1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] DriveClub

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 24 feb 2013.

  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Oke dank voor je reactie. Die skins zijn toch verschrikkelijk.
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Klopt, gewoon rood-zilvere kleuren met een DriveClub logo hier en daar, mis je niks aan verder.
    Het is alleen makkelijk voor degenen die net beginnen aangezien die drie auto's dan al zijn vrijgespeeld ipv dat je ze zelf nog moet vrijspelen door fame te halen.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Pfff...wat was die Pagani driftchallenge een bitch. Zeker wel 20x over gedaan om 3* te halen
     
  4. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Gefeliciteerd man! Ik denk dat vele hier zouden smeken om hem in 20x te halen haha.
    Ik heb hem wel, maar had hem relatief snel. De drift in de Marussia en een enkele drift race ervoor vond ik lastiger.

    Heb je nu bijna alle sterren?

    Ik heb vanavond alle 45 van de 51 auto die bij mij unlocked zijn getest met het stuurtje en tsja.
    De Bac Mono en McLaren P1 zitten vast geplakt aan het wegdek. De Ariël atom is daarentegen onbestuurbaar. Verder rijden de RUF rt12, Ferrari FF, Bentley Continental en venom gt met een stuur zeer slecht en de Aston Martin zagato, one-77, Audi r8 en sls amg black series erg lekker.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2014
  5. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    Heeft iemand tips voor het driften krijg het niet voor elkaar
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Haha nouja alle andere driftchallenges er voor had ik in max 3 keer op 3* dus deze viel mij even tegen :+

    Ben nog met de laatste races bezig maar moet nog een paar sterren uit eerdere races halen. Ga er van uit dat alle sterren halen niet echt voor problemen gaat zorgen.

    Dan wordt het nog grinden naar lvl 40 want ben nu pas lvl 30/31 volgens mij
     
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    1 . Zet de drift in voordat het rode gedeelte begint.
    2. Drift heel schuin voor meer punten
    3. drift dermate schuin zodat je af en toe in de berm schiet of zelfs achterstevoren staat.
    In de laatste momenten van je drift waarbij je spint krijg je nog veel punten,

    Kijk maar eens naar deze video en zie hoe slecht deze drift eruit ziet. Echter haalt hij de 3 sterren gigantisch ruim en had een hoop punten waar meer uit te halen viel.

     
    Alexknl en Conscience vinden dit leuk.
  8. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Vind het echt een goede racegame. Vanaf de Super cars worden de races steeds toffer. En Hyper gaat hárd zeg _O_. Nachtrijden is ook genieten.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het toffe is dat je straks met Share Play iemand kan vragen om het even voor te doen :cool:
     
    MAD 1976 en Lijpe Mocro vinden dit leuk.
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Nu de leaderboards eindelijk goed werken is de game NOG leuker geworden, dit weekend met 2 maatjes continu time trials gedaan en kijken wie het snelste was.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb het idee dat de leaderboards nog steeds niet optimaal werken hoor. Ik reed van het weekend een Worldrecord (volgens de leaderboard) op zo'n point to point race in Noorwegen en mijn oude tijd bleef gewoon staan.

    Verder vind ik het ook raar dat je niet per klasse de tijden kan bekijken op 1 track. Per auto kan dan weer wel.

    Als je er over nadenkt hoe slecht dit eigenlijk is. Die global leaderboards zitten er toch ook al vanaf PGR3 in ofzo. hoe moeilijk kan het registreren van een tijd wezen.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Soms duurt het een paar minuten he voordat je nieuwe tijd erin staat. :)
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Leuk en aardig deze leaderbord, Maar je gaat mij niet vertellen dat iemand 1080MPH heeft gereden? en ik amper 125 MPH haal.. En nog iets rij ik een ronde doe er minimaal 2min en 50 seconden over staat er een gast op de leaderbord en rijd 15 sec erover. Yea right, kan leaderbord niet serieus nemen.
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Klopt, dit ben ik ook al tegengekomen. Of zo een drift/speed/corner challenge midden in de race waarbij de top er erg ver boven uit steekt.
     
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Dit verpest voor mij nu voornamelijk de game. Ik heb de tour uitgespeeld en hem even weg gelegd. Richt mij even op andere games en zodra online 100% functioneert stap ik weer in. Misschien dat het dynamic weather rond die tijd ook is toegevoegd.
    Ik hoop dat ze na al deze problemen de season pass voor PS+ members gratis maken.
     
  16. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Heb het nu ook voor elkaar om alle 225 sterren in de Tour te verzamelen. Het lastigste was de tijdrit in Legend met ik geloof de Marussia waarbij je sneller dan 1.16 moest rijden.

    Wat is nu precies die seasen pass en wat krijg je daarvoor?
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
     
  18. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Thnx! Is het nemen van die pas de moeite? Twijfel over de meerwaarde ervan.
     
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Met de pas heb je toch iedere maand tourpacks, blijf je een beetje bezig ;)
     
  20. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Dat is waar nol, maar The Crew komt er ook nog aan hè;)
     
    Nol vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina