[PS4] [PS3] SOCOM US Navy Seals: Confrontation

Discussie in 'Games' gestart door s0kkie, 16 apr 2008.

1. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    SOCOM U.S. NAVY SEALS: CONFRONTATION

Uitgever: Sony Computer Entertainment
    Ontwikkelaar: Slant Six Games
    Genre: Third-person shooter
    Release: 16 september 2008 (onder voorbehoud)

DE SCREENS EN FILMPJES ZIJN NOG VAN EEN VROEGE BETA

http://trailers.gametrailers.com/gt_vault/4856/t_socomconfrontation_e32k7_gpmontage.wmv

http://trailers.gametrailers.com/gt_vault/4856/t_socomconfrontation_screen.wmv

Laatst bewerkt: 16 apr 2008
  2. Tinuva

Tinuva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sweet! Ik heb socom 1 & 2 gewoonweg kapot gespeeld. Uren online speelplezier aan gehad. Socom 3 vond ik iets minder dan de vorige reeksen.
    Ik ben echt benieuwd hoe deze socom zal worden. Hopelijk terug kleinere maps zoals in deel 1 en 2 :D

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Blij dat je die opmerking over de screens er bij hebt gezet, want dit doet de game iig geen eer aan. Vroege date trouwens!

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ben echt heel benieuwd naar deze game! Heb alle delen op de PS2 en de PSP helemaal kapot gespeeld. En dat gaat met deze weer gebeuren. Game ziet er prima uit.

5. Tinuva

Tinuva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo vet dat ze er crossroads terug hebben bijgevoegd! Ik denk dat ik deze map, samen met fish hook, het meest heb gespeeld! Ook prima nieuws is dat de maps terug kleiner gaan zijn, hopelijk terug zoals socom 2!

6. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
  7. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doet me denken aan Graw.

8. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

SOCOM US Navy Seals heb ik kapot gespeeld. Ik speelde deze game toen ik in de eerste klas van de middelbare school zat. Elke keer wilde ik zo snel mogelijk naar huis om 't te spelen. De map "Abandoned" of iets dergelijks was mijn favoriete map.

Laatst bewerkt door een moderator: 28 jun 2008
  9. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Socom 2 helemaal kapot gespeeld wat een game was dat!! En gewoon NL servers dat is weer wat anders dan random.. altijd lullen, altijd ouwehoeren... jammer dat tegenwoordig alles random is..

10. Tinuva

Tinuva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een klein maandje wachten en we kunnen weer stevig online gaan knallen 8)

11. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, over iets meer dan een week al :). 1 September is er een Multiplayer Demo/Beta. Echt een demo is het niet, en echt een Beta ook niet (volgens SCEE)

Net als vorig jaar bij COD4 zijn er binnekort vouchers te krijgen en daarmee kan je toegang krijgen tot de 'Beta' van SOCOM Confrontation. Even afwachten hoe die vouchers verstrekt worden, het kan zijn dat het via pre-order gaat, maar het kan ook via game websites gaan. Er zouden iig genoeg voucher codes zijn, zo lang je er maar redelijk op tijd bij bent.

12. Tinuva

Tinuva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, bedankt voor de tip man! Hou ik zeker in de gaten :)

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb een beta code van de game liggen. Als je interesse hebt, stuur even een PM.

15. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Net de key binnengekregen via me mail, ik heb Qore Episode 1 een keer gekocht een tijdje geleden en kreeg dus net om 02.00 me mailtje binnen :D

16. Tinuva

Tinuva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer is nu de uiteindelijke release van socom? Ik en een aantal vrienden van mij zitten al op hete kolen 8)

Deel Deze Pagina