1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Street Fighter IV

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 16 feb 2009.

  1. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja was al bang voor dat veel mensen Ken en/of Ryu zouden nemen. Ik ben zelf ook gek op Ken. Heb heel veel Capcom vs. Snk gespeeld en daarmee was ik behoorlijk gevreesd onder mijn vrienden }:]. Vind hem gewoon super spelen. Ik ga ze hoe dan ook allemaal een beetje goed testen..
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Verwacht zelf street fighter IV morgen binnen, nog nooit echt street fighter IV gespeeld ben benieuwd. (al heb ik wel veel tekken/doa/soul calibur gespeeld)

    Verwachte hem morgen =/

    :mad:
     
  3. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Krijg hem hopelijk ook morgen binnen. Zo niet, zaterdag. Nog even een weekendje rammen. Dit wordt voor mij ook de eerste Street Fighter maar heb heel veel Tekken gespeeld, DOA 4 ook en Soul Calibur ook wel een tijdje. Ben er nooit zo goed in maar vindt het niet erg om te verliezen in dit soort spellen.
     
  4. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, net even het gros unlocked. Moet alleen Gouken en Seth nog.

    Irritant om die twee te unlocken. Niet op gamefaqs kijken, want het klopt niet wat daar staat.

    Unlocks:

    Cammy Unlock:
    Arcade uitspelen met Crimson Viper

    Dan Unlock:
    Arcade uitspelen met Sakura

    Fei Long Unlock:
    Arcade uitspelen met Abel

    Gen Unlock:
    Arcade uitspelen met Chun-Li

    Rose Unlock:
    Arcade uitspelen met Mr. Bison

    Sakura Unlock:
    Arcade uitspelen met Ryu

    Akuma Unlock:
    1 perfect, 0 continues gebruiken. Na Seth komt er een extra gevecht tegen Akuma. Je moet het spel al eens uitgespeeld hebben met de persoon met wie je speelt.

    Gouken Unlock:
    2 perfects, 3 Ultra Finishes, 0 continues. Meer Perfects en Ultra Finishes mogen wel volgens mij. Je moet de game al eens uitgespeeld hebben met Akuma. Plus het feit dat je de game ook hier weer moet hebben uitgespeeld met de persoon met wie je speelt.

    Seth Unlock:
    Arcade uitspelen met alle personages
     
  5. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Alles kan gewoon met 1 Round op Easy?
    Wat is je PSN trouwens, dan gooi ik die er even tussen.. wel leuk om tegen wat nederlanders te vechten.

    Ben nu ook van plan om zo'n stick te kopen denk gewoon zo'n standaard ding.. die TE gaat me net iets te ver
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Playstation 3 controller lijkt mij er perfect voor ;) overigens heb ik geen headset.
     
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles kan op Easiest en op 1 Round. :)

    PSN is RamonNL
     
  8. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is s0kkie-NL
     
  9. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Gouken unlocken lukt niet bij iedereen. De één zegt slechts 1 perfect nodig te hebben, de ander 2. Ik heb het als volgt gehaald met Ryu.

    Settings: Easiest, 1 Round, 99 seconds
    -Eerste 2 matches met een perfect winnen (Als je 20 Hadouken's naar hem gooit is dat zo gedaan)
    -Match 3 tm 5 winnen met Ultra Finishes
    -Match 6 tm 8 winnen zonder continues te gebruiken, Ultra Finishes achterwege laten en geen perfects maken. Je verslaat ze makkelijk door naar je tegenstander toe te springen met een HK (Heavy Kick), daarna sta je voor zijn neus en ram je nog een keer op HK, daarna buk je en haal je je tegenstander onderuit met HK. Dat geeft enorm veel schade en de verdediging van de computer is slecht bij deze aanval. Herhalen tot dat ze dood zijn. Vooral bij Sagat en Seth kan je nogal eens afgemaakt worden en dat frustreert.
    -Match 9, Gouken, niet verliezen. Vrij gemakkelijk te doen op de manier van hierboven.
     
  10. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    2 Perfects en 3 Ultra combo finishes heb je nodig om tegen Gouken te vechten, in welke match dat gebeurt maakt volgens mij niet uit. Daarnaast mag je geen continue gebruiken totdat je hem verslagen hebt.

    Het is mij gelukt met Bison:
    Match 1: Perfect
    Match 2&3: Normaal gewonnen.
    Match 4: Perfect
    Match 5, 6 & 7: Ultra Combo Finish
    Match 8: Normaal gewonnen.

    Daarna moet je Gouken verslaan.
     
  11. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie echt overal verschillende verhalen. De één zegt dat je perse 3 Ultra's achter mekaar moet halen, de ander zegt weer dat je eerst de perfects moet hebben gehaald en daarna de Ultra's (andersom zou niet werken).

    Bovenste 2 werken iig :)


    Seth heb ik inmiddels ook al. Heel erg makkelijk om ze met alle characters uit te halen, behalve met 1, El Fuerte. Zangief en Seth halen al je gesprongen aanvallen uit de lucht, heel irritant. Daarnaast geeft zijn kick amper schade en zijn punch ook niet veel. Naar voren lopen en H punchen was achteraf gezien de hele simpele oplossing om deze twee af te maken.


    BTW, we hebben hier al met 2 man blaren *), bij nummer 3 en 4 doet alleen de duim nog maar zeer :emo:
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2009
  12. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Je hoeft alleen Seth te verslaan met alle personages. Dus je kunt bijvoorbeeld iedereen verslaan met Ken, tegen Seth doodgaan en dan Blanka kiezen. Als je dan met Blanka Seth verslaat, dan heb je het spel met Blanka uitgespeeld.

    Ps. Ik heb hier ook al last van een streetfighter duim.
     
  13. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam er gister ineens achter dat je ook de game data kan installeren op je HD ... wist ik niet eens. Pff wat scheelt dat een hóop kwa ladingtijd zeg. De wachttijd is zeker gehalveerd. Gelukkig maar, want ik irriteerde me aan die onnodig lange loading tijden :)
     
  14. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ja dat installeren moet je echt direct doen!
    Trouwens gebruiken mensen hier ook een headset? Dan zet ik dat er even bij in de openingspost
    Ik heb zo'n Jabra headset :) wel fijn!
     
  15. Akihabara

    Akihabara Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ikga zelf binnen kort ook 1 aanschaffen welke weet ik nog niet (misschien warhawk + headset ofzo)

    Overigens voor de mensen die hem via gcshop hebben besteld (zoals ik) kreeg net een mailtje:

    :'-(
     
  17. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Balen man. Ik heb hem toevallig vandaag ontvangen van PS3home voor de zeer nette prijs van 39,50. Net heel even gespeeld maar ik bak er nog minder van dan ik had verwacht. Wel uitdagend.

    Trouwens, voor je headset kan je beter de EndWar + Officiele Headset bundel kopen op bol.com voor 39,99. Is een hele goede headset en als je de game verkoopt heb je 'm voor een mooi prijsje. Zit er zelf ook naar te kijken. Heb 'm toch nodig voor Killzone binnenkort.
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Erg goeie tip :) bedankt heb hem toch maar ff besteld.

    Endwar verwacht ik toch niet veel van.

    @HanTheMan , heb nu dus ook een headset :)
     
  19. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik zet het erbij :)

    Heb zelf maar een Arcade Stick gereserveerd bij bol.com
    Hoorde wat klachten over die stick bij sommige mensen, ik gok het er op en anders mod ik hem met goede stukken :D
    Haal er misschien wel nog 1 als het goed bevalt.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Link: http://www.joystiq.com/2009/02/16/owners-report-mad-catz-sfiv-fightstick-defects/

    Volgens mij heeft Kiss of Fire nu ook een headset ;)
     

Deel Deze Pagina