[gb]Twisted Metal[/gb] Ontwikkelaar: Eat, Sleep, Play Uitgever: Sony Computer Entertainment Genre: Actie/Arcade Platform(s): PlayStation 3 Releasedatum: TBA 2011 [gb]Informatie/gb] Twisted Metal is een game waarbij iedereen rijdt in verschillende voertuigen die behangen zijn met allerlei wapentuig. Het doel is om elkaar de vernieling in te rijden of te schieten en is vooral populair in de multiplayer. [gb]Screenshots/gb] [gb]Reviews/Previews/gb] Helaas, nog niet [gb]Filmpjes/gb] [gt]101711[/gt] [gt]101574[/gt] [gt]101582[/gt] [gb]Verder/gb] Wat denken we hier van? Ik ben zelf niet bekend met de franchise. Hoewel de beelden van de E3 grafisch echt onder maat waren vind ik de opzet best wel tof. Misschien leuk wanneer de game in de budget bak ligt?
Budgetbak materiaal? Ik hoop het toch niet! Twisted Metal was een grote hit op de PS1 & PS2. Hoop echt dat Sony de glorie van toen weer kan doen herleven.
Er zijn nog 3 nieuwe filmpjes (1 stuk) op GT. [gt]714396[/gt] [gt]714398[/gt] [gt]714400[/gt] Aan het begin dacht ik van gaaf maar ben wel iets meer gaan twijfelen/gedachten gematigd. Dat 1 hit kill stuff (moet het ook meer als een deathmatch game zien op zich lijkt me), supervoertuig, helikopter en zo. Eerst maar afwachten.
Ik zie vooral positieve reviews. Zijn er hier Twisted Metal fans die de aankoop overwegen? Ik ben namelijk nog steeds geinteresseerd in deze game, vooral de online massacre matches.
Heb net de zeer positieve IGN review gezien en zag er eerlijk gezegd erg leuk uit. Denk niet dat ik deze voor de volle mep oppak, maar zal de game zeker in de gaten houden en eens oppikken als ie voor een leuke prijs te vinden is. Online zal de game, met een dedicated fanbase zoals Twisted Metal heeft, vast nog wel tijden druk zijn.
http://www.giantbomb.com/quick-look-twisted-metal/17-5700/ Quick look van 50 minuten! Online draait het nog niet lekker, maar ik verwacht dat hiervoor nog wel patches worden released.