1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vraagje: ik ben bij de tempel/cathedral whatever (bij die witte mannetjes in het nieuwe gebied) links gegaan, vervolgens kom ik in een kerk en daar

    Kom ik in een kerk waar ik een graf kan verplaatsen via een device. Als ik daar helemaal naar beneden ga kom ik bij een lamp. Als ik die weg volg moet ik mij uiteindelijk erg vaak laten vallen en vervolgens sta ik in een nieuw gedeelte van Old Yarnham. Is dat de enige weg om daar te komen? Het voelt zo omslachtig. Vervolgens kan je daar ook eindeloos rondlopen zonder weer een lamp vrij te spelen. Wel een shortcut, maar dan nog moet je daar steeds komen via de eerder genoemde lamp
     
  2. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    mensen voeg me toe!!!


    En ligt het aan mij of kom je bijna nooit van die ''save'' lampen tegen?

    Gister een dik uur lopen spelen... BAM dood ... Alle process van n mega gebied kwijt
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Voor zover ik weet is dat de weg ernaartoe ja :) een andere niet gevonden. De lamp zit pas verderop. Vond het zelf een heel gaaf stuk en na die shortcut heb je echt ontzettend snel dat je weer vanaf de lamp naar "iets" gaan. Ik wil niets voor je spoilen, maar iig na die berg weerwolven en dan de trap af zit de lamp :)

    Dat heb je nou eenmaal overal hoor. Beginlamp>gebied doorlopen> shortkuts vinden>eindbaas van het gebied. Zo is elk gebied nou eenmaal ingedeeld
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die lampen staan soms idd ver uit elkaar. De bedoeling is dat je shortcuts vind terug naar die lampen, zodat je niet elke keer hetzelfde stuk hoeft te doen. Maar ja, een uur spelen en dan je echoes kwijt raken is ala Souls, dus wen er maar aan (ik kan er ook maar moeilijk aan wennen)
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja :+ Ik ben echt al zat echoes verloren. Dood op een lastig stukje. Ga je opeens dood door van een cliff afgeduwd te worden :'-( Later heb je ook enemies die je binnen 1 klap bijna dood hebben, dus dan wordt het allemaal nog lastiger :p Maar probeer je daar niet zo heel druk om te maken. Dood gaan is geen straf, want je leert er weer van en kan hetzelfde stukje weer opnieuw doen. Als je dan bij jouw souls komt heb je gelijk een berg :D Alhoewel ik ook 2 keer gehad dat mijn souls nergens meer waren (bij een bossfight) en geen enkele enemy in de buurt die ze zou kunnen hebben..
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    FML, ik heb die afgemaakt omdat ik dacht dat het een sleeper enemy was :+. Leverde wel een nette loot + thropie op (voor de loot) :p.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij levert het verder niet zoveel op hoor :)
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    God, dit is wel de meest trieste, uit het jaar 0 geplukte, co-op spel dat er maar is.. Ik wilde met iemand een chalice dungeon gaan doen. Maak de dungeon, ga erin, ring Bell, stuur de glyph door en hij joint de wereld en ringelt zijn belletje en ik zie gewoon zijn schim verschijnen, maar joinen ho maar. Nu al 5 minuten wachten op dezelfde spot. De fuuuck zeg.
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Multiplayer werkt sowieso niet goed, ik zie ook nooit die rode schimmen als ik op zo'n doodga medling klik. Alleen maar een grafsteentje dat uit de grond komt ...
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja die werkt heel soms bij mij. Blijkbaar is het ontzettend moeilijk voor from software. Chalice dungeons zijn juist echt co-op gebied. Ze maken het zo wel heel snel onaantrekkelijk
     
  11. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Thnx voor de tips, uiteindelijk vanavond ineens in 1x gehaald door gewoon rustig te blijven en goed op de movements letten.
    Ben benieuwd waar ik nu terecht kom ;)


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  12. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Eindelijk de vierde baas verslagen. Ben maar volop in de aanval gegaan. Nu maar eens ontdekken waar ik nu heen moet.
     
  13. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Als je voor de trap naar de baas staat. Loop naar links. Thats it.
     
  14. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    wat krijg je als je die machine gunner verslaat???
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Een badge waarna je zijn wapen kan kopen :)

    @allstyles weet je ook hoe je hem kapot krijgt?
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2015
    allstyles vindt dit leuk.
  16. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Hoe?
     
  17. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren Bloodborne toch maar aangeschaft en ik vind het maar moeilijk. Ik ging 30x dood ofzo in het beginstuk en dan de eerste boss sloop je in 1x. Nu kan ik eindelijk wel levelen en wat meer verkennen. Het enige vervelende vind ik de laadtijd als je doodgaat, dat vind ik nog frustrerender dan het doodgaan zelf.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je kan of hem constant counteren tot hij dood is natuurlijk. Of je pakt hem aan en blijft hem meppen tot hij van de rand af valt. Ik deed dit terwijl hij naar achteren sprong en sloeg nog 2 keer en daar ging ie :D

    Vervolgens ligt de loot wss ergens waar je er niet bij kan, maar de volgende keer als je het level laad ligt de badge boven!
     
  19. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Nice

    Abandoned workshop al gevonden? Vlakbij die rune met silver trophy. Ook aan dit vinden zit een silver trophy
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    "This is how these chalice dungeons work: Players need to be within 10 levels of one another. One player needs to create a dungeon. Set the privacy to open..... Or set it to closed if a password is going to be used. Give your friend the glyph code. Which is located at the bottom right of your tombstone menu. Enter your dungeon and ring your beckoning bell. Your friend needs to enter and ring his resonant bell. THIS NEXT STEP IS IMPORTANT Be patient......it sometimes takes 5 minutes to connect with each other. Once connected you can play the first level of the dungeon. If you are the guest and die you can simply ring your resonant bell again and rejoin. If you are the host and die, the guest will need to ring his resonant bell again to join, you do not need to ring your beckoning bell again, if you do decide to ring it again, it will not ring or use another insight because it's already actively searching for resonant bell signals."

    Misschien voldeed hij niet aan de eisen? Wel de juiste bel gebruikt? En wat voor schim zag je? Was het niet toevallig een witte zoals je wel vaker in het spel ziet?
    Co-op doet het bij mij anders prima, beide spelers moeten een wachtwoord instellen en dan vind je elkaar vaak na een minuutje of 3-4 zolang je de belletjes op ongeveer dezelfde plek hebt gebruikt.

    Klopt dat is een bug en From Software is bezig met een patch.

    schijnt als je een volledig black church set hebt dat je dan met hem kan praten en je een gesture van hem leert


    Trouwens wel grappig om te lezen dat mensen klagen dat er te weinig lampjes/checkpoints zijn, dat is juist het hele dark souls/bloodborne concept. Je loopt rond met super veel Echoes en dan kan je de afweging maken om terug te lopen en te levellen maar dan moet je de vijanden wel opnieuw doen of je gaat door opzoek naar de volgende lamp met het risico dat je alles verliest, alhoewel elke lamp vaak wel 1-2 shortcuts heeft. Deze shortcuts zijn in Bloodborne soms goed verstopt dus het kan best zijn dat je wat gemist hebt.

    Ook is het vaak onduidelijk of je wel de goede kant op gaat, het is mij al een paar keer overkomen dat ik een gebied in liep waar ik eigenlijk nog niet moest zijn. Het is dan ook een goed idee om vooraf bezochte gebieden nog eens goed uit te kammen naar deuren die je nu wel kan openen.
     

Deel Deze Pagina