1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] DriveClub

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 24 feb 2013.

  1. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Meh. De PS+-editie wordt toch wat uitgekleder dan voorheen werd gezegd. Standpunt over de Platinum trophy is nu ook niet helemaal zeker meer.

    Dit werd er eerst gezegd:

    Maar nu dit:

    Er zijn al 5 landen bekend, PS+ krijgt er dus 1. Mja, ik weet het niet. Het is en blijft toch gratis met PS+ maar niet echt 'slightly scaled down version of content' en 'full game minus a few cars/tracks' zoals eerder gezegd. Misschien wordt dit nog bijgesteld.

    Meer hier.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2014
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Ik vind het afzetterij eerlijk gezegd. Driveclub is helemaal niet gratis, ik betaal netjes mijn kosten voor PS Plus. Sony heeft mbt de content van Driveclub een aantal toezeggingen gedaan en die komen ze nu niet na. Niet alleen is het spel achterlijk veel later (het zou een launchgame zijn), de hoeveelheid content die je krijgt is geminimaliseerd.

    Het hele gezeur over je onterecht 'entitled' voelen snap ik ook niet. Je koopt een PS4, je schaft PS Plus aan incl een belofte mbt Driveclub en die belofte wordt nu gewoon niet nagekomen. Ik ga echt niet huilend in een hoekje zitten oid, maar dit is erg slecht van Sony.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Correct me if i'm wrong maar dat was toch al tijdens de vorige E3 bekend? Er zitten alle modes in maar gewoon met een stuk minder tracks en auto's. Het is ook goedkoper om de full game te halen ipv de PS+ editie aan te vullen met alle extra content
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Reply en eventueel de pagina achter de url wel gelezen? ;)

    De PS+ editie zou hetzelfde zijn minus een paar auto's en tracks. Verder zou je met de PS+ editie ook een platinum trophy kunnen halen. Het is nu echter niet meer dan een veredelde demo.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok, het is nu een veredelde demo. Als ze nu zeggen hoe duur de upgrade naar de full game gaat zijn kan ik beslissen of ik boos word of niet. :+
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    €50 betalen + Plus nodig dan? Haha. Zie PS+ als een demo en mocht het echt interessant worden dan gewoon retail versie kopen. 8)
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Die voor 50 ook te koop zal zijn waarschijnlijk
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Misschien moet ik toch maar eens een USA account nemen, dan ben je klaar voor 35,-
     
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik vind het een zeer slechte zaak mocht dit zo zijn, ze hadden gewoon in eerste instantie niet die hele "gratis" plus editie van Driveclub moeten aankondigen.

    Zelf denk ik dat dit nog aangepast gaat worden, er is op dit moment zeer veel negatieve berichten richting Sony over Driveclub.
    Neogaf etc.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb nog wat over het hoofd gezien lees ik nu. Je upgrade verloopt als PS+ afloopt. Dus je betaalt 50 voor een tijdelijke game 8)

    hier nog een keer de bevestiging

    http://www.eurogamer.net/articles/2...d-in-driveclubs-free-playstation-plus-edition
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja het is dus een PS plus game waar je 50 euro voor betaalt.. Nou ga je met die game denk ik wel vaak online zijn, maar het zou ook zonder plus moeten kunnen. Belachelijk
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik hoop echt dat dit een miscommunicatie is. Als plus member krijg je vaak korting op games. Echter als je een game als plus member hebt gekocht kan je hem ook zonder abo op plus gewoon blijven spelen. Het zou een slechte ontwikkeling zijn als dit de trend gaat worden.
     
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vandaag nieuwe gameplay btw.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ajs je de volledige game koopt heb je natuurlijk niet meer de PS+ editie en zal deze ook niet vervallen. Vraag is natuurlijk wel wat er gebeurd als je de PS+ editie met wat DLC aanvult. Kan mij dan idd voorstellen dat het dan gewoon niet meer speelbaar is wat best raar zou zijn.

    Maar dit probleem had je natuurlijk ook al bij eerdere PS+ games waar je DLC voor kocht
     
  17. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    :)

    [​IMG]


     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2014
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Driveclub 180. :+
    Maar goed dat ze het doen. Sloeg natuurlijk nergens op.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Beter.. Sloeg natuurlijk nergens op. Een game kopen en het daarna niet meer kunnen spelen..
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

Deel Deze Pagina