[PC] PS3<>Xbox2<>gamecube2

Discussie in 'Games' gestart door Da Ni-LXL, 8 nov 2004.

  1. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Een aantal game-ontwikkelaars werken al aan een game voor de volgende generatie consoles. Veel is er nog niet over de nieuwe consoles bekend.
    Als je een site met nieuwe dingen hebt ontdekt, schrijf hier dan de link op.
    Want ik denk dat de strijd om het marktleiderschap heel interessant gaat worden!!:)/
     
  2. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen sites gevonden over de xbox 2 of ps3 en al helamaal niet over de gamecube 2
    maar wel over The phantom http://www.phantom.net/
    maar over die console heeft niemand het ik heb er ook niet zo veel vertrouwen in.
     
  3. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    EDIT: ik zei niks
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2004
  4. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    euh hijs dus echt ;) lees de PU maar
     
  5. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1

    Hier is al wel een tijdje wat over bekend. Dit is niet echt een console maar meer een pc. Ding heeft een harde schijf en je kunt je games via het internet downloaden. ( wel tegen betaling natuurlijk ;) )
     
  6. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1

    Er zijn op het moment nog helemaal geen gegevens op het internet over de xbox 2 , ps3 of gamecube 2. Er wordt alleen gespeculleerd over de mogelijke hardware die erin komt. Maar verder is er nog niks over bekend en over het uiterlijk ook niet. Dit wordt allemaal pas vrij gegeven op de introductie van de nieuwe consoles. Ik geloof dat de xbox2 in het eerste kwaraal van 2005 geïtroduceerd werd ofzo.
     
  7. Rolf85000

    Rolf85000 Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    gamecube 2 heet revolution
     
  8. combat evolved

    combat evolved Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    kom op zeg, geniet eerst van de games die op deze generatie consoles uitkomen (halo2) of uit zijn (GTA: SA), ik kijk nog niet eens naar de next gen. consoles en de games ervoor. _0/


    edit: ik heb gelezen op www.tweakers.net dat er in de xbox2 een ATI videokaart komt die 2x zo snel is als de huidige x800, verder nog niks gelezen, zag het toevallig toen ik keek naar nieuwe hardware voor pc enzow

    hier de post: http://www.tweakers.net/nieuws/34469/?highlight=ati
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2004
  9. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is de x800 dan trouwens?? hun nieuwste kaart ofzo?? dat lijkt me een beetje te hoog gegrepen namelijk...

    maar ik vind Xenon trouwens wel een mooie naam voor de xbox2, wat jullie??
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik had iets gehoord dat hij de N5 gaat heten, maar je kunt natuurlijk gelijk hebben O-)
     
  11. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we gewoon afwachten tot er erg betrouwbare informatie vrijkomt, het "meeste" wat nu op internet staat is of speculaas (speculatie) of gewoon gelul! Vooral die plaatjes van xbox 2 die gemaakt zijn door fanboys die goed met photoshop om kunnen gaan!

    greetz wooly
     
  12. combat evolved

    combat evolved Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    ja x800 is zo ongeveer een van hun nieuwste kaarten, zijn 2 bettere versies van ATI op dit moment en dat zijn de x800pro en x800xt, en hoezo te hoog gegrepen? het duurt nog zeker 1 tot 2 jaar voordat hij uit is, tegen die tijd zijn er al 10x snellere videokaarten voor de pc :confused:, dus ik vind het echt niet te hoog gegrepen


    @woolyonline: ik ga er niet van uit dat tweakers bullshit op hun post zet, ik vind die site zeer betrouwbaar
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2004
  13. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je wel gelijk in, alleen er is gewoonweg te weinig informatie nog beschikbaar, dit topic komt beter tot zijn recht in 2005
     
  14. combat evolved

    combat evolved Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0

    100% mee eens
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    wat hun 2 zeiden
     
  16. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we hopen dat dat het word tegen over de cube :cool:
     
  17. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Rolf85000: Waar staat dat dan? Ze zeggen ook dat de xbox xenon 2 heet, daar geloof ik ook geen flikker van! Ik weet wel 99.8% zeker dat playstation 3 PS3 gaat heten
     
  18. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Playstation wordt idd ps3....
    nintendo heeft al wel verteld dat op de E3 der nieuwe console speelbaar zou zijn EN ze na de ''revolution'' nog minstens 1,5 jaar cubegames blijven maken....
     
  19. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk zulke informatie is hier welkom, dank je kevin
     
  20. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn weer nieuwe dingen over de chips bekend.
     

Deel Deze Pagina