1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    ;)
     
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb mijn PSN pre-order even op hold gezet. Wacht de reviews en impressies af. Ben ervan overtuigd dat dit de eerste échte PS4 topper gaat worden.

    Weet alleen niet of het een game voor mij is. Dark Souls en Demon's Souls heb ik ook nog nooit gespeeld.

    Ja ja, ik ben denk ik te vroeg op de hype-train gesprongen. Dus wacht de reacties rustig af. En denk dat ik hem op zijn vroegst dit weekend haal (als de reviews en impressies mij bevallen).
    Ook kut dat ik destijds niet gekozen ben om de Alpha te spelen. Anders was de keuze om hem op day one te halen makkelijker geweest.

    Zijn er meer mensen die Bloodborne halen zonder Dark Souls en Demon's Souls gespeeld te hebben ?
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    30euro geboden
     
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Jeps! Enkel Dark Souls 1 even gespeeld op de PC.. maar eigenlijk ben ik gewoon een noob in dit genre.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Telt 1 uur dark souls als niet gespeeld :+? Vond het toendertijd echt waardeloos, maar gratis deze game proberen met een veel toffere artstijl en agressievere manier van spelen? Yes please. Alleen denk i kdat ik wel co-op hulp ga inschakelen hoor :p heb bosses gezien en werd al gek als ik ernaar keek.
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ornsteun&Smough nightmares:x
     
  7. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Fucking steams... Moeilijk hoor! Morgen moet ie verdomme droppen. Vanuit mijn werk langd de MM en dan die game spelen.,hopen maar
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ha, vriend! :) we gaan mekaar hellupuh jonge!
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dark souls heb ik 3 uur gespeeld om erachter te komen dat het totaal niet in mijn straatje past, alsook deze game.

    Easy pass voor mij, helaas. Want ben wel toe aan iets nieuws....

    ;-)

    (nog 4 dagen en dan Borderlands..... ;-)
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Wat een noobs hier allemaal... :p
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Oh, dodgen kost toch wel stamina.

     
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Denk dat ik Demon's Souls, Dark Souls en Dark Souls 2 bij elkaar makkelijk zo'n 400 uur gespeeld heb 8) Sowieso maakt From Software echt toffe games. Otogi en Enchanted Arms waren bijvoorbeeld ook erg tof. Vooral Otogi 2 Immortal Souls had echt een heerlijk eigen stijltje en vette gameplay :)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh man dat was echt een bitch van een fight. Eerst die dikke gesloopt en tegelijkertijd die snelle jelle ontwijken, maar toen ik het gehaald had..oh man, wat een geweldige opluchting en dat gevoel van...achievement om het maar zo te noemen, el sublimo!!!!

    Ik neem aan dat de launch trailer allang is langsgeweest toch?



    Echt wel een hele brute trailer met genoeg crazy maar fucking coole creatures. Sfeertje blijft erg vet ook.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2015
    Killamonkey vindt dit leuk.
  14. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb geen schrik van de moeilijkheidsgraad. Heb Dark Souls en Demon's Soul nog nooit gespeeld. Dus ik weet ook niet hoe moeilijk die games daadwerkelijk zijn.

    ik hou van games met uitdaging. Voor mijn gevoel zijn games van tegenwoordig ook vrij makkelijk (misschien wel te makkelijk).

    The Evil Within is misschien wel de meest recente game die vrij pittig is. Tenminste dat las ik op diverse forums toen het spel uitkwam. Veel mensen klaagden alleen maar over de moeilijkheidsgraad.

    Ik vond hem persoonlijk zelf vrij easy (ben ook de old skool Silent Hills/Resident Evils gewend). En vloog er zo doorheen. Als je de Akuma mode van The Evil Within gaat spelen (waar je bij 1 hit al meteen dood bent). Is het spel echter wel frustrerend moeilijk, aangezien je te maken krijgt met 'cheap deaths'.

    Maar ja, ben gewoon benieuwd naar impressies van mensen die de Souls games niet hebben gespeeld en Bloodborne toch gaan kopen.

    Games die frustrerend moeilijk zijn...skip ik het liefst (ja, dan ben ik maar een noob :D). Games die super moeilijk zijn maar na 100x dood te gaan nog steeds een glimlach op mijn gezicht kunnen toveren als ik een baas heb verslagen koop ik graag.

    P.S. Dit is trouwens niet de enige reden waarom ik eerst af wacht met Bloodborne. Maar ik hoop dat de reviews van morgen mijn vragen kunnen beantwoorden.
     
  15. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Damn die cijfers

    Gamespot 9
    Destructoid 9
    Gameinformer 9.75
    Hardcoregamer 4.5/5
    PlayStation lifestyle 9
    The escapist 4.5/5
    Nzgamer 8.9
    Attack of the fanboy 9
    Gamingtrend 9.5
    Gamezone 9
    PSU 9.5
    Neoseeker 9
    Digitalspy 5/5
    Jimquisistion 10
    Telegraph 5/5
    EGM 9.5

    IGN (nog geen cijfer) after the first 40 hours of play - we estimate there’s as much as 40 more where that came from
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2015
    Killamonkey, Makkabeer en Lijpe Mocro vinden dit leuk.
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    IGN doet er dus al langer dan 40 uur over en das nice, maar ik zag op NeoGAF ook een reviewer die het in 22 uur uit had en dus veel korter dan Dark Souls 2. Al zou 22 uur ook prima zijn. Weet niet eens hoe lang ik over Dark Souls heb gedaan eigenlijk.
     
  17. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Wat ben ik ook een slappe. Net 60 dollar aan psn kaarten gekocht zodat ik hem morgenochtend kan spelen ipv woensdagavond wanneer mijn dixons order binnen zou komen :+
     
    Makkabeer vindt dit leuk.
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt als een gigantische topper. Iets wat ik echter niet helemaal vat.....er zijn dus laadtijden van 40 seconden, zelfs iemand op NeoGAF die het over 1 minuut 30 had, grafisch 'rough' en image quality echt minder dan gedacht/getoond in oude footage. Toch 9.5 en 10'en? Laatste is nog niet eens zo'n ramp, maar zulke achterlijke laadtijden in een game waar je gegarandeerd.....plenty zal sterven? Zoiets neem je toch mee in het eindcijfer?

    Iemand op NeoGAF

    From a Dark Souls player, this game is pretty easy. Harder than the average game, but much easier than Dark Souls, especially Dark Souls 2.
    - The load times suck, but a patch is coming to fix that.
    - The Regain system isn't all that it was cracked up to be. Dark Souls players won't even notice it's there most of the time.
    - Boss are super easy, especially compared to Dark Souls.
    Any questions I'll be happy to answer.


    Ben benieuwd naar jullie bevindingen. Veel makkelijker dan Dark souls zou echt jammer zijn. Maar ik weetnatuurlijk niet hoe goed deze dude is.
     
  19. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Partypooper
     
    Killamonkey, Daz en Rienbu vinden dit leuk.
  20. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Oooooooh Snap. Let's goooo!
    [​IMG]

    Edit: You died.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2015
    Gakkie, WorkingTitle, Kevf en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina