dat we in de toekomst terug mogen knallen tegen de Chimera.

'Resistance: Fall of Men' komt in Europa uit op 23 maart, de launchdag van de PlayStation 3.

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wel tof dat er al snel nieuwe content aankomt, klinkt goed, netzoals een 2e deel. :)
    Denk dat de game wel gaat aanslaan in Europa. Samen met MotorStorm is dit toch wel de game die het merendeel van de PS3 kopers aanschaft bij de launch.

Laatst bewerkt: 27 feb 2007
  19. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    hehe jah, eigenlijk wel goed dat wij direct nieuwe content bijna krijgen hehe.
    online kunnnen wij enkel tegen europeanen spelen zekers he...

20. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Idd leuk van hem. :)

Deel Deze Pagina