Net zoals in andere platformgames heeft ook LittleBigPlanet een held. Dit is Sackboy (of Sackgirl), het coole poppetje dat samen met jou de wereld ontdekt. Sackboy is vooral zo uniek omdat jij helemaal bepaalt hoe hij eruitziet. Je kunt zijn kleur, kostuum en stijl veranderen, maar je vertelt hem ook hoe hij zicht gedraagt en uitdrukt. Eigenlijk kun je je Sackboy precies zo laten zijn als jij dat wilt. Lijkt me eigenlijk wel leuk om de Sackboy's van andere members te zien. Show daarom je Sackboy (of Sackgirl)!
Heb momenteel dat ruimtepak aan die te downloaden is in de PSStore. Ik had laatst iemand zien lopen met zo'n chinese drakenkop, die is wel vet
Deze moeten we een keer met een groepje halen. Met 4 man van hier ofzo want je hebt 4 sackboy's zijn om hem te krijgen. Morgen avond mischien? Mijn foto's komen er aan
Echt vette sackboys! In de beta waren en bijna geen mogelijkheden voor leuke outfits. Ben blij dat je ze nu zo vet kan maken.
Nog niemand hier heeft het draken pakje? Ik moet hem ook nog halen. Ik wil van het weekend hem bemachtigen We hebben 4 man nodig!
Ik moet hem ook nog halen . Dus lijkt mij wel lachen om met een XBW groepje die drakenpakje te pakken
Zou wel willen alleen vanavond ben ik er niet. Mensen die binnenkort willen spelen kunnen me wel vast toevoegen: BFR_NL