Platform PLAYSTATION 3 Boxart Uitgever Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) Developer Incognito Entertaiment Genre Arcade Flight Combat Release datum 28 augustus 2007 - Playstation Store Prijs: €29,99 14 september 2007 - Blu-ray Disc High Definition videos van Warhawk trailers Achter de schermen video Trailers voor aankomende producten Jabra BT125 Bluetooth Headset (w/USB cable) Adviesprijs: €69,99 Speelmodi Multiplayer Splitscreen 2-4 spelers Multiplayer online 2-32 spelers Beeld SD 480p/576p HD 720p/1080i Geluid Dolby Digital 5.1 LPCM 5.1/7.1 Filmpjes [gt]24538[/gt] [gt]24298[/gt] Screens Website www.warhawk.com Server onderhoud Donderdag 6 september van 14.00 uur tot 16.00 uur. Vrijdag 7 september van 06.00 uur tot 08.00 uur.
Goeie post. Hoe vinden jullie warhawk? ik zit er echt aan te denken om hem aan te schaffen, hoor alleen maar goede verhalen. Behalve over de servers, zijn die al gefixed?
heb hem gekocht, en het is echt gaaf. Alleen er zijn zo weinig ranked servers waar ik in kan, die van sony kan ik namelijk niet in.
Klopt, soms kun je na twee of drie keer proberen nog wel op Sony servers komen die bijna vol zijn, 21/24 of 29/32. Standaard kun je alleen Europese servers zien, dus misschien eens proberen om 'mijn regio' te veranderen naar 'alle' in 't filter menu. Het officiële Playstation forum heeft trouwens ook een ranked server draaien.
Hoe kun je trouwens je warhawk kwa uiterlijk veranderen? ik heb mensen gezien die met allemaal andere kleurtjes speelden, en op screenshots heb ik ook andere versies gezien,
Ah Oke Maar die servers zijn echt een ramp, ben elke keer een half uur bezig voordat ik eindelijk een server kan joinen. Daarvoor krijg ik steeds Server is vol, Verbinding is Mislukt. En dat soort ongein. Zelfs al join ik een server die bijvoorbeeld 25/32 mensen is.
De Sony servers kun je inderdaad slecht opkomen, tenzij er maar een stuk of 10 á 15 spelers aanwezig zijn. Ik maak meestal zelf een server aan, binnen een paar minuten zit ie vol. Dat werkt gelukkig prima!
Player servers kom ik ook nauwelijks op, ik probeer gewoon elke server die bijna leeg is zowel ranked als unranked, ook al zou ik liever ranked spelen. Maar dan nog ben ik minstens een half uur bezig. Krijg elke keer fout meldingen. Ene keer zegt ie Spel is vol, andere keer zegt ie Verbinding Mislukt en nog wat onzin. Bloed irritant hoop dat ze het wat makkelijker maken om een server te joinen, of het ligt aan mij. Vaak gaat ie naar "Verbonden.." en dan komt er Verbinding Mislukt, misschien moet ik speciale ports op me router openzetten? Of zijn dit allemaal nog bugs.
Daar zou 't inderdaad wel eens aan kunnen liggen. 80 TCP 443 TCP 5223 TCP 3478 UDP 3479 UDP 3658 UDP 10029 UDP 10060 TCP 10070 UDP 10070-10080 TCP Deze poorten zou je open kunnen zetten voor je PS3.
Kan je dan niet beter DMZ gebruiken voor je PS3. De meeste routers hebben slechts een stuk of 10 port forward 'slots'. Als je dan nog andere ports wilt open zetten staat het erg snel vol.
Ik speel eigenlijk nooit op de ranked servers. Die van Sony zitten eigenlijk standaard altijd vol en de overige ranked servers ook. Ik maak gewoon zelf lekker een server aan, werkt prima en zit zo vol.
Ja dat kan ook, bij mij kunnen maar 12 mensen though. We zouden een keer een XBW game kunnen doen. Ik speel af en toe op ranked servers, als ik beetje geluk heb kan ik er 1 joinen. Als het niet lukt ga ik gewoon op een unranked. Welke wapens gebruiken jullie meestal in warhawk?
Ik ben voornamelijk een warhawk vlieger, dus de sidewinder missiles ( die gele), de TOW missile ( de paarse) en de normale groene missiles + machinegun. En chaff en stealth natuurlijk.
ik wordt helemaal gek, het is gewoon onmogelijk om een server te joinen, welke dan ook. ik krijg de Game is Full message, maar dat is een bekend probleem. Maar 90% van de tijd zegt ie Verbinding Mislukt, maar ik heb maar geen idee waar het aan ligt . Super irritant dat ik niet kan spelen. Andere spellen werken wel gewoon.
Hoe is je PS3 met 't internet verbonden? Hoe ziet de rest van 't netwerk eruit, modem, routers enz.. ? Welk NAT-type geeft je PS3 aan bij de netwerkinstellingen? Het lijkt alsof je router? geen poorten openzet voor Warhawk.
ps3 is via kabel naar router, en NAT Type is 2. Heb niet speciaal porten opengezet, heb het wel geprobeerd maar leek geen nut te hebben.