1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] DriveClub

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 24 feb 2013.

  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Aluhoedje op? ;) Ik had de game al gekocht nog voor deze perikelen iig.

    Zeg nou zelf, als de Plus versie wel gewoon online was gekomen en alles goed werkte, dan zouden er meer mensen zijn die na het spelen van die versie de game kopen dan dat er nu mensen zijn die de game kopen omdat de Plus versie er nog niet is, eens?
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.759
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Niet wanneer de demo tegenvalt natuurlijk.
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Stel dat 3 miljoen mensen die demo proberen en 500.000 mensen de game erdoor kopen...
    Denk jij dat er nu 500.000 mensen zijn die de game gekocht hebben omdat er zoveel serverproblemen zijn dat het online gebeuren het helemaal niet doet voor de meesten?

    Ik weet wel zeker van niet, sterker nog, dit hele geintje gaat ze verkopen kosten...
     
  4. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Crew aanmaken is nu mogelijk, weet niet of hier al plannen voor waren maar heb in ieder geval er even een aangemaakt zodat de naam xboxworld niet onbeschikbaar is straks door 1 of andere janus. Leiderschap o.i.d. kan ik zo overgooien neem ik aan mocht dat nodig zijn!
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Damn... ben al zeker 2uur bezig om die "Rondetijd van maximaal 1:40" te halen (norwegian open). Haal steeds 1:41...net 1:40,178.

    Om gek van te worden :p

    Wil eerst alle sterren van groentje halen voordat ik met amateur begin. Moet nog 1 ster...dan heb ik alle sterren.

    Hebben meer mensen moeite met deze ster ?

    pffff.... eindelijk gehaald..
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2014
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Online werkt nu trouwens bij mij.....werd tijd..
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Vind Time Trial races en driften echt lastig worden nu, zit op ongeveer 170 sterren van de 225..
    Nu heb ik meestal bij TimeTrial een aantal rondes nodig om überhaupt een 2e ster te bemachtigen, laat staan een 3e. Dit zorgt wel voor enige rage sessies :p
    De gewone races gaan prima (die heb ik ook stiekem het liefste :D) ze worden ook uiteraard steeds lastiger, maar meestal haal ik het wel in 1 keer.
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    170/220? :eek:

    Ik zit op 39/220
     
    Nol vindt dit leuk.
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Komt door die laadtijden :+ Gaat zo vlot allemaal
     
  10. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb eerst alle sterren gehaald van groentje voordat ik aan amateur ben begonnen.

    Als ik een ster niet kan halen... blijf ik hetzelfde spelen tot dat ik het heb gehaald. Meeste sterren haal ik ook in 1 keer. Maar bij 2 of 3 time trials had ik best moeite.

    Heb nu 56/220

    Net even online gedaan...was wel even wennen om ineens in een veel snellere auto te rijden...... auto vloog alle kanten op :p

    Kunnen jullie trouwens de gratis DLC al downloaden ? Krijg nog steeds een foutmelding.
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Excuses, start net DriveClub op en zie er 139 van de 225 staan. Was weer wat te voorbarig :+

    Heb nog niet online kunnen spelen. Server blijft bij mij offline.

    Edit; nu 157, Pro trophy binnen met alle sterren.
    En dat driften, pffff.. Gaat vaak op geluk bij mij :+ Blijf bij 1 sterretje.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2014
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik reed net ergens in een tour event een tijd van 1:50:086 waar je 1:50 moest hebben voor 3 sterren. :x
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Pfff.....net de game in mijn handen gehad bij de MM (55 euro)......maar twijfel nog dus toch maar terug gelegd...nu ik thuis ben beetje spijt van...wil wel weer eens een race game proberen, maar als ik het niet lekker vind rijden is het ook weer zonde en het niet werken van online houd me ook tegen.

    Waarom nou dat gekut (online, Plus-versie) met deze game, zo jammer!!
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Waarom niet digitaal voor €40 halen?

    Heb hem gisteren ook gehaald en mijn eerste indrukken zijn best positief. Grafisch erg goed maar ik heb tot nu toe nog geen wow-gevoel gehad. Rijdt erg lekker met een goede mix tussen sim en arcade. Zelf vind ik het ook een voordeel dat het spel op zich zelf vrij "kaal" is want persoonlijk wil ik zo snel mogelijk racen en heb niets met customizen etc. Het is zeker nog geen PGR,GT of Forza beater maar heeft zeker de potentie om dat met de komende delen wel te worden
     
  15. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik probeerde hem net digitaal te kopen, maar kan hem niet aan mijn mandje toevoegen :mad:

    Na paar keer opnieuw de store laden dan toch gelukt.

    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2014
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Omdat ik mijn games fysiek wil, ivm eventueel doorverkopen als ik er klaar mee ben.;)
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Zonder HUD en vanuit cockpit view in een Ferrari een hillclimb racen is toch echt wel heel tof hoor. (Holmastad Reverse met zonsopkomst bv.)

    Ik vermaak me er nu al mee en als t online gebeuren, de replay/photo mode en weather updates er zijn kan t alleen nog maar beter worden.
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Replay en photo modes interesseren me niet....replay ook nooit het nut van gezien eerlijk gezegd, ik wilde altijd gewoon snel door naar de volgende race, klikte dat altijd zo snel mogelijk weg.:p

    Online en weather is natuurlijk wel big shit.
     
  19. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.819
    Haha ik had de 1.41027 waar je onder de 1.41 moest.

    Halen jullie trouwens standaard alle sterren? Ik ben bij prof en heb tot nu toe alle sterren. Meeste moeite had ik met de drift race met de maserati. Apart trouwens dat ik de drift Challenges op het begin lastiger vond dan degene in de performance klasse
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    En ondertussen nog steeds aan het wachten op de Plus demo.... En dat te bedenken dat het een launchgame had moeten zijn.
     

Deel Deze Pagina