1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vraagje over Cathedral ward

    Die rare rode dame in de hoek geeft aan dat ik de mensen in Yarnham die kant op moet sturen. Dus ik braaf weer op een aantal deuren kloppen. Er gebeurde echter niks anders. Moet ik echt alle deuren af gaan of is het maar gewoon wat gezwets?
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Er is 1 iemand op het begin die er heengestuurd kan worden :) verder weet ik het niet
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ok.. Thanks. Blijf nog wel ff voor skill gaan. Zit nu op 15. Kom je ook genoeg shards tegen? Ik heb ze nu in de cane gestopt ...
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Weet niet meer precies waar, maar er was een deur met een oud vrouwtje waar een hond voor stond. Zij vroeg om een safe place te vinden, dus ik denk dat je naar haar moet ...
     
    Kevf vindt dit leuk.
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik kwam er zat tegen, maar ik farm stukken ook wel :) niet bewust, maar door dood te gaan en dan weer naar mijn echoes te gaan
     
  6. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    4de boss nog niet tegen gekomen maar naar het volgende gebied gelopen. My oh my oh my! Wat sfeervol! Maar eerst terug alles verkennen en de 4de boss. Heb wel een idee waar.

    EDIT: boss 4. In 1 klap was ik dood wtf haha
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2015
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Leuk gevecht he
     
  8. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ben nu ook bij Boss 4. Drie keer niet gelukt. Heel stoer echoes farmen. Drie levels hoger en met zelfvertrouwen weer terug gegaan. Derde klap, dood........
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb daar hulp bij gehaald. Had haar telkens bijna dood, maar dan ging ze in heal mode keer op keer en heeft ze weer heel wat health terug
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2015
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    @ MaddMonkey: you might wanna spoiler that message ;)

    Ga haar zo slayen!
     
  11. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Als je Holy blade upgrade krijgt die ook een B rating voor arcane dus heeft skill weinig zin. Echter kom je later nog wel veel wapens tegen die skill gebruiken, naar mijn gevoel meer dan strenght wapens.

    Je hebt de 2de boss nog niet neer, dus je komt nog genoeg shards tegen ;) Later kan je ze ook kopen.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mwa heb nu al dat het wapen bizarre damage doet. Uiteindelijk maken al die ratings uit die erop zitten. Wapen wordt alleen maar sterker als je meer punten hebt in de skills die aan het wapen verbonden zitten.
     
  13. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Boss 4 down.. Leuke battle
     
  14. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    straks mn gold activeren

    mensen voeg me toe

    Casper_1988_NL


    kan je alleen hints ontavangen van mensen uit je friendslist?>
     
  15. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Vanaf +10 krijgt Holy Blade een A bij arcane, dus dan scaled ie nog harder ;)
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wel raar, het is toch gewoon normale damage dat je doet? waarom dan arcane rating?

    Wat doet Arcane eigenlijk nog meer?
     
  17. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Tja zal die holy blade toch iets van magic damage doen. Arcane is alles wat magic en fire is, later krijg je items die bullets gebruiken maar magic spells zijn. Ook molotov cocktails scalen met arcane. Ook zorgt arcane voor meer discovery dus meer kans op healthpots en andere items van vijanden.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  18. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Gisteren gestrand bij Boss 3: fckn 10x geprobeerd aaargh.. vandaag nog maar ns proberen.

    Verder nog iets over het eerste gebied:
    ik heb een item terug gebracht die je krijgt nadat je de 2de boss hebt verslagen.
    Maar er gebeurd niets.. iemand een idee of je verder nog wat kan doen?
     
  19. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Blood starved beast? Dan kan je proberen Pungent Blood Cocktail te gooien, de boss zal dan jou even vergeten en op het bloed afgaan waardoor jij kans hebt om een volledig opgeladen R2 attack op hem te doen gevolgt door een R1 viceral attack :D

    En het item dat je terug brengt naar het huilende meisje krijg je idd niks voor :mad:
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Er wordt al misbruik gemaakt van een item dupe glitch :mad:

    Ga ik zeker niet gebruiken, spoils the game.

    @Kevf ik weet waar die vrouw zit. Ga naar de lantern bij de trap in Yarnham. Ga door de linkse poort. Bij de twee grote dudes rechts de trap op en dan linksaf en helemaal rchtdoor. Dan ben je bij allemaal honden in cages en dan is het links over het bruggetje....
     
    Kevf vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina