[gb]The Tomb Raider Trilogy[/gb] Ontwikkelaar: Crystal Dynamics Uitgever: Square Enix Genre: Action-Adventure Platform(s): PlayStation 3 Spelers: 1 Releasedatum: 25 maart 2011 Officiƫle Website: http://www.tombraider.com/ [gb]Informatie/gb] [gb]Filmpjes/gb] [yt]uKXlTy3nn20[/yt] [yt]EZe84Ra_ytU[/yt] [yt]2afSE8Vp4uk[/yt] [yt]bopJA_biW-s[/yt] [gb]Verder/gb] Iemand deze trilogie al gekocht? Wil 'm zelf morgen gaan halen, lijkt me leuk om weer ouderwets Tomb Raider te spelen
Misschien over een tijdje. Portal 2 en de PoP collectie moet ik eerst nog halen. Maar wel leuk dit. Degene die de boxart van deze trilogy heeft ontworpen is trouwens niet helemaal goed. Kijk dat rechter plaatje .
Ik wacht liever op de nieuwe Tomb Raider. Underworld was nog wel aardig maar die andere 2 voelen nu echt verouderd aan. En veel nostalgische waarde hebben ze niet voor me
had liever de eerste trilogie (je weet wel, uit de PSX tijd) als remake gezien.....deze zijn eigenlijk al 360 spellen, dus vind het voor deze 3 games een beetje overbodig.....
Vanmiddag gehaald Ga 'm straks even spelen, zal mijn bevindingen hier nog wel posten. Heb alle drie de games nog niet eerder gespeeld, de oude Tomb Raider games wel.
Succes ! Ik kan niet meer tegen dit soort spellen, dan weer een double-jump uitvoeren en het net niet halen waardoor je weer opnieuw de berg moet opklimmen, pff . . . word er al moe van als ik eraan denk
Anniversary vond ik niet veel aan, maar Legend vond ik iig erg leuk Underworld moet ik ook nog eens spelen, maar dan koop ik die liever voor een leuk prijsje voor de 360.
Heb gisteren deze trilogy gekocht. Ben begonnen met Legend. Ziet er allemaal netjes uit en ik vermaak me er prima mee!
En Alonso, hoever ben jij inmiddels? Ik had 'm zelf even aan de kant gelegd voor Killzone 3 maar gisteren weer verder gegaan met Legend. Probeer ook alle collectibles te vinden in elk level