[PS4] [PS3] Wardevil; Unleash the beast within

Discussie in 'Games' gestart door greenbean, 5 dec 2004.

  1. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    /Mod Goiz

    Ik ga deze post even verbouwen. :cool:



    [​IMG]

    Platforms
    - Playstation 3 (?)

    Uitgever
    Nog niet bekend

    Developer
    Digi-Guys Studio

    Genre
    Eerste Persoons Shooter

    Release datum
    Niet bekend


    :mad:

    Update; Nieuws:


    Insidegamer.nl


    Screens:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    XBW Gamepage

    Wardevil website

    Filmpje
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 aug 2007
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb dit is de game der games ... ;)
     
  3. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    nou, dat weet je niet. Het ziet er in ieder geval zeer goed uit maar ik heb geen idee hoe het speelt ;)
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor de duidelijkheid, deze titel is niet voor Xbox 2 aangekondigd.

    De enige reden waarom het een Xbox 2 titel zou kunnen zijn, wordt door IGN niet genoemd. Duidelijk nemen ze het gewoon over van de sites die het begonnen zijn te roepen.

    Wie weet het zeker. Het lijkt er wel op, maar echt zeker is 't nog niet.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2004
  5. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ga ik me echt nu nog niet druk om maken BEHALVE als Halo3 op de xbox2 wordt aangekondigt ben ik overal opeens op het internet te vinden op zoek naar het kleinste informatie 8)
     
  6. Victor

    Victor Guest

    Coole screens.
     
  7. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    mwa... ok, ze zagen er wel goed uit, maar ik hoop toch dat andere games er nog wat strakker uitzien. Deze vond ik niet zo heel geweldig.
     
  8. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    WOW ziet er vet uit!
     
  9. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ziet er goed uit, maar lijkt me geen must buy.. :p Mooi, maar niet tof om het zo te zeggen...
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wauw!!
    Vet echt.
    De Xbox2 Spellen Gaan Ownen!!!
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Wanner wordt de xbox 2 zichtbaar! en wanneer kunnen we hem kopen?
     
  12. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker hoor :p
     
  13. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze 'm in 2005 aankondigen en dat ie begin 2006 te koop zal zijn.
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    De reden die ik ergens had gelezen was omdat de xbox 2 voor eind 2005 staat (en de game ook 2005 uitkomt staat in de trailer) en de ps3 en nieuwe nintendo pas voor begin 2006 staan. Maja vind ik ook niet erg sterk argument, maar ik hoop het wel :cool: Filmpje ziet er cool uit.
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ziet er goed uit.
    Maar ze moeten echt niet de x-box 2 snel afmaken.
    Eerst kijken naar de anderen en dan zelf daaruit een andere console maken.
     
  16. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt wel een beetje een vaag spel
     
  17. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet echt mijn spel, ik wacht liever op The Elder Scrolls IV
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    ken nog niet echt beslissen of dit nou een goed spel is of niet, maar dat zien we wel als we een paar trailers hebben gezien :). Op na meer games voor de xbox 2!
     
  19. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Jongens waarom zo verbaast over deze graphics? Er komt gewoon een next gen videokaart in die xbox 2 dus al die ati demo's kan het ding makkelijk aan omdat de vid kaart sneller is dan er nu momenteel uit is.

    Omdat het een volgende generatie kaart is komen daar ook weer een volgende generatie graphics bij en ik verwacht dat de xbox 2 gewoon direct x 10 aankan (soms wel directx next genoemt).

    Ja dat brengt je aan het denken Xbox next -> direct x next

    Nvidia heeft een paar kaarten gecanceld die ze aan het maken waren omdat ze waarschijnlijk te "slecht" waren, dit kwam misschien doordat de nieuwe kaarten van nvidia geen directx 10 aankonden (feit) en die van Ati waarschijnlijk wel.

    Dit zijn maar geruchten maar klinkt wel logisch want windows longhorn komt in 2006 wat directx 10 zeker gaat gebruiken. Rond 2006 moet ook de xbox 2 komen dus het lijkt me logisch dat de xbox 2 gewoon direct x 10 graphics op je tv kan toveren.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2004
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Een sneak-peek in de toekomst. Gaat het er zo uitzien op de Xbox 2? Digi-guys, een developer in de UK, heeft een een korte maar zeer lekkere trailer gereleased voor hun next-generation titel: Wardevil: Unleash the Beast Within. Overigens is het nog niet zeker of deze naar Xbox 2 komt.

    Op het internet gaat het in ieder geval het gerucht rond dat het wel voor de Xbox 2 bedoeld wordt. De Xbox 2 wordt als enige console al eind 2005 verwacht. PS3 en Gamecube Next worden pas in voorjaar 2006 op de markt verwacht. De releasedatum voor voor Wardevil staat vooralsnog voor eind 2005. Op het recruitment gedeelte van de site worden Xbox development tools genoemd vandaar dat de idee bestaat dat het voor de Xbox 2 wordt ontwikkeld. Veel is er nog niet bekend over het verhaal anders dat je een Wardevil speelt die in de toekomst tegen de Chun-Federation vecht en ondertussen de Beast Within moet zien te vinden in zichzelf. Verwacht binnenkort meer duidelijkheid, zo staat op de site te lezen.

    Naast de trailer en images uit de trailer staat ook concept art van de omgevingen, voertuigen en karakters. Ook zijn er in-game screens van enkele locaties wat verder uitgelicht aan de hand in-game screens. Het geheel ziet er veelbelovend uit. De komende maanden zal het nog vrij rustig zijn met de next-gen titels. Maar verwacht in de aanloop van E3 in mei meer info romdom dit soort titels. Voor jullie plezier al een voorproefje van de screenshots en de trailer is op de website te downloaden onder teaser trailer te downloaden.

    www.dgs-online.nl
     

Deel Deze Pagina