1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] DriveClub

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 24 feb 2013.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dan kloppen de parameters van de beta en stress test dus gewoon niet

    Dat zou een simulatie van de lauch moeten zijn en als je dan twee totaal verschillende resultaten hebt faal je gewoon in testen
     
  2. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Wow! Gisteren even snel opgestart voordat de Raid begon met Destiny, maar wat een mooie game! Die dashboard view is ideaal. Helaas moet ik ook bekennen dat ik Driveclub grafisch indrukwekkender vind dan Forza. Het ziet er allemaal net wat echter en minder plastic uit. Om nog maar te zwijgen over de omgevingen!
     
    AnubisNefer, NuclearGoat en Alexknl vinden dit leuk.
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind hier juist de bomen erg plastic overkomen. De landschappen vind ik verder wel erg mooi.
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Kan niet over de Forza vergelijking oordelen, want heb geen One. Maar op de 360 vond ik Forza altijd erg klinische graphics hebben, net zoals GT.
    DC ziet er inderdaad erg levendig uit, als je stilstaat zie je ook een hoop mensen naast de kant staan die juichen en foto's maken etc.
    Helaas is alleen de soundtrack echt bagger, alleen maar Drum & Bass.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    Hi everyone,

    The team at Evolution continues to work diligently to resolve all of the server issues. We know you have all been extremely patient and understandably frustrated during DRIVECLUB’s launch, and to show our appreciation for the support during this challenging time, we will be offering the premium DLC packs for November (25th November-SCEA/26th November-SCEE/27th November-SCEJ) free to those who purchased the full game.

    These premium DLC packs – The Ignition Expansion Pack and Photo-Finish Tour Pack along with two livery packs – will give you a total of five new cars, 22 new tour events, 10 new trophies and 10 new livery items to play with online and offline.

    The Season Pass will be extended to include four extra packs in July 2015 to ensure players who purchased the pass get everything that was promised. So on top of the free DLC in November, the Season Pass will still include 38 cars, 176 tour events and 80 unique liveries.

    On Tuesday we will also be releasing our next game update which includes our first round of player requested feature updates.

    In addition to Photo Mode, which will allow you to share your most thrilling moments with your friends, we will be adding:

    • Improved multiplayer collision physics to reduce frustrating spin-outs
    • Adjustments to soften the corner cutting penalty system
    • Options in the club menu to view everything your club has unlocked
    • A fix to allow all club owners to update their club badges

    This update also includes the first new tracks, which we announced back in September as part of our plans to keep supporting and expanding the game as you play. These include the following free new tracks for online and offline play (also playable in reverse):

    • India – Yedepalli
    • Scotland – Wester Ross
    • Chile – Los Pelambres

    Although currently we do not have an update regarding the timing for the launch of the PS Plus Edition, we are continually working on improving the server capacity to enable us to launch the PS Plus Edition as quickly as possible.

    Once again, thank you for your support. We are truly sorry that the road to delivering the full DRIVECLUB racing experience on PS4 has been such a rocky one.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hopen dat het dan rond 26 november loopt als een zonnetje :p
     
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat een onzin, dus de + editie kan er voorlopig naar fluiten? Wat is het verschil met de andere editie, die wel voorsprong lijkt te krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2014
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Beetje vreemd allemaal. Een dag van tevoren wordt de Plus versie uitgesteld. Dat zal nog wel een tijd duren, want ze kunnen na een maand het niet eens lopende krijgen voor het handjevol mensen die de game hebben gekocht. Met de Plus versie gaan de servers pas echt getest worden. Erg slecht allemaal voor een spel die om online draait.
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Verschil is €60
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha ja, dat dat nog gezegd moet worden. :lol:
     
  11. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Laat ik de eerste dan maar zijn, maar ik vind het top dat ze betaalde DLC gratis aanbieden ter compensatie. Dat gebeurd niet veel (meer) tegenwoordig!
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Maar die Photo mode komt vandaag dus?
    En de 3 nieuwe tracks?

    edit: ja dus
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2014
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Patch staat online lees ik net. wie gaat die nieuwe tracks eens even proberen. :)
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Is nog altijd aan het downloaden. Nu al een half uur bezig :p
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    7 nieuwe auto's, BAM
     
  16. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb DC gisteren voor 25 euro via MP opgepikt, vind het een vette game. Net even een potje online geprobeerd en dat ging allemaal soepel, totaal geen problemen gehad. Ben er tot nu toe tevreden over.

    Daarnaast vind ik het ook tof dat ik met m'n eigen auto (Clio) kan racen :D
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Online werkt ook prima tegenwoordig, alleen de challenges nog niet.
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Gisteren voor beetje de DLC gespeeld (wist niet eens dat die al uit was) en volgens mij hebben ze de tour events meteen een stuk pittiger gemaakt. Heb volgens mij op een na race na in de orginele content alles met max 2 keer proberem op 3 sterren gehaald maar dat is in de DLC nog niet gelukt. Gelukkig maar want de moeilijkheidsgraad was voor mij het enige echt minpunt (speeld niet online)
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    De Challenges doen het!
     
  20. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Gaan we deze nog eens zien in PS+? :+. Echt belachelijk, inmiddels bijna 2 maanden later.
     

Deel Deze Pagina