1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] DriveClub

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 24 feb 2013.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Is dit weer zo'n racegame waarbij je de snelle bakken moet unlocken in de singleplayer? Ik wil best een leuke racegame hebben, maar dan puur voor de multiplayer. Dus vanaf het begin wil ik een wagen om competitief online te kunnen spelen. Is dat er of niet?

    Zo ja, dan ben ik bereid om voor 22,50 euro de game te kopen. Anders wacht ik wel op de gratis PS Plus versie, mocht die ooit nog komen.
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ja je moet de snelle bakken unlocken in singleplayer.
    Maar je hebt al vrij snel een hyper (snelste klasse) auto hoor, en als je bij een club gaat die lvl 10+ is krijg je direct alle ''club-auto's'' waar ook een paar snelle bij zitten.
     
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Zoals als hierboven al gezegd wordt, deze auto's unlock je vrij snel. Deze game is voor de multiplayer ook echt een genot. Zowel de SP als de MP zijn gewoon goed in deze game. Je zult er echt geen spijt van krijgen, 22,50 is gewoon geen geld voor deze game :p
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, ik heb even de releaselijst doorgenomen voor de PS4. Het is niet veel, dus ik zie geen reden om 22,50 euro op te sparen als ik ook een goede racegame kan spelen op de PS4.

    Zijn er nog clubs die ik kan joinen hier?
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Misschien een idee om de clubs te updaten? Misschien iemand die niet meer speelt, kan die vervangen worden met iemand die dat wel doet.

    Ga de game vanaf vandaag ook wat meer spelen, dus hopelijk snel beter voor de chalenges!
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Valt me reuze mee deze game. Mijn laatste racegame was Forza Motorsport 2, maar die beviel me niet zo. Hetgeen wat me aan Driveclub aanspreekt is toch wel de perfecte mix tussen sim en arcade racen. Een foutje maken is niet zo erg leuk. Via de railing kan je nog best goed terecht komen en je snelheid behouden. De snelheid zit er goed in en het sturen is aangenaam.

    De singeplayer is toch wel leuk om te doen. Af en toe word je toch gedreven om de doelen te halen, maar het fijne is dat je niet alles hoeft te doen. Ik heb niks met drift challenges en die kan ik dan gerust overslaan. Je hoeft niet alle sterren te halen om verder te komen.

    Dit weekend is het de beste deal die je kunt maken voor 22,50 euro op PSN. Ik ben blij dat ik niet gewacht heb op de gratis versie. Ik zit al maanden te twijfelen omdat ik niet echt een racefanaat ben. De enige game die ik best een tijdje heb gespeeld is Project Gotham Racing 2 online op de allereerste Xbox. Qua feeling van de auto's komt die game wel overeen met Driveclub denk ik zo.

    Alleen nog even kijken of ik nog een club kan joinen van level 10+ zodat ik wat auto's unlock.
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep, veel mensen lijken ingehaakt te hebben met de mooie prijs en de extra PSN korting.
    De game verdient het!

    Gister ook effe een hyper race geprobeert online...maar daaaamn dat gaat snel.:eek:
    Dat ben ik nog niet gewend zo in het begin van de game....:+
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Aankomende woensdag wordt het Apex Expansion pack vrijgegeven, naast de
    Caterham R500 Superlight,
    Chevrolet Corvette ZR1 Centennial Edition,
    McLaren 650S Coupe,
    Jaguar C-X75

    zit er ook de Ferrari Enzo bij
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    En iedereen krijgt de Icona Vulcano:

    [​IMG]
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233


    Update 1.11 (coming next week):

    » Adds a new Multiplayer game mode: Team Time Trial.
    » Adds a new track offering 2 variants: Kobago in Japan.
    » All add-on Tours have new progress requirements: You need 8 Stars (previously 12) to progress to the second stage and 22 Stars (previously 27) to open up the final Championship.
    » Adds the ability to choose from a collection of factory Paint Jobs during vehicle selection prior to an Event.
    » Adds the option to enable the Rev Counter in cockpit view.
    » Decreases the threshold on the manumatic downshift limiter to allow players to downshift earlier.
    » Reduces the drying time for rain splatter on the screen when in Chase Cam.
    » Implements ghosting under certain conditions in Multiplayer races to prevent track blocking.
    » Allows the 'Contender' and 'Unbeatable' Trophies to be unlocked even if the challenges expire when you are not online.
    » Includes a number of minor bug fixes, performance improvements and usability tweaks.

    Update 1.11 Add-ons (coming to PlayStation®Store Feb 24-26):

    » Adds support for the VUHL 05, coming to PlayStation®Store as a free download.
    » Adds support for the DOWNFORCE Expansion Pack, coming to PlayStation®Store as a premium/Season Pass add-on.
    » The Downforce Car Pack includes: Ferrari F50, Chevrolet Corvette Z06 Centennial Edition, SRT Viper GTS, Koenigsegg One:1 and Jaguar F-Type R Coupé.
    » The Downforce Tour Pack includes 11 new Events and 5 new Trophies.
    » Adds support for the Midnight Tour Pack, coming to PlayStation®Store as a premium/Season Pass add-on.
    » The Midnight Tour Pack includes 11 new Events and 5 new Trophies.
    » Adds support for 2 new livery packs, coming to PlayStation®Store as a premium/Season Pass add-on. Each Livery Pack contains 5 new livery patterns to customise your cars with.

    What else is coming to DRIVECLUB?

    » Server upgrades: to improve stability and performance for all current players and to enable the release of the PS+ Edition and DRIVECLUB companion app.
    » Private lobbies: Development of Private Lobbies for Multiplayer is ongoing alongside development of server upgrades.
    » Replays: are in the final stages of development and testing. It's likely that offline replays will come ahead of Multiplayer replays.
    » Changes to drift scoring: to ensure that you are rewarded for momentum, control and staying on the track in drift zones.
    » Lots more cars: We can't say what's coming just yet, but many of your most commonly requested cars and manufacturers are coming to DRIVECLUB, along with a few surprises.
    » New ranks: because many of you are at Level 50 already.
    » Lots more! Please keep sharing your feedback about DRIVECLUB with us to help the game continue to evolve around you.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn. Bizar dat ze helemaal niks gezegd hebben voor de release. Dit wisten ze allang. Zeker als ze zelfs nu nog bezig zijn.
    Maar gewoon op de knop hebben gedrukt op hoop van zegen.

     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Man man man al die complot-theorieën steeds...
    Ze wisten het helemaal niet al voor de release want op de 1e dag was de companion app en zelfs even de Plus editie (in Hong Kong) er...
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Complottheorie?
    Ze zijn er nu nog mee bezig zelfs. Hoe had het dan moeten werken op de release?
    Is echt niet zo dat ze na de release eens dachten. He er is nog wat server development nodig.
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ja complot-theorie ja, bij elk DC topic op verschillende fora lees je altijd reacties over dat het allemaal 1 grote scheme is van Sony om geld af te troggelen van spelers die de game dan maar gewoon kopen omdat de Plus editie er niet is, zeg maar het compleet tegenovergestelde van het effect dat het missen van de Plus versie heeft. Want er zijn juist een heleboel mensen die de game zeker niet meer gaan kopen door al die launchproblemen en het ontbreken van de Plus versie.

    Jij roept nu dat men heus wel wist dat er problemen waren maar de game toch erdoor ''gedrukt'' hebben maar dat is dus niet zo om wat ik net al postte.
    Die problemen kwamen aan het licht op dag 1 en toen hebben ze gauw de Plus ed. van de HK store gehaald, de overige stores ''geblokkeerd'' en de companion app van de app store gehaald..

    Het is trouwens een combinatie van verkeerde netcode en de servers he, die hele netcode wordt ook opnieuw geschreven...
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo goedemorgen. Ik zeg dat helemaal niet. Tuurlijk is dat niet waar. Zal een staaltje domme strategie zijn.
    Dat er problemen waren met de servers en wat je nu zegt de netcode. Dat hebben ze zeker wel geweten. Zeker nu zoals je zegt dat ze het gaan herschrijven.
    Dan was het dus nog meer kapot en dat had je onmogelijk niet kunnen verwachten.
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Private lobbies!:cool:
    Nice! Steeds meer gamebuddies hebben de game, dus dit ontbrak toch echt!
     
  18. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Hoe je het ook allemaal wendt of keert, het is absoluut een mooi lokkertje geweest van Ps voor de mensen die "nieuw" into ps+ waren. Voor mij was het wel een grote reden om een abbo te nemen op ps+ omdat er bij de release van de ps4 een mooi spel zat om te downloaden. Die kwam er niet, en tot op heden moeten we het doen met gigantische kut spelletjes. Toen het steeds maar weer werd uitgesteld zei ik al in dit topic dat het me niks zou verbazen dat die ps+ editie nooit zou komen, tot op heden krijg ik geijk.
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Er zijn toch al een aantal echte toppers in Plus geweest hoor.
    Dat jij een slechte smaak hebt kan Plus niks aan doen.:+
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  20. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Misschien ligt het aan mij maar ik krijg het niet voor elkaar om een club event te spelen samen met een friend.
    Is dit helemaal niet mogelijk?
     

Deel Deze Pagina