1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Street Fighter IV

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 16 feb 2009.

  1. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    [​IMG]

    Kudos voor Moddereter die de 360 openingspost heeft gemaakt.. Ik jat deze eventjes voor het gemak ;)
    Wie gaan er voor de PS3 versie?

    Platform: Xbox 360, PlayStation 3 en PC.

    Uitgever: Capcom Europe.

    Ontwikkelaar: Capcom Japan.

    Algemene info:
    Street Fighter IV is het nieuwste deel uit een legendarische vechtserie. De game moet terug gaan naar de roots van het tweede deel en zal vol worden gepropt met personages, speciale aanvallen en verschillende locaties. Het werd aangekondigd op 17 oktober 2007 door middel van een pre-rendered teaservideo, waarin we Ryu zagen vechten met Ken in een zwarte ruimte. Daarnaast zullen ook veel vechtersbazen uit deel twee hun opwachting maken, maar wie dat precies zullen zijn is nog niet bekend gemaakt. Zoals gezegd, Street Fighter IV blijft trouw aan deel twee.

    Graphics:
    De personages en de omgevingen zullen volledig 3D zijn, maar de gameplay zal net zoals de voorgaande delen 2D zijn. Als het ware creëeren ze dus een "2,5D"-effect. In de screenshots is het een stuk duidelijker te zien. Moderne graphics in combinatie met de oude vertrouwde gameplay.

    Terugkerende personages:

    • Chun-Li
    • Dhalsim
    • E. Honda
    • Guile
    • Ken
    • Ryu
    • Zangief
    • Balrog
    • Vega
    • Sagat
    • M. Bison
    • Akuma
    Nieuwe personages:

    • Abel
    • Crimson Viper
    • El Fuerte
    • Rufus
    • Seth

    PSN Namen van Xbw spelers

    • TheNightbringer [Headset]
    • HanTheMan83 [Headset]
    • Gosserrt
    • Thunderscream
    • RamonNL
    • s0kkie-NL


    Screenshots:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

     
  2. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig spel! Persoonlijk vind ik de PS3 versie een stuk beter spelen aangezien de D-pad van de ps3 controller echt superieur is aan die van de 360 controller!
     
  3. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Jah lijkt mij ook! speel SSFIIHDREMIX ook met plezier op de PS3!
    Alhoewel een Arcadestick toch wel echt het mooist is..
     
  4. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik ga hem waarschijnlijk wel halen, al denk ik niet meteen op de release. Moet nog een headset en Killzone 2 staat bij mij hoger op het lijstje. Bij jullie;)?
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Staat wel op mijn lijstje maar wil nog eerst even de demo (als die komt?) afwachten. Sowieso haal ik eerst Killzone 2 en de Sega Megadrive Collection :)
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik haal hem waarschijnlijk ook als het mee zit voor de ps3. Vind die controller gewoon beter voor fighters.

    Is er niet even een mooi lijstje van mensen die hem halen voor de ps3? (voor online vs )
     
  7. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Toegevoegd aan startpost ;)
    Trouwens iemand de game al gespot omgeving Utrecht of Almelo?
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb hem op de PS3. Het is echt heerlijk om weer eens een goede 2-D fighter te spelen op de 360 of PS3 met dito beelden. Ik ben nou eenmaal een fan van 2-D fighters hoewel ik ook met smart wacht op Tekken 6.

    Ik geloof dat alle MM vestigingen hem ondertussen wel verkopen.
     
  9. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Besteld! Voor 39,50! Lekker prijsje. Waarschijnlijk pas vrijdag/zaterdag binnen maar dat maakt me niet veel uit. Lekker ass-kicken. :D

    Oh trouwens mijn PSN naam is Gosserrt ;).
     
  10. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Jaaa vandaag lekker aan het spelen bij frs gekocht.. man wat is die Seth lastig!!!
    edit: Op Easy verslagen.. maar daar krijg je niet veel voor :p
    Echt super spel en speelt hardstikke goed met de DualShockIII, krijg nu ook de kriebels voor zon arcadestick! ;)
     
  11. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm wil deze ook best graag hebben, alleen mijn vrienden houden niet van fighting games :mad:. Echt balen gewoon. Ik ben bang dat hij single-player en online redelijk snel gaat vervelen. Bij mij zit de meeste fun em gewoon in het vechten tegen vrienden.
     
  12. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em net ook maar besteld, bij 12Game (50 euro), betaal ik wel iets meer, maar ik ben dat wachten bij Engelse gameshops beu. Nu heb ik hem morgen binnen.
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    www.gcshop.nl is ie maar 41,- (als ik geld heb bestel ik hem daar)
     
  14. Thunderscream

    Thunderscream Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij is vandaag naar mij verzonden (Play.com), dus ik verwacht over 1 á 2 weken wel online te zijn met SFIV.

    PSN naam is: Thunderscream
     
  15. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het niet zo met die webshop. Die hebben me ooit eens weken achter elkaar met leugens wijs gemaakt dat ze echt een spel hadden opgestuurd. Ik had gepre-orderd, maar ipv dat ik netjes een mailtje kreeg dat ze niet voldoende voorraad hadden, hielden ze me aan het lijntje met onzin, om er maar voor te zorgen dat ik mijn order niet cancelde. We hebben hem echt naar u gestuurd hoor.. right. Nee, sindsdien heb ik het gehad met die website.
     
  16. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Zó heb net zowel Killzone 2 als Street Fighter besteld bij GCShop :). Heb nog nooit een slechte ervaring gehad met gcshop. Meerdere malen een spel besteld en altijd op de afgesproken datum binnen gekregen, netjes in seal.

    Heb echt zin om te kontschoppen in SF. Met een beetje geluk kan ik vrijdag al aan de slag.
     
  17. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Voeg mij ook maar toe Met : TehCliff . Heb hem vandaag of morgen binnen. (weet niet of hij al in de brievenbus ligt :9. Dit gaat zo vet zijn. Heb er zin an!
     
  18. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat ik ook maar 1 of 2 keer daar iets besteld heb, maar het viel toen iig enorm tegen. Ik neem aan dat dat natuurlijk niet altijd zo gaat daar.

    Maaaarr doet er niet toe, morgen heb ik em binnen, duss ff goed oefenen *)

    Daarstraks al even Capcom Classics SFII Hyper Fighting gespeeld om te wennen aan de PS3 controller. Twee van die Arcade sticks lijkt me echt geweldig, maar die zijn toch echt te prijzig.
     
  19. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het een super game! Nog even wennen, maar voor de rest bevalt ie me echt zeer goed.

    Maar wat de fuck slaat die Backstreet Boy-achtige main menu muziek op?
    Wel minder.
     
  20. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Inderdaad hahahaha! vind het belachelijk.. maar lach me dood :p
    Je kunt zelfs die muziek switchen naar Japans als je wilt.. misschien iets minder gay.
    Deed me zelfs een beetje aan die Southpark nummers denken ;)

    Doe ff je PSN! kun je in het lijstje.

    Speel online trouwens alleen met Ken en het valt me op dat echt iedereen zon beetje met Ken of Ryu speelt.
    Zonde maar met hun zijn de moves ook wat gemakkelijker uit je controller te rammen.
     

Deel Deze Pagina