1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] DriveClub

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 24 feb 2013.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Brakste launch sinds GTA Online, ik zou even wachten met reclame maken tot de game echt werkt. Het is niet alsof het race genre op next-gen barst van de games. Je kan die reclames ook over een maand uitzenden.

    Als ik nu op basis van die reclame een ps4 en de game zou kopen zou mijn eerste indruk van de ps4 waarschijnlijk niet bijster positief zijn

    En de beste arcade racer sinds 2002? Je vind de game dus beter dan PGR? en Burnout? En Grid, Outrun, Blur?

    Lijkt het qua feel een beetje op PGR?
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Mhwoa, het is natuurlijk vrij triest hoor dat veel functies amper tot niet werken nog maar ik ken slechtere launches waarbij je gewoon helemaal niet kon spelen.

    De beste arcade racer sinds Burnout 2 en die komt uit 2002. :)

    Ja op zich lijkt het wel wat op PGR ja. Alleen dan met een beter snelheidsgevoel, die hyper cars (de snelsten) zijn soms overweldigend.
    Het is echt ''puntje van je stoel'' werk dit spel, zelden zo'n intense racer gespeeld iig en een maatje van me vindt precies hetzelfde terwijl hij niet eens echt een racing fanaat is ofzo.
     
  3. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Het heeft wel wat weg van PGR ja. alleen dan geen urban setting.

    Blur was een ander soort racer door de powerups etc. Blur was meer Fun en dit is fanatiek zo snel mogelijk proberen te wezen.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
     
  5. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vond PGR 3 ook geweldig, dit komt wel een beetje in de buurt en de graphics zien er naar mijn mening ook erg goed uit maar ik zou dan ook niet meer weten wat mijn laatste racegame was.. Gok op GT5?

    In PGR 3 kon ik er wel hele dikke drifts uit gooien dat krijg ik in DC nog niet voor elkaar, jullie wel?
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Nee, lukt mij ook niet. Al die drift events in de tour blijf ik op 2 sterren.
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Bij die Marussia drift haal ik 1 ster niet eens. :')
     
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Zelfs de marussia op 3 sterren :). De rest ook tot nu toe. Gewoon zorgen dat je al de drift inzet voordat de drift area begint. Maar ik heb over sommige ook wel een half uur gedaan.
     
  9. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Nvm, patch wordt nu wel gedownload.
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke, wat moet ik hiervan zeggen. Ik irriteer mij mateloos aan de geluid van de auto, als ik in een slip raak. Elke auto maakt het zelfde geluid?

    Verder bestuurt het wel goed voelt erg arcade aan. :)
    Forza blijft nog de race game king.
     
    Marcelinho_NL vindt dit leuk.
  11. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Serieus, waar blijft die PSN+ versie T_T
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Lijkt wel of het na de patch nog mooier is geworden, maar dat zal wel aan mij liggen :)

    Vanavond kon ik prima verbinding maken met mijn club, alleen mp deed het niet. PSN deed ook vreemd, dus dat zou het ook mee te maken kunnen hebben. Wel leuk om wat tijden van vrienden aan bonken te rijden ;)
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2014
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Wat heeft Forza hiermee te maken?
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Fanboys moeten altijd even een opmerking erbij plaatsen dat iets van de X1 beter is.
     
  15. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Bahhaha.
    Je hapt er wel na. ;)
    Heeft niks met de X1 maken, forza heeft simpel weg meer geld te besteden om een race game te maken.

    Merk toch wel geluid van Drive Club geen originele geluid heeft bij auto's, meer stofzuiger geluid. Verder ziet het er prachtig uit avonds keek ik mijn ogen uit! ^^
     
    Marcelinho_NL vindt dit leuk.
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dan zou ik mijn speakers eens gaan vervangen als ik jou was want het geluid in DC is super.

    Alle auto's hebben hun eigen motorgeluid trouwens, met 16-27 microfoons opgenomen, in de auto, buiten de auto...

    Oh en Forza games zijn prima hoor, maar zo intens racen als in DC doen ze zeker niet, in mijn ogen uiteraard.
     
  17. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Nouja, overdrijven is ook een vak. Heb je forza gespeeld? Juist dat bedoel ik met echt moter geluid. En het ligt echt niet aan mijn speakers. :+ Harman Kardon staat bekend met mooie geluid uit zijn speakers. ;)

    Daarnaast bestuurd het verder prima, maar het kan simpel weg niet tippen aan andere race games.
     
    Marcelinho_NL vindt dit leuk.
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ja, t/m deel 4 gespeeld, motorgeluid van DC vind ik beter.

    Volgens jou ja, ik vind het de beste racer in 12 jaar. :+
    Hoe ver ben je met DC?
     
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Wel vreemd dat ik soms de rondetijden van mijn vrienden niet ziet. Ik heb er aardig wat die DriveClub spelen, maar dan zie ik maar twee vrienden tijden in het klassement staan.
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Motorgeluiden in Forza zijn vaak over the top. In Driveclub klinkt de cockpit meer zoals je het in het echt zou ervaren!
     

Deel Deze Pagina