1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] Deep Down

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 19 sep 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313



    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    Deep Down is Set in New York in 2094

    Your character will be able to read the memories trapped in both monuments and artefacts, which will in turn enable you to relive and explore them (explaining why what we've seen of the game appears more medieval than futuristic).

    Ono also announced that the game's maps are procedurally generated and monsters are randomised, while online co-op with up to three friends will also be possible.

    Deep Down is being made using Capcom's new Panta Rhei game engine, which Sony is helping the company optimise for use on the PlayStation 4. With a playable demo promised for the Tokyo Game Show later this month, rest assured we'll be bringing you hands-on impressions of the game before too long.




    [​IMG]

    [​IMG]



    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]



    [yt]GSFYEg61-Fc[/media]




    MEER GAMEPLAY


    [​IMG]

    [​IMG]



    NOG NIX​


    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG] [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    Deep Down is niet Dragons Dogma 2. Dat dachten we eerst wel. En dat hoopte ik.
    Maar gelukkig is het dat niet. Als zijn eigen ding werkt het beter. Tenminste, dat denk ik.

    Ik hoop overigens dat het niet de moeilijkheidsgraad heeft van Dark Souls. Ook al heeft de stijl er wel iets weg van.

    Even zien hoe het co-op gedeelte precies werkt. Misschien dat het al ergens gezegd is, maar is het via matchmaking/invites of kun je ook opeens gematched worden met andere mensen uit het niets? Denk bv aan... Journey. Het liefste zou ik een combo van de 2 hebben (met een SPEEL OFFLINE optie natuurlijk)

    We zullen het zien tijdens de beta.​


    [​IMG]

     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    First!

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    _O_
     
  3. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Waarom is die interface zo futuristisch voor een fantasy/medieval game? o_O
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heb je op zijn minst geprobeerd de startpost te lezen? :+ Specifieker; het gedeelte onder INFORMATIE? :p
     
  5. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee :+ Maar nu begrijp ik 't. Doet me denken aan AC.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben benieuwd hoeveel variatie er uiteindelijk gaat zijn qua tijdperken. AC had inderdaad min of meer hetzelfde principe, maar uiteindelijk kwam je de gehele game bij dezelfde persoon en in dezelfde stad terecht.
    Gaat dat nu ook zo zijn? Want dit soort 'tijdreis' elementen zouden juist kunnen zorgen voor een goed excuus om naar zoveel mogelijk verschillende locaties en tijdperken te reizen.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik vind t eigenlijk gewoon jammer dat het niet de opvolger van Dragon's Dogma is. Dus gewoon een normale fantasy RPG

    Tuurlijk krijgen we ook de Witcher III al en komt er nog wel meer aan in dat genre maar Dragons Dogma sequels hadden voor mijn gevoel echt veel potentie

    Voelde een beetje als de eerste AC waar de wereld en het idee al heel goed was maar de gameplay en uitwerking nog net niet
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb hoop dat dit gewoon naast Dragons Dogma 2 wordt gemaakt, niet in plaats van. Kan me echt niet voorstellen dat er geen DD2 komt.

    Wacht...
    Zeg jij nu dat de gameplay van DD niet in orde was? WAT? Als er iets in orde was, was dat het wel.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Gameplay was misschien niet het goeie woord. De combat in DD was prima (al kon imho de ranged combat nog wel beter). Bedoel meer dat net als in de eerste AC er lang niet alles uit de wereld gehaald werd en het nog wat beperkt voelde qua sidemissies en details enzo

    Als je dat vergeleek met bijvoorbeeld AC Brotherhood. Zo zie ik een DD sequel ook voor me. Zelfde basis maar met veeeeeeel meer opties en dingen om te doen


    En ik weet niet of DD dus nog zelf een echte opvolger krijgt. Kan me eigenlijk lastig voorstellen dat Capcom 2 hele grote fantasy games naast elkaar aan het maken is
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Prachtige graphics, gameplay lijkt heel erg matig in die TGS demo.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Capcom just announced that "deep down" will be a f2p game on PS4

    yesssss, weer een game waar ik geen cent aan uit hoef te geven. Next-gen is awesome! :+
     
  12. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Bah bah, heb liever gewoon een volledige game ipv een stripped down versie met microtransacties. Dat ze die shit gewoon op Facebook en de Ipad's laten :mad:
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.774
    Eens met hierboven. Vind dit allesbehalve goed nieuws :mad:
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    F2P haters.

    Is de enige F2P game wat jullie hebben gespeeld soms een of andere vage iOS of Facebook game? Anders zou ik het niet kunnen verklaren hoor.
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Erg jammer dat het een free to play game is. Betaal liever 60 euro voor een game en dat ik dan volledige content heb dan dat ik voor elke scheet microtransacties moet gaan doen. Game ziet er trouwens ook echt een klap minder uit dan tijdens de PS4 reveal in februari. Las trouwens dat het erg slecht ging met Capcom. Ze hebben nog maar iets van 160 miljoen op de bank staan. Dat is voor zo'n grote ontwikkelaar met de next gen in het vooruitzicht niet veel. Capcom gaf zelf ook aan dat vooral DLC belangrijk zou gaan worden. En zie hier, Deep Down met microtransacties.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ach, zo lang Capcom Monster Hunter heeft zal het nooit al te slecht met hun gaan. :p Was MH4 niet ook weer een gigantisch succes in Japan? Hoppa, die 160 miljoen direct verdubbeld.

    Ik hoop dat die teleurstelling over F2P jullie niet weerhoudt om de game straks te proberen? Ik bedoel, het is gratis!

    Microtransacties hoeven een game niet te verpesten. P2W=evil. Maar als het om cosmetische dingen gaat hoeft er geen man overboord te zijn.
     
  17. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Het gaat hier om Capcom met hun disc-locked content welke ze als DLC verkopen. Ik heb weinig hoop dat het slechts om cosmetische dingen gaat. Zal de game zeker in de gaten houden, maar vind de game wel gelijk een stuk minder interessant.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh, waren zij dat met die disc locked content? crap. :+ Dat belooft niet veel goeds.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2013
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat met die draak ziet er gewoon awesome uit. De rest wat twijfelachtig.
    Maar het is F2P. Gelukkig kost het me niks om het zelf te proberen. Met een paar XBW-ers die draak omleggen... :cool:
     

Deel Deze Pagina