1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zo te horen is hij dus voor de Souls spelers/kenners echt wel uitdagend genoeg? Wat alleen maar een pluspunt is uiteraard.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Een Souls speler moet waarschijnlijk weer veel gedrag afleren. Speelde zelf ook altijd spear & shield.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik voel me net weer een newbie, alleen de menus zijn enigzins vertrouwd :+
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb al een mental breakdown op dit moment :'-( 2 keer achter elkaar zat een gozer met een geweer vast in de koets.. Kon hem niet raken terwijl hij mij wel neer kon schieten. Godverdomme..

    Ik wil niet eens door zo... constant elke vorm van xp kwijt. Krijg nu echt het gevoel alsof ik in een loophole zit. Constant hetzelfde stukje doen voor wat?
     
  5. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Heb je de shortcut al?
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb alleen nog maar het eerste stuk gespeeld :+ Rolde de eerste keer in 1x door tot en met de wolven en dat is mij niet weer gelukt :+ Heb gelukkig in het riool wel betere gear gevonden.
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Pff jezus wat zuig ik in het spel.. maar ik vind het wel leuk! :+
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Riool en shortcut zijn hetzelfde? Voor de weerwolven het linkertrappetje naar beneden en dan die zooi slopen?
    Ik heb nu namelijk geen gevoel van progressie en kom alleen maar moeilijkere tegenstanders tegen en dan moet ik eerst weer voorbij die groep, troll en dan de weerwolven voordat ik daar weer ben. Ben daar nu wel klaar mee :+
     
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Noob vraagje

    Mijn blood vials zijn op... da fuck moet ik nu doen ? Ga steeds dood op dezelfde plek, enemies droppen ook geen blood vials meer. Zit al een tijdje vast. :+

    Blood echoes zijn ook bijna op. Dus kopen kan ook niet.

    Ik voel je pijn @ Mallakai :p
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Haha, ik heb me serieus nog nooit zo machteloos gevoeld in een game.
    Het komt wel goed, maar heb nu het idee alsof ik voor het eerst een controller in mijn hand heb :+
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Waar ben je sefx?

    Mallakai, wat vind je lastig precies?

    Edit: Ik begrijp de souls verslaving nu :) weer mijn rust gepakt, rustig alles afgemaakt en nu was ik ook weer in staat om de weerwolven om te leggen. Gelijk een gevoel van trots :cool:
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Het loslaten van het aggresieve spel in mezelf, ik ben meestal een run and gun figuur, ik moet dat echt leren loslaten.
    Dan gaat het op een gegeven moment wel aardig met weg springen en enemies killen maar dan doe ik een of andere vage beweging en dan hang ik.

    Ben 3 kwartier bezig geweest, was bij die dikke trol, nou dat was helemaal een feest..

    Het vergt gewoon even tijd en gewenning.
     
  13. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Je hoeft er niet langs. Waar je de brug op komt kan je er aan de andere kant meteen weer af. Die wolven komen dan niet achter je aan. Dat bedoelde ik met laten voor wat het is. Je hebt dan een heel ander stuk en die wolven kom je later weer tegen.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, zo las ik het dus niet :+ maar wat is er verder op die brug dan :) heb de weerwolven alweer eens afgemaakt. Vorige keer viel ik toen ergens naar rechts eraf en toen kwam ik onder de brug terecht. Nu heb ik dat donkere huis gevonden waar servantes gisteren dood was. Ik wil weten welke kant ik het beste nu op kan voordat ik weer alles kwijt raak :+
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zo, ook twee uurtjes erop zitten. Normal mobs vallen me super mee, die zijn prima te doen (op een enkele na dan). Tot aan die twee weerwolven op de brug gekomen zonder een keer dood te gaan. Had die weerwolven bijna. Eerste was dood, tweede had nog maar 5mm health, maar toen werd ik too gready en dood :mad: Nu dus weer dat stuk ernaar toe opnieuw ...
     
  16. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    In dat donkere huis zijn 3 normale mobs en 1 in wheelchair. Als je dat trappetje af gaat en de deur links eruit gaat ben je uit het huisje en zie je een trappetje omhoog met een dude ernaast. Kill die gast en ga het volgende trappetje op en daar is de belangrijkste gate voor een shortcut naast je spawnlamp
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Aah :) thanks en wat als ik doorloop voorbij die troll? Heb ook nog geen wapen of kledingstuk gevonden :'-(
     
  18. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Wapen kan ik niet zeggen. Geen gevonden nog. Betere gear vindt je in het riool. Daar kom je zoals ik zei als je langs die wolven sneakt en meteen die brug weer af gaat. Maar beter open je die gate eerst nu. Ben je altijd vlakbij het riool en kan je die wolven vanuit het huisje makkelijk killen steeds. Ze kunnen niet naar binnen. Samen goed voor 670 echoes en vaak 6 health vials
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat donkere huis is dus voorbij de wolven? Eerst daar een shortcut openen en dan pas riool?
     
  20. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Dat is verreweg de korste weg naar de gate ja. Alleen moet je de wolven wel langs dan. En die zijn snel en dashen naar voren met een attack. Ik ben ze voorbij gegaan en het riool ingegaan. De weg is echter lang dan nog. Wel vindt je betere gear. Als je besluit om te proberen langs de wolven te rennen ga dan snel naar links klein trapje af en het huis in. Ren echter door paniek niet te snel in dat huis want er zitten een paar mobs en je ziet weinig
     

Deel Deze Pagina