1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] Final Fantasy XV (aka Versus XIII)

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 17 apr 2009.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ben alleen gek op mooit cgi's :9
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dan kun je je lol op. Ik vond best veel nog goed te pruimen aan XIII maar het duurde gewoon veel en veel te lang voordat je met het volledige battle system bezig mocht en er een beetje uitdaging in kwam
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    XIII is gewoon een heel goede game, dus niet naar de zeikerds luisteren. Als game op zich is hij gewoon goed, als game in de serie misschien wat minder.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als game in de serie is het zeker niet de beste maar ook als je hem vergelijkt met Lost Oddyssee o.i.d viel hij me tegen. Maar ik ga niet zeggen dat het slecht was, had er gewoon iets anders (ouderwetsere JRPG?) van verwacht
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    tja ik snap het kritiek niet zo goed FFX was ook super lineair.....

    en als het verveeld stop ik gewoon. Ik heb geloof ik nog nooit een JRPG uitgespeeld :+
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Er is maar een echte enorm goede (ouderwetse) JRPG sinds LO uitgekomen en dat is Xenoblade Chronicles (met misschien nog uitzondering voor Tales Of Vesperia). Sowieso is deze generatie tot nu toe de slechtste generatie qua JRPG's sinds de SNES tijden. Geeft misschien toch aan dat een enorm deel van de Japanse developers achterlopen op hun westerse collega's.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    LO...bijna vergeten, ben bij Disc 3. Binnenkort eens even uitspelen O-)
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik houd van turn based RPG's maar zo'n spel komt zelden. Mijn laatste RPG was Final Fantasy XIII en mijn volgende RPG wordt Final Fantasy XIII-2. Er komt gewoon weinig. Eternal Sonata was top. Blue Dragon is geinig, maar het verhaal stelde helemaal niks voor. Al was ik gestopt in cd 3.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ES top? Ik vond er echt geen donder meer aan na een tijdje. Gestopt op het piratenschip, werd knettergek van dat gepuzzel met rondlopen....
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Andriasang
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zegt me nog niet zoveel.... tis nog steeds een ps3 exclusive? Nu eindelijk begonnen aan FFXIII en vooralsnog bevalt het me wel. Niet in de laatste plaats vanwege de bizarre graphics.

    Dus wie weet ga ik wel voor de hele bups: XIII, XIII-2, XIII versus (en evt Agito?)
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    lol :+
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wat een verassing

    Dit zag iedereen al aan komen sinds die nieuwe CG FF filmpjes op de E3 ge-released zijn. Met al die nieuwe bullshot filmpjes heeft Versus geen fucntie meer :+
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2012
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat zou jammer zijn, titel zag er veel belovend uit. Maar als ik het bericht goed begrijp dan wordt Versus eigenlijk (de basis) van FF XV, dus er is nog hoop.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat staat er niet echt. De 'resources are folded into'

    Dat betekent volgens mij gewoon dat de devs die op Versus zaten naar 15 zijn overgezet
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach, er was zo weinig over deze game bekend, mis er niks aan.

    Zowieso raar dat ze bij SE de ene na de andere game aankondigden terwijl ze deze niet af hadden en er ook maar weinig naar buiten kwam.

    Laat ze zich eens goed concentreren om weer eens een echt goede FF topper te maken ipv al deze slappe meuk.
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat kan ook, maar kan ook zijn dat ze met resource textures, levels, etc... bedoelen.

    Die next-gen trailer speelde zich precies ook af in een redelijke realistische wereld, net zoals Versus. Ik zeg niet dat de volgende game Versus wordt, maar het zou echt wel zonde van geld zijn om alles dat gemaakt is tijdens de ontwikkeling van Versus echt de prullenmand in te gooien.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Denk dat het daar wel op uitdraait. Voor je next gen project zit je toch niet te wachten op levels en textures van een nu al 6 jaar oude game
     
  19. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Lol :+


     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Blablablabla....maar ondertussen niks van de game laten zien.|:-

    Ik wordt een beetje moe van Square-Enix als het op Final Fantasy aankomt.....
     

Deel Deze Pagina