1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Awesome, gefeliciteerd! Op naar de tweede bitch ;)

    Ik sta nog steeds moed te verzamelen om verder te lopen :'-(
     
  2. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Zowat alle vials op. Bosses niet neer. Geen zin meer in farmen. Im done. Andere dag verder. Hoop wel dat ik het doorzettingsvermogen blijf houden. Anders eindigd dit spel net als des en das snel voor me. Daar kreeg ik iig wel wat bosses neer.

    Nu tijd voor een zen spel
     
  3. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Heb je mijn advies aan madd op de vorige pagina gelezen? Als het dan nog niet lukt al coop geprobeerd? Ik zou je graag helpen, maar val buiten de level range. Zonde om te stoppen.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Bekijk die tip man :) ik heb dark souls amper aangeraakt en met die tip van Dulken ging het 'vrij gemakkelijk'. Had 6 potions over iig :)


    Ik kwam net trouwens wel wat aparts tegen. Het is voorbij al die kooien met honden.
    een vrouwelijke Hunter die echt reeeeetesnel was. Ik was dan ook direct neer. Pff hoe krijg ik dat neer zeg..
     
  5. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    2 x geprobeerd ja. Verspil alleen veel te veel kogels. Zo erg dat na de 20 ik 2 x health in ging ruilen voor bullets. 2 x stagger en dus was hij blind. Zag echter niet veel verandering in zn movement en had nog maar 3 health vials over en hij nog 3 kwart balk haha. Deed het wel te gerushed en dat kwam weee omdat ik veel tijd heb zitten in Father Gascoigne. Eerste 3 kwart balk gaat easy. Daarna ben ik kansloos.

    Die tombstones zorgen voor gigantisch veel dekking en je kan hem makkelijk raken dan met de whip. Transformeert hij en het feest is over. Ben volkomen kansloos dan. Youtube filmpjes gekeken en genoeg lukt het makkelijk
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zou toch eerst die beast pakken. Volgens mij is dat de eerste baas en ook niet zo moeilijk. Blind maken zorgt er wel voor dat hij nogal boos wordt ja, maar het ging voor mij wel beter daardoor. In enrage moet je niet naast hem staan en ik sprong telkens naar hem toe als hij een arm omhoog deed ipv naar de zijkant, want dan doet ie een sweep attack. Op het einde scheelde het wel heel weinig, want ik zat vast en was echt bijna dood daardoor
     
  7. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Spoiler om de tweede boss wat makkelijker te maken:
    Heb je de music box al? Als je die gebruikt tijdens het gevecht dan stagger je Father en kan je een critical doen. Heb het zelf niet gebruikt, hier kan je er meer over lezen: http://www.videogamer.com/features/...ather_gascoigne_using_the_tiny_music_box.html Zelf heb ik gewoon veel lopen dodgen en parry'en met gun. In z'n beast mode is het vaak onhandig om hem te locken omdat je dan de stenen om je heen niet ziet. Verder zijn molotovs ook erg handig, gewoon een paar van die dingen op hem gooien als hij beast is.
     
    Makkabeer vindt dit leuk.
  8. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb er een halve dag opzitten en ik zit nog steeds vast tussen checkpoint 1 en checkpoint 2. (Hoe ver in het spel zit checkpoint 2 ?)

    Zat vandaag vast met 0,0 vials. Uieindelijk heb ik met 0 vials die dikke pad verslagen (die op een hoekje staat bij het begin) en kreeg ik er 3 vials voor terug. Ik blij, 3 kwartier verder gespeeld. Word ik uit het niets van achter geknald (vergeet ik mezelf te healen). Alle moeite voor niks. Kon ik weer opnieuw beginnen !!

    Ik ga denk ik morgen helemaal opnieuw beginnen. Ben nu zo vaak dood gegaan dat ik inmiddels wel weet hoe ik het wel en niet moet aanpakken.

    Maar met die 3 vials ga ik het gewoon niet redden.

    Nog nooit mee gemaakt dat ik zo vroeg in een game vast kom te zitten. Toch vind ik het wel een vette game. Is alleen even wennen.

    From Software geeft geen fuck om newbies. :p
     
  9. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Voor de mensen die dark souls hebben uitgespeeld: Ik zit nu met een paar stats op de soft cap. Is het dan handig om stats die ik niet veel gebruik naar de soft cap te brengen of kan ik beter gewoon doorgaan naar de hard cap met de stats die ik wel gebruik? Hard cap is dat er geen voordeel meer zit aan je extra stat punt neem ik aan?
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies. In Dark Souls I gebruikte ik constant dat schild en dan ook regelmatig parry gebruiken. In de streams tot nu toe zie ik een hele andere speelstijl. Vooral op tijd wegdodgen enzo. Wel nice, zo blijft het een beetje anders dan Souls. Misschien straks met Dark Souls II: SotfS anders ook zonder schild gaan spelen, zodat ik alvast wat oefen voor Bloodborne, haha.
     
  11. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Ga die music box maar eens halen dan. Heb ik idd nog niet. Thanks voor de tip

    Geeft een sprankje hoop zodat ik bloodborne alweer aan het opstarten ben haha
     
  12. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Haha, cool. Succes! En nog een vraag voor de Souls spelers. Kan je meerdere covenants joinen?
     
  13. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Even geen zin gehad in de derde boss meer, dus maar eens richting de Cathedral Ward weer gegaan. Daar nu alles ontdekt en ondertussen ook de gate met de 'special emblem' geopend. Ook daar de nieuwe boss tegengekomen, maar de tering.. Laat ik daar nog maar niet aan gaan beginnen, want die is toch nog echt even een stukje te heftig voor me. Ondertussen wel al level 32, dus even opnieuw een poging wagen tegen die Blood-Starved Beast. ^^
     
  14. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Damn scheelde weinig zeg. Had Father bijna neer. Hij reageerde maar 1 keer op de music box. Lets try that again
     
  15. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Als human maar 1 keer?

    Had beide bazen bereikt gisteravond en vanochtend allebei in een keer, wel allebei meer met wits dan skill aangepakt, maar een kill is een kill (alleen vastzetten vind ik niet tellen).


    Kwam net perongeluk in een gebied waar je geinvade kan worden, meteen twee pvp's gehad. Eentje verloren van iemand met 7 lvls hoger en dikke lag en eentje gewonnen. Best toffe shit eigenlijk. Nooit gedaan in de voorgangers.
     
  16. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Gascoigne is eindelijk neer!! Gek genoeg heb ik die music box niet gebruikt in het winnende gevecht. Wel idd molotovz. Lukte me in het begin niet. Nu lukte het wel met gooien. Iets rustiger tijdens het gevecht ook. Bizar. Lekker! Nu eerste een peukie
     
  17. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Grats man! Je hebt hem verdiend ;)
     
    Makkabeer vindt dit leuk.
  18. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    als human niet gebruikt omdat hij dan sneller beast word. In beastmode dus 1 keer. Maar volgens mij moet je aardig dichtbij staan
     
  19. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Als beast werkt hij ook maar een keer las ik.
     
  20. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Ah vandaar. Thanks
     

Deel Deze Pagina