[PS4] [PS3] Uncharted 2: Among Thieves

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 1 mei 2009.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Platforms Playstation 3
    Uitgever Sony Computer Entertainment
    Developer Naughty Dog
    Genre Action-adventure
    Release datum Herfst 2009

[GB]Informatie:[/GB]

Na het succesvolle eerste deel is Nathan Drake terug. Dit keer volgen we zijn avontuur op onderzoek uit naar de Mythen achter 13de eeuw onderzoeker Marco Polo en zijn reisgenoten. Naast een nieuwe 'vrij klim' mechanisme zal ook stealth een belangrijk onderdeel vormen van de gameplay.

Tevens zal er dit keer een multiplayer inzitten

- Er komt een multiplayer co-op voor drie personen. Deze co-op zal een ander verhaal volgen dan de singleplayer en zal mini-bosses bevatten aan het eind van elk level. Wanneer spelers dood gaan zullen ze binnen enkele seconden weer tot leven gewekt worden.

- De Deathmatch mode is ook van de partij. Je speelt vijf tegen vijf en kan aan het begin van elk potje twee speciale skills kiezen.
    - Tenslotte zou Uncharted 2 over een Plunder mode beschikken. Dit is een variant op Capture the Flag, alleen dit keer jaag je niet in een groep van vier op de tegenstander een vlag, maar op een schatkist.

De Multiplayer kan je al spelen als je de game inFamous koopt die in Mei uitkomt. Hierbij zit een code voor de beta van de multiplayer van Uncharted 2!

^top

[GB]Screenshots:[/GB]

^top

[GB]Trailers / Gameplay :[/GB]
    [GT]49329[/GT]

[GT]48500[/GT]

[GT]48492[/GT]

[GT]43626[/GT]

^top

[GB]Opmerkingen:[/GB]

Ongetwijfeld een hele toffe titel die je moet hebben als PS3 eigenaar. Een titel waarvan er genoeg 360 eigenaars wel kunnen huilen omdat deze game niet speelbaar is op hun console! :thumbs:

Klik hier om jezelf toe te voegen

^top

Laatst bewerkt: 14 okt 2009
  2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Mooie eindopmerking :+

Uncharted 1 vond ik echt helemaal te gek en is wat mij betreft nog steeds het mooiste spel van deze gen. Deeltje 2 lijkt er weer een behoorlijke schep bovenop te doen, ongelooflijk mooi. Als ie weer zo speelt als een film ben ik helemaal verkocht, co-op lijkt me een supertoevoeging.

3. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het 100procent mee eens,de beelden die ik in uncharted zie zijn gewoon prachtig,je weet niet naar waar kijken alles is zo mooi,ik verwacht dan ook veel van de 2.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Uncharted 1 was idd erg goed al moet ik die game nog wel uitspelen (zit denk ik op de helft) Ga uncharted 2 ook wel halen al kan de nieuwe multiplayer mij niet echt boeien

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ben vorige week begonnnen met deel 1, deze koop ik gelijk bij de release :)

6. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu 2 dagen bezig,wow wat een game

7. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Uncharted was de beste game van 2007 voor mij ! Ik denk dat deze nog beter gaat worden, graphics en een multiplayer !

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Was ik nu de enigste die Uncharted 1 ondermaats vond? Heb de game nooit uitgespeeld en verkocht omdat ik zot werd van het in mijn ogen onaccuraat aiming systeem en de onrealistische weerstand van kogels bij de vijand (maar voor door het aiming systeem).
    Het feit dat ik wist dat Uncharted op het einde "een The Flood deed" hielp ook niet bij mijn appreciatie voor de game.

Dat gezegd hebbende ga ik Uncharted 2 wel een kans geven (tenminste als er een demo van komt) omdat ik me nog herinner dat de ontwikkelaars gezegd hadden dat ze de vijand minder sterk gingen maken. Nu alleen hopen dat ze het aiming systeem ook verbeterd hebben... .

9. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij als xbx moderator zou toch wel moeten weten dat je geen open spoilers in je topic moet zetten, beetje jammer voor de mensen die deel 1 nog moeten (uit)spelen.

Ontopic: Lijkt mij echt een geweldige game, heb ook enorm genoten van deel 1!

/Mod Er is een verschil tussen het weten en er aan denken hé (ben tenslotte nog steeds een mens) :+ - Pegas

10. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij wel weer een leuke game te worden !

Multiplayer kan ook wel fun gaan worden denk ik , mits de besturing niet te houterig is

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Moet het realistisch dan? Ik had er iig geen last van. Mbt je spoiler ben ik het wel eens, duurde vooral veel te lang.

12. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Heerlijke game. Een van de twee games die ik 100% heb uitgespeeld.

13. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja das waar ;)

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    [GT]49243[/GT]

Ziet er tof uit :cool:

15. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Wow prachtig

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat is wel meer dan tof :eek:

Echt veruit de mooiste gameplaybeelden die ik ooit van een consolegame heb gezien

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Bron: http://www.insidegamer.nl/playstati...ve-Uncharted-2-trailer-vannacht-om-1-uur.html

Laatst bewerkt: 15 mei 2009
  18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zie niks helaas

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
  20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Het ziet er wel heel gemakkelijk allemaal uit.

Deel Deze Pagina